Například v automobilce ....
Nikdo nikde neuvažuje o tom, že by tyto termíny jakkoliv prodlužoval, protože podmínky pro "natažení" termínů jsou takové, že je dle všech jednodušší provést pravidelnou revizi v řádném termínu.
Přesto, že mají systém údržby zaměřený na spolehlivost a provozuschopno
st, tak
pravidelné revize technického a strojního zařízení objednávají. Přitom mají silně obsazené právní oddělení- to jen k zamyšlení těm, kteří stále tvrdí, že stroje se nereviduji.
Například v automobilce ...
Jinde také nevidím tak rychlé odstraňování nalezených problémů a takovou přísnou přejímku mé revizní zprávy. Někdo tam opravdu důkladně čte celou revizní zprávu a
rozporuje vše co může. Ověřuje si každý článek normy i to, zda je stále platný. Dobrá škola, i když někdy trochu bolestivá.
To je Honzo daň, ber nebo neber. V některých závodech revize nepřejímá údržba, ale bezpečáci. Jsou to obvykle absolventi FBI, kde o elektrice se něco učili. Dokonce mají snahu předepisovat vzory RZ, kde se objevila kolonka platnosti všech norem od kdy do kdy. Formulář na tři stránky v exelu. Prostě chtějí se zviditelnit a dělají jen potíže. S blbcem se potkáš jak v automobilce, tak na bytové správě. S blbci se musí bojovat.
Problém automobilek je při přejímce, kdy RT nepozvou a nemá podmínky konečného slova. Pak při PR se všichni diví.....ale v některých provozech je perfektní spolupráce a nalezené závady berou vážně a někdy i technicky dohlížíme při odstraňování závady.
To si objednávají extra.
Prodlužovat lhůty revizí, anebo i konstantně nastavené lhůty delší než 2-3 roky u EZ, které jsou v provozu déle než 20 roky je úlet. Anebo nízká kvalifikace osoby odpovědné...je to jen zkušenostní faktor.
ŘPÚ - Řád preventivní údržby je známý tak jako narození 33 1500 a ZP . Nejvíce se uplatňuje v energetice....
.a operátoři mobilních sítí jej využívají také.