Které obvody v dřevostavbě musí být chráněny chráničem 30mA?
Jirka400:
Abych upřesnil, jsem investor, ale s elektrofirmou mám veliké problémy - kabeláž je hotová ale k zapojení se jaksi moc nemají a jsou to jen samé výmluvy a hádání - vybral jsem si špatně, ale to je na jiné povídání.
No a jelikož jsem vyučený elektrikář, tak jsem si řekl, že bych si rozvaděč zapojil, ale neživým se tím a pár let jsem už instalace nedělal a je mi jasné, že dřevostavba není klasický domek, tak jsem chtěl poprosit o radu zde, aby jste mi poradili.
Vidím, že jsem zde spíš všechny naštval a moc se za to omlouvám, ale kdyby tu byl někdo, kdo by mi opravdu chtěl poradit a ne se jen vysmívat, budu moc rád.
A budu moc rád, když tu seženu revizního technika, co by mi jak poradil, ale také pak následně udělal i revizy.
(poklona) Jirka
Pavel Horský:
Citace: Jirka400 11.07.2020, 16:54
A budu moc rád, když tu seženu revizního technika, co by mi jak poradil, ale také pak následně udělal i revizy.
Jirka
A máte tu projektovou dokumentaci?
Ta je potřeba k realizaci díla a pak rovněž k provedení výchozí revize.
Revizní technik bude chtít rovněž výrobní dokumentaci rozvaděče a jeho výrobní štítek. Výrobním štítkem není dodávaný štítek přiložený u bedny rozvaděče.
Jednoznačná odpověď na použití proudových chráničů není tak jednoduchá.
Jirka400:
Zatím nemám, je to peklo - opravdu s nimi mám veliké problémy. Ale chci ji a snad ji z nich dostanu.
Každopádně myslím, že nejsem hlupák a zapojit to zvládnu.
Jan Franěk:
Citace: Jirka400 11.07.2020, 17:24
Každopádně myslím, že nejsem hlupák a zapojit to zvládnu.
1- projektovou dokumentaci jste měl mít na začátku stavby a s ní oslovit několik firem se žádostí o cenovou nabídku.
2- Hlavní pákou na firmy bývají peníze. POkud jim máte ještě něco zaplatit, stačí to podmínit dodáním projektové dokumentace a všech zákonných podkladů.