Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Jak na vás působí obchodník s naučenými frázemi?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak na vás působí obchodník s naučenými frázemi?  (Přečteno 5669 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 18.10.2019, 08:02 »

R4M: Proč budou i po digitalizaci stále existovat obchodníci
    Pro každého, kdo se chce prosadit ať již svým názorem, produktem nebo službou, platí určité obchodní zásady. Ano, píšu "obchodní". S příchodem nových digitálních způsobů se často v rámci propagace nového stylu zapomíná, někdy záměrně zamlžuje skutečnost, že princip obchodu stále zůstává stejný. Pokud jste dobrým odborníkem a chcete být i zdatný obchodník, učte se od těch, kteří to opravdu umí. V této epizodě Pavel Fara popisuje, proč jen tak robot obchodníka nenahradí ...
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
Jak na vás působí obchodník s naučenými frázemi?
   
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 05.02.2020, 09:02 »

Budou obchodní dovednosti jedince důležité i v době digitální?
    Digitalizace nám v mnohých případech nabízí různá zjednodušení. Na druhou stranu musíme digitalizaci upravit své chování a některé návyky opustit. Ale pozor! Pouze některé! V dnešním šílenství sociálních sítí a elektronických obchodů se často zcela vypouští základní obchodní dovednosti s tvrzením, že dnes to již není důležité. Ano, konkurentovi to tvrdit můžete, ale ani on nemusí uvěřit každému nesmyslu ...
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
Budou obchodní dovednosti jedince důležité i v době digitální?
   
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Bocek
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 07.02.2020, 12:00 »

Jak na vás působí obchodník s naučenými frázemi?

Jen začne do telefonu "kokrhat" tak používám červené tlačítko STOP.
Obvykle mám v telefonu desítky hlášek NEBRAT

Je to "daň" moderních technologii, kdy slušnost jde stranou a vítězí agresivita
v obtěžování nevyžadanými telefony a emaily. A někdy i poštou. Jedna známá agentura v BOZP mi stále posílá zálohové faktury na cca 10 KKč, abych si mohl přečíst jejich zprávy.
To je již vrchol drzosti. Možná to někdo i zaplatí....
Zaznamenáno

specializace: průmyslová instalace, kontrola strojů
                   revize elektrického zařízení E1B
telefon:        777 273 732
email:           jan.bocek@safeb.cz
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #3 kdy: 07.02.2020, 12:09 »

Když mě volá nějaký obchodník, zda bych měl zájem o 10 vagonů černého uhlí a náhodou to zvednu, řeknu mu že to je málo, že jedině koupím od 900 vagonů výšše!!
Chvíli je ticho, pak to ploží!! Škleb Škleb tanecek tanecek
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #4 kdy: 08.02.2020, 10:31 »

Před lety jsem si pořídil rozpočtový software od Verlag Dashofer. Platil jsem si subscriptions asi dva roky a pak jsem si řekl "a dost". Aktualizace 2x ročně za cenu á 3000,-Kč (cena produktu 7000,-Kč). Takže si člověk koupí každý rok vlastně skoro nový produkt. Dost vyčůrané a pak mi došlo, že ještě dost zlodějské, protože zrovna v elektru se vlastně nic pořádně neměnilo, nedoplňovalo.

A pak to přišlo......ne ustálé telefonáty, kde se paní na druhé straně naučenými frázemi strašně divila, že už nechci aktualizace za tak skvělý produkt, bez kterého se neobejdu a na kterém stojí celý můj život. Když mi volala asi po páté, už jsem byl dost nepříjemný.
Firma vytváří na své zákazníky neskutečně otravný tlak s přemlouváním další koupě bezcenných aktualizací. A to mi ještě pomalu každý měsíc přistane ve schránce jejich uchvacující nabídka...jedn ou na účetní program, jednou na bezpečnost práce atd. atd. Tyto nabídky chodí v obálce v pěkné formě s přiloženou zálohovou fakturou. Kolika lidem tyto nabídky, které pak končí v koši asi posílají? Kolik to asi stojí peněz? Vrátí se jim vydané peníze.

Ze strany prodejce vše probíhalo v duchu naučených frází, které mi ve spojení s nátlakem strašně vadí. Takový obchodník u mě zpravidla končí.



Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Peter Lovacký
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 08.02.2020, 11:26 »

Pôsobí na mňa jak nevinný človek ktory súrne potrebuje nejakú robotu, naletel špekulantom, a podpísal že sa naučí dajaké frázy
Tí čo celý taký odrb vymyslia ostávajú v pozadí a  im odkazujem cez tých ľudí ale aj do nahrávaných telefonátov že ešte furt majú v odrbávani rezervy. Šak aj tak tie nahrávky nikto nepočúva Úsměv
Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 09.02.2020, 03:50 »

Podomním a telefonním obchodníkům sděluji, že takto obchody nedělám, pokud to nepochopí, zavěšuji, případně odcházím od vrat.

Občas, když jsem v "dobrém rozmaru"  je potrápím, zejména pokud jsou neodbytní.

Před pár léty mě telefonní ukecávačka nabízela jakýsi polobankovní produkt. Hned na začátku, jakmile jsem pochopil, co je to za blbost a podařilo se mi ji přerušit, jsem ji řekl, že nemám zájem. Ona neměla chuť to pochopit a kecala dál. Měl jsem sice práci, ovšem mohl jsem si ji nechat v hlasitém režimu, tak jsem ji nechal asi třikrát dokola mi vypočítat výhody, jaké mi to přinese, vždy jsem ji, když se musela nadechnout, sdělil, že přes její snahu nemám zájem. Asi po 3/4 hodině přešla do finále a začala plánovat, kdy mi pošle kurýra se smlouvou, že jí mám dát adresu a že hned po podepsání bude služba funkční. Adresu jsem ji nedal, upozornil jsem ji, že se ji nemá ani pokoušet zjistit, že kurýra vyhodím a pokud bude tak otravný jako ona, že by mohl dostat násadou od lopaty. Ta krásně prskala o kolik času přišla, tak jsem jí ještě připomenul, že jsem to řekl hned v první větě, že nemám zájem. 

S podomními obchodníky mám zkušenost z doby, kdy se uvolňoval trh s pevnými telefonními linkami. Během jednoho týdne přišli čtyři ukecávači, v jednom případě dokonce v páru muž a žena. V pondělí jsem hocha poslal celkem snadno pryč, že jsem spokojen se stávající firmou (tehdá ještě Český telekom),  v úterý a ve středu přišli další dva (jak kdyby to měli rozplánované, ale byli pokaždé od jiné firmy),  ty už se nechtěli dát, zejména páreček byl neodbytný a už jsem byl docela zlý. Korunu tomu nasadil vyloženě drzý otrapa v pátek. Toho jsem hnal velice prudce a ten také mazal hodně rychle, ani se nepokusil o štěstí u sousedů v ulici, přestože bylo viditelné, kde jsou telefonní přípojky, protože tehdá byly ještě všechny závěsným kabelem. To byl naštěstí konec, pokud by přišel nějaký ještě v pondělí, nevím, jak by to dopadlo.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Jan Bocek
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 09.02.2020, 07:44 »

Pavle jsem rád, že jsi to popsal.
Mám podobné a ještě horší zkušeností.
Když jen slyším slovní spojení Verlag Dashofer, tak naskakuje vnitřní
poplachový systém s výstrahou HALT zase bude problém.

Snažil jsem se "odhlásit" zálohové faktury, marně. Neotvírám a končí
přímo v koši. Chtít nehorázné částky jen  za přístup na jejich web....
dovedu žít i pracovat bez tohoto helpu. Možná, že tam jsou dobří technici,
ale obchodně-morálně hluboko pod standardem. Takovým je dobré se vyhýbat.
Zaznamenáno

specializace: průmyslová instalace, kontrola strojů
                   revize elektrického zařízení E1B
telefon:        777 273 732
email:           jan.bocek@safeb.cz
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #8 kdy: 09.02.2020, 08:27 »



Občas, když jsem v "dobrém rozmaru"  je potrápím, zejména pokud jsou neodbytní.



Ano, to mě také někdy baví.
Naposledy jsme takto s manželkou projížděli ucpanou Prahou a tak se nám telefonát hodně neodbytné paní/slečny docela hodil.
Nabízela mi tu NEJvýhodnější půjčku ze světově óbr NEJ TOP půjček, kterým jiní doposud neodolali a já bych byl první z několika milionů, co by jí dali košem.
A tak jsem si řekl " holka, tak si s tebou holt pokecám". Nechal jsem ji mluvit...a ona mluvila a mluvila....pár krát se mi mezi řečí zeptala, "co na to říkáte pane Horský" a já "ještě jste mi jistě neřekla vše, rád bych si vás poslechl až do konce a pak se vyjádřím já". A tak kecala dalších 15 minut. A já měl přece spouuuuustu času. Když dokecala, přišla opět ta samá, již několikrát zmíněná otázka.
"No víte slečno, máte to tam u vás ale nádherně nastavené, ale já žiji tak, že žádné vaše peníze nepotřebuji. Mám několik drahých aut, loď, malé letadlo, v zahraničí několik sídel.....sleč na polkla.......a již hezkou řádku let, jsem rentiér.
A slečna polkla znovu......pak jsme se na chvíli odmlčeli a ona se mě zeptá...."a co je to prosím ten rentiér? To si vydělává takové peníze?"
A byl konec.
Čekal jsem všechno, ale toto opravdu ne.
Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #9 kdy: 10.04.2020, 16:47 »

R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?
    S nástupem digitalizace stále více sílí názor, že na vše existuje nějaký hardware nebo nějaká appka a znalosti, které byly kdysi potřebné jsou dnes ztrátou času. V praxi se však setkáváme s různými syntetickými frázemi. Ty místo vzbuzení zájmu naopak vytváří mediální neviditelnost a nedůvěru. Jak nebýt živým obchodním robotem Jak se nepodobat otravnému chatbotu? Když už nás někdo osloví s poptávkou, přece a něj nevypustíme levnou plechovou hubu!
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
R4M: V čem je digitalizace obchodní komunikace otravná?
   
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.048 sekund, 22 dotazů.