Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice  (Přečteno 20140 krát)
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #18 kdy: 13.03.2020, 13:32 »

Pokud si jedinec hoví v obtížnějším a nákladnějším přemístění se z bodu A do bodu B a to v obdobném pohodlí interiéru, tak to má buďto coby koníčka (nic proti tomu pokud si ponese náklady bez dotací) nebo je divnej.

Zase si se neubránil příznivcům emobility říkat divní.  Smutek Nechápu proč. Vím že minimálně 3 z těch kterým jsem připravoval nabíjecí místo, jsou velmi úspěšnými podnikateli a ani jeden z nich nežádal o dotaci, nebo dokonce nepatří k ekoteroristům. Ten poslední je dokonce takový puntičkář, že na vše má vypracovánu zprávu, kde posuzuje mnoho proměnných a cenový přínos pro jeho firmu, nebo pro rodinu. V tomto případě máme dokonce připraveny u jeho domu 3 nabíjecí místa (osazeno první) a je objednán elektro Mercedes. Dle jeho spokojenosti ve skutečném provozu pak budou osazeny případně další a dokoupena další eauta.
Zajímavé je že přes některé zcela jasné problémy a nevýhody, nikdo z nich ani po cca dvou letech nebyl s eauty vyloženě nespokojený. Možná i proto, že to nejsou pitomci a byli si od začátku těchto nevýhod plně vědomi.

Domnívám se že že třeba pro naše manželky jsme mnohem divnější, když neustále mluvíme o svém řemesle a nedáme si s tím prakticky nikdy pokoj. Sám se považuji přímo za magora, když si kupuji lepší nářadí, než kolikrát i potřebuji, nebo když si platím přístup k normám a ještě navštívím dalších pár placených školení každý rok, když mnoho dalších kolegů vystačí s tím, co pochytí během školení vyhl. 50 jednou za tři roky.

Kdo je pak větší magor, nebo víc divnej?  Škleb Škleb Škleb Škleb Škleb Škleb
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 13.03.2020, 14:24 »

Toto jsou paradoxy elektromobilit y. Elektromobily si kupují divní hlupáci, kteří si to z nepochopitelný ch důvodům mohou dovolit a ještě jim, navzdory jejich vysokým nárokům, vyhovují. Kdežto ti chytří na ně nemají, což je ale jistě nemrzí, protože ví, že jsou stejně k ničemu. Zvláštní pak také je to, že zatímco skupina hloupých má ze svých aut radost a neprojevuje se nijak agresivně, tak skupina chytrých má nezvladatelnou potřebu na ně útočit a to nezřídka i fyzicky. Forest Gump by nám to možná uměl vysvětlit.
Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 13.03.2020, 15:53 »

Nikde zde takové tvrzení nevidím  Smutek  Co by jste říkal na dobití ze slunce, nebo jaderné elektrárny? Taky problém? Srovnáváte to s tím nejhorším, předpokládám že schválně.
Dnes se ale vyrábí z uhlí jen cca polovina elektřiny v ČR. Tedy mi tato tvrzení přijdou dost podpásová.
Navíc se domnívám že každý už dnes ví že jeko ekopřínos je spíš v tom, že škodlivyny jsou vytvářeny jinde, než kde je eato provozováno. Tedy může mít zásadní vliv na prostředí velkých měst která trápí smog, ale v rámci planety to nebude už tak jednoznačné.  Alespoň prozatím, než budou tyto technologie zlepšeny, nebo přepracovány do jiných forem.

Vzpomeňme že nový nástup elektromobilit y, který  přišel spolu s ropnou krizí. Její odeznění přišlo i z důvodu toho, že se OPEC začal bát jednak těžby ropy z břidlice, která je jinak cenově náročná a v USA se rychle rozmáhala když při ceně ropy nad určitou hranici se začínalo už vyplácet. Navíc byl překvapen rychlým vývojem elektromobilit y a to mu taky nehrálo do karet, tak snížil svoje zisky tak, aby si svoji pozici udržel.
Pokud nebudeme emobilitu vyvíjet, což znamená i mnoho kroků vedle, můžeme se jednou dočkat toho, že za drahou ropu nebude žádná náhrada. Osobně jsem vždy fandil a nadále fandit budu, průkopníkům nových technologií, včetně elektromobilit y.

Ano, drze uvádím uhlí, protože většina je z uhlí jak u nás, tak v D,A...
Paradoxně příznivci elektromobilit y, zejména ti zelenější, jsou silní odpůrci bezemisního jádra, mají starosti např. o jaderná uložiště.
Že Čínu přitom zaplavují (po plastech) použité lithiové akumulátory ze zbytku světa, nebo že "recyklace" v současnosti probíhá vesměs ve vysokých pecích, přičemž se vstupní surovina zmaří, o tom se moc nešíří.
Právě kvůli odpůrcům jádra, kteří nemají funkční plnohodnotnou alternativu a přitom jsou hin z baterií to zas až taková podpásovka není...
Přemístění emisí z města ven je stejně cynické, jako filtr DPF, který sazomet vypráší uprostřed lesa.
Ony se ty emise z elektráren nad to město dostanou stejně a s deštěm tam i spadnou. Takže je to jen takové "co oči nevidí..."

Nástup elektromobilit y v první fázi byl o nadšencích, kteří kdyby zůstalo jen u nich, by třeba něco dokázali.
Ovšem ten pravý boom nastal s vynálezem emisních povolenek a akčních plánů na snížení CO2.

Už jednou jsem přirovnal baterky k petkám, petky jsou tu 30 let a smysluplně se recykluje minimum, zbytek plave v oceánu a něco shoří ve spalovně.

Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 13.03.2020, 16:00 »

Toto jsou paradoxy elektromobilit y. Elektromobily si kupují divní hlupáci, kteří si to z nepochopitelný ch důvodům mohou dovolit a ještě jim, navzdory jejich vysokým nárokům, vyhovují. Kdežto ti chytří na ně nemají, což je ale jistě nemrzí, protože ví, že jsou stejně k ničemu.
V podstatě něco na tom je. Pro nás vidláky je Tundra praktičtější než Tesla... Nestydím se, že jsem nenáročný.  tanecek
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #22 kdy: 13.03.2020, 16:09 »

Ano, drze uvádím uhlí, protože většina je z uhlí jak u nás, tak v D,A...

Zde se píše že v loňském roce se v ČR vyrobilo 43% z hnědého uhlí a 4% z černého uhlí. Ostatní zůstává na obnovitelné zdroje, plyn a především jádro. Každoročně se to mění v neprospěch uhlí. Pomalu, ale přece. Tedy k většině to má opravdu daleko. Šíříte nepravdivé informace. A to nejen o výrobě energie v ČR, ale i dalších zemích

Jen namátkou

https://oenergetice.cz/energetika-v-cr/struktura-vyroby-elektriny-v-cr-se-od-revoluce-zasadne-zmenila

https://zahranicni.ihned.cz/c1-66417960-obnovitelne-zdroje-predstihly-v-nemecku-uhli-ve-vyrobe-elektriny-vitr-slunce-voda-a-biomasa-se-podili-na-40-procentech-veskere-vyrobene-energie

https://www.nazeleno.cz/v-rakousku-budou-vyrabet-elektrinu-spalovanim-dreva.maji-ho-nadbytek/


Toto jsou paradoxy elektromobilit y. .............


Velmi trefně napsáno  tanecek
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 13.03.2020, 16:56 »

Když kouknu zpátky, tak 2018 se na produkci 74 TWh spotřebovaných, podílelo uhlí 45 TWh.
Aktuálnější roční zpráva o provozu ES ještě není k dispozici a ze čtvrtletek se mi to počítat nechce, byť ten poměr vychází obdobně.
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #24 kdy: 13.03.2020, 19:24 »

Tak znova.  Oficiální data statistiky ERÚ. Každý si může dohledat celou statistiku na jejich stránkách. Stále tam nevidím tu uhelnou většinu.  Mrknutí
Kde čerpáte informace?


* statistika ERÚ.PNG (53.56 KB, 868x595 - prohlédnuto 229 krát.)
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #25 kdy: 13.03.2020, 19:42 »

Zase si se neubránil příznivcům emobility říkat divní.  Smutek Nechápu proč.
Pokud si někdo koupí za dejme tomu dvoj/trojnásobnou cenu botu, která ho bude tlačit, přičemž správných velikostí byl plný regál, a nejedná se přitom o jeho koníčka či rozmar míti odřené nohy, tak je teda co?
Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #26 kdy: 13.03.2020, 20:22 »

Každoročně se to mění v neprospěch uhlí.
To je možná trochu silné tvrzení. Z té tvé/ERÚ tabulky vyplývá podíl uhlí v letech 2014-2018 postupně:
47,3% - 49,0% - 50,4% - 47,6% - 46,8%
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #27 kdy: 13.03.2020, 20:27 »

Tak znova.  Oficiální data statistiky ERÚ. Každý si může dohledat celou statistiku na jejich stránkách. Stále tam nevidím tu uhelnou většinu.  Mrknutí
Kde čerpáte informace?
3.1
3.3
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #28 kdy: 13.03.2020, 20:48 »

To je možná trochu silné tvrzení. Z té tvé/ERÚ tabulky vyplývá podíl uhlí v letech 2014-2018 postupně:
47,3% - 49,0% - 50,4% - 47,6% - 46,8%

Máš pravdu, předtím jsem čerpal z jiného zdroje, který popisoval trendy od roku 1989 až do současnosti. Šlo o průměrné hodnoty, které nebraly v potaz výkyvy v jednotlivých letech.

No, důležitější je to, že výroba elektriny z uhlí postupně klesá a klesat bude. Píše se o tom že chceme následova Německo, které stvořilo komisi a ta hodlá do cca 18 let opustit uhlí úplně.  Tedy jako důležité vidím i to, že se z uhlí vyrobí jen necelá polovina spotřebované energie.  Němci jsou v tom ještě mnohem dál.


* výroba v DE.PNG (230.09 KB, 720x588 - prohlédnuto 238 krát.)
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Revús
RTEZ E1 A, B
*
Offline Offline




« Odpověď #29 kdy: 14.03.2020, 14:38 »

K tom Rakúsku:
Ak chcú vyrábať  elektrinu z dreva, tak nech ho robia zo svojho a neťažia ho v okolitých krajinách!
Len pri Martine kúpili rakúšania cez slovenskú firmu od cirkvi veľkú časť horskej doliny v národnom parku a ťažia drevo vo veľkom.
To sa potom dobre hovorí o ekologickej výrobe, keď ich  lesy to nie sú.
Zaznamenáno

You don´t have to be old to be wise. (Judas Priest)
But I am :-)
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #30 kdy: 16.03.2020, 07:45 »

Předpokládejme tedy, že většina eaut odjede s baterií nabitou na cca 80% kapacity.
Viac eaut je viac dobíjačiek a viac plánovania a prevencie
Aspoň ja by som pred dlhšou cestou kus plánoval a na takých staniciach strávil tak do 10 minút
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #31 kdy: 16.03.2020, 13:56 »

Viac eaut je viac dobíjačiek a viac plánovania a prevencie

To že si myslíme že žádná koncepce neexistuje, vůbec nemusí znamenat že žádná není. Třeba jen nemáme dostatek potřebných informací  Mrknutí

....a na takých staniciach strávil tak do 10 minút

Ano, pak mi to zažne dávat mnohem větší smysl. Prozatím narážíme na technologická omezení a musíme se jim podřídit. Bohužel. Věřme že se celá technologie jednou posune a zlevní, aby si podobné autíčko mohla dovolit každá rodina, třeba jako druhé auto v rodině. Čím dříve, tím lépe  Mrknutí
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #32 kdy: 16.03.2020, 17:01 »

Lépe?,  pro koho, proč?
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #33 kdy: 16.03.2020, 19:49 »

Lépe?,  pro koho, proč?

Lépe? Ano, lépe. Dle mého názoru by bylo lépe pokud by se technologie posunula dál. Pak by nemusela být vůči životnímu prostředí tak nepříznivá a pomohlo by to nám všem. Třeba i větší výdrží mobilních telefonů, elektrického nářadí a podobně. Někdo tu cestu prošlapat prostě musí. Ostatně jako vždy.

Pro koho? Představ si, že existují i příznivci elektromobilit y a vidí v tom mnoho výhod. Ostatně patřím mezi ně. Sám bych uvítal takové druhé auto v rodině a nemuselo by mít takový dojezd, ani být nabito za 10 minut. Klidně ho budu šťouchat celou noc a manželka pak může jezdit třeba týden na jedno nabití. Má to do práce cca 4 km a i s nákupem najede cca 10km za den. cca 2x v týdnu jede do města a najede cca 30-40km. Při dojezdu cca 130km na nabití, s tím vystačí i s rezervou celý týden. Nebýt to mimo moje možnosti, bral bych ho.

Proč? už jsem vlastně odpověděl. Znám všechny argumenty odpůrců a s mnohými i souhlasím. Přesto bych se eautu nebránil a prostě bych ho chtěl. Jako někdo chce mobil za 30 tisíc, měsíčně prokouřit 2 kartony cigaret, vzít si na splátky ještě větší televizi, nebo celý rok splácet dovolenou u moře, případně je ochoten za nějakého koníčka utratit tisíce co měsíc, tak já bych chtěl doma jedno takové eauto. No a co  Mrknutí Potřebuji k tomu nějaký důvod co by si ty uznal? Nepotřebuju!  Navíc vím že v tom nejsem sám.  angel
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #34 kdy: 16.03.2020, 21:24 »

I dnes jsou telefony, co vydrží 14 dní, ovšem jsou to jen telefony.
Vývoj lepších akumulátorů kvituji, ovšem měla by být současně vyřešena i recyklace, která je nyní buď nákladná, nebo neekologická, což opět stírá eko "výhody" oproti ropě.
On není zas takový problém koupit elektrickou škodovku za půl mega, ale na nájezd nějakých 100kkm za 10 let je to ekonomický nesmysl.
Na krátkých trasách se to nezaplatí, na dálniční přelety to není a velký akční rádius to nemá, což by nevadilo, kdyby to bylo ekonomické i bez dotací, což opět naráží na akumulátory. Na průlomový objev se bude čekat hodně dlouho a pak lze očekávat jeho potlačování z důvodu rozjetého kšeftu s články na bázi lithia. 
Kdyby nebyla výroba tlačena pofidérními snahami EU, z vlastního prodeje by se automobilky neuživily a infrastruktura nezaplatila, protože fandit, neznamená koupit a podpořit tím "správnou" věc.
Škoda elektromobilit y je, že ji netlačí nadšenci, kteří přijdou s něčím rozumně použitelným za dalších 10 let vývoje, ale politika. Pak budou nutně vznikat "paskvily" za každou cenu, jen aby byl splněn plán a vyšly emise flotily a do A8 pro bruselské úředníky se mohly dál montovat V8, V10, W12...
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #35 kdy: 16.03.2020, 22:20 »

Lépe? Ano, lépe. Dle mého názoru by bylo lépe pokud by se technologie posunula dál. Pak by nemusela být vůči životnímu prostředí tak nepříznivá a pomohlo by to nám všem. Třeba i větší výdrží mobilních telefonů, elektrického nářadí a podobně. Někdo tu cestu prošlapat prostě musí. Ostatně jako vždy.

Pro koho? Představ si, že existují i příznivci elektromobilit y a vidí v tom mnoho výhod. Ostatně patřím mezi ně. Sám bych uvítal takové druhé auto v rodině a nemuselo by mít takový dojezd, ani být nabito za 10 minut. Klidně ho budu šťouchat celou noc a manželka pak může jezdit třeba týden na jedno nabití. Má to do práce cca 4 km a i s nákupem najede cca 10km za den. cca 2x v týdnu jede do města a najede cca 30-40km. Při dojezdu cca 130km na nabití, s tím vystačí i s rezervou celý týden. Nebýt to mimo moje možnosti, bral bych ho.

Proč? už jsem vlastně odpověděl. Znám všechny argumenty odpůrců a s mnohými i souhlasím. Přesto bych se eautu nebránil a prostě bych ho chtěl. Jako někdo chce mobil za 30 tisíc, měsíčně prokouřit 2 kartony cigaret, vzít si na splátky ještě větší televizi, nebo celý rok splácet dovolenou u moře, případně je ochoten za nějakého koníčka utratit tisíce co měsíc, tak já bych chtěl doma jedno takové eauto. No a co  Mrknutí Potřebuji k tomu nějaký důvod co by si ty uznal? Nepotřebuju!  Navíc vím že v tom nejsem sám.  angel
Ekologie sporná.
Prošlapání cesty pro baterie do spotřebičů - asi nejdražší cesta.
Druhé auto do rodiny - nejdražší možná alternativa "nákupu".
Proč - ano pokud je to proto že to někdo prostě chce, nic proti.
Pokud by se splnil sen vítačů eaut, jezdilo by jich tu v tomto roce cca.0,5M, což znamená dejme tomu 80% na úvěr, tj.v/po období korony několik set tisíc nešťastníků nemajíce z čeho splácet automobil cca 3x nákladnější oproti čmoudíku.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Jak lze provádět induktivní nabíjení akumulátoru na hladině nn?
 Kde koupit nabíječku AKU 36V/2-3A?
 Jak dobíjet 6V olověnou baterii z 12V autobaterie?
 Je možné nabíjet 12V akumulátor jiným 12v akumulátorem?
 Co omezuje nabíjecí výkon akumulátoru?
 Kde hledat závadu pokud dobíječ nedobíjí akumulátory vozíku?
 Má vliv nabíjecí proud na životnost gelové baterie?
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Nabiji baterii 12V Li-ion pomocí 10 dobíjecích 1,2AA NiMH baterií?
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 Jaký může být přívodní kabel pro napájení DC 150kW nabíječky?
 Čím omezovat nabíjecí proud třífázové zásuvky podle odběru objektu?
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Od kdy budou muset být vybaveny garáže a garážová stání přívodem pro nabíječku?
 Kam v garáži situovat výstup na Wallbox?
 Jak velkým obchodním trikem je nabídka wallboxů k FE?
 Jak odepínat wallbox smart metrem?
 Jakou doporučíte nabíječku autobaterií?
 Odkud se učit revizím nabíjecích stanic?
 Musím rozpojit sérii 2x12V baterií při nabíjení dvěma 12V nabíječkami zaráz?
 Jaká je efektivita nabíjeni z powerbanky při dobíjení baterie 3.7V solárem 6V?
 Existuje nějaký sloupek pro wallbox, rozvaděč s pojistkami i elektroměr?
 Jakým způsobem derivační dynamo zabraňuje přepolarizaci magnetů při zpětném proudu?
 Může napájecí zdroje s větším výkonem ničit baterii notebooku?
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.072 sekund, 23 dotazů.