Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO

<< < (2/3) > >>

Peter Munka:
Citace: Jan Franěk  16.06.2020, 10:36

Viz několik zdejších vláken, kdy zdarma pomáháme s projektem pánovi co není projektant a mnoho dalších podobných.

V com spocivaju vase hlavne vyhrady ?
1. Je to VTZ ?
2. Projektanta beriete ako profesneho kolegu, ktory mozno pride o zakazku ?
3. Tahaju z vas info, ktorych ziskanie vam trvalo isty cas a stalo iste peniaze ?

Ak to tretie, tak aj ine profesie (napr vyvoj software) studuju a ziskavaju certifikaty (platene) dlhu dobu, ale radi poradia v internetovych forach.

Jan Franěk:
Citace: Peter Munka  16.06.2020, 16:19

V com spocivaju vase hlavne vyhrady ?

Nechápu  :o

Citace: Jan Franěk  16.06.2020, 10:36

I když mě to víceméně nechává v klidu, protože chápu že tito lidé se stejně nikdy nestanou našimi zákazníky.

Milan Hudec:
Cílovka svépomocných kutilů není zas tak malá.....
Navíc korona/krize se podepíše na "nutnosti" udělat si maximum z vlastních sil, počínaje pěstováním (počet výpěstků na zahrádkách se letos odhaduje na dvojnásobek) přes různé pomocné činnosti a končí to u činností odborných.

Pavel Horský:
Já poukazoval pouze na neprofesionali tu natočeného videa. Je mi naprosto ukradené, jestli si pak elektriku udělá někdo sám svépomocí.
Jen mi vadí, když už někdo radí, tak má být jeho rada v plném profesionálním duchu a ne, že si někdo na videu bude plácat játra a budou z něj padat kraviny.

Milan Hudec:
Citace: Pavel Horský  17.06.2020, 10:21

Já poukazoval pouze na neprofesionali tu natočeného videa. Je mi naprosto ukradené, jestli si pak elektriku udělá někdo sám svépomocí.
Jen mi vadí, když už někdo radí, tak má být jeho rada v plném profesionálním duchu a ne, že si někdo na videu bude plácat játra a budou z něj padat kraviny.

Ano mohlo být jistě profesionálněj ší.
Nicméně pro laika taknějak asi stačí.