Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Proč mi projektant navrhuje větší rozvaděče, než skutečně potřebuji?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 4 5 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Proč mi projektant navrhuje větší rozvaděče, než skutečně potřebuji?  (Přečteno 21347 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 05.02.2020, 14:25 »


Po konzultaci s projektantem mě překvapilo zjištění, když jsem po prvních dnech elektrikářů na stavbě uviděl zazděné rozvaděče. Prakticky jsou o 100% větší, než je potřeba. Nedovedu si vůbec představit k čemu takový prostor bude potřebný.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #1 kdy: 05.02.2020, 18:55 »

Jaké je to krásné, když je rozvaděč "spočítán, navržen a schválen" s pořádnou rezervou a když se má něco přidat, použije se "rezervní vývod" pro rezervní výkon...  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Jakub Drbohlav
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 05.02.2020, 22:44 »

Podle mě je otázka blbě položená.
Já bych ji upravil takto:
"Proč mi projektant navrhuje větší rozvaděče, než chci?"

Pak se dá jednoduše odpovědět, že takové skutečně potřebuješ (rezerva, oteplení, ...)  tanecek.