Proč elektrokotel Ray Protherm nefunguje jindy, nez v nizke sazbe?
Martin Voky:
Tak vám chci dát jen vědět čím to bylo.
Všem díky za snahu pomoci.
Autorizovaný revizaci prothermu je jeden velký průšvih, nic horšího jsem nezažil, dva první tvrdili, že vše udělali správně a skončilo to hádkou, když jsem si stál za svým, že pokud kotel nefunguje je něco v nepořádku.
Další tu byly dnes, a zase tvrdili jak je vše dobře, po hodině jsem volal, že kotel stále dělá to samé a hlasí po nějaké době chybu esc.
Tak začali nadávat na čez, že mám vadný vysílač hdo, nebo že je chybné rele v pojistkové skříni a vina je elektrikáře.
Musím zdůraznit, že všichni byly starší muži přes 40 let, kteří se živí v oboru několik let.
Volal jsem tedy elektrikáři, ten prijel a tvrdil, že je vše správně a zase začal svádět vinu na čez nebo prodejce kotle a že mám vadný kus.
Na čez jsem zavolal a večer měl přijet technik.
Stále jsem to nevzdával a doufal, že technik diagnostikuje vadný vysílač HDO.
Přijel mladý, zhruba 25 kluk. Akční, pohotový a ochotný pomoci člověku s problémem. To jsem ještě nezažil.
Po chvíli zjistil, že vysílač je v pořádku, tím jeho práce měla končit a mohl odjet.
Nabídl se, že koukne do pojistkové skříně, jestli je vše v pořádku.
Zavolal jsem elektrikáři aby mu řekl jaký kabely od čeho jsou a jak to máme zapojené, začal pána z čezu přesvědčovat, jak je vadný kotel, že už u nás bylo spousta lidí a že jsou s kotlem od začátku potíže.
Nechápu, jak to pána z čezu mohlo napadnout, ale nepřestával mě udivovat s jakým nasazením chtěl můj problém vyřešit.
Proměřil HDO vysílač a zjistil, že obvykle modře značený kabel hdo je pod zelono žlutou barvou, takže propojil relé v pojistkové skříni místo modrého a problém je vyřešen a funguje vše jak má.