Existují třífázové spínací časové hodiny?
Peter Munka:
Citace: Tomáš L 23.06.2019, 21:54
Ptal jsem se svého elektrikáře, ale ten mi řekl, že se s ničím takovým zatím nesetkal, ale že se poptá dodavatelů. Proto se ptám, abch ho případně taky mohl nasměrovat.
Ako vidno, casto ani rada volat odbornika nikam nevedie.
Jiří Schwarz:
Asi bych nepátral po tom, co možná neexistuje, ale spíše bych zapátral u odborníků na vzduchotechnik u jaký použít tlakový spínač, aby tam šla nastavit větší hystereze.
Také by se dalo stvořit zapojení, kdy jeden tlakový spínač to bude vypínat při dosažení dostatečného tlaku, druhý zapínat při poklesu tlaku, a tlačítkem by se dalo spustit dofoukání v případě, pokud bude tlak někde mezi oběma hodnotami. Na to byl měl stačit stykač s pomocným kontaktem.
Peter Munka:
Citace: Jiří Schwarz 24.06.2019, 10:07
Asi bych nepátral po tom, co možná neexistuje, ale spíše bych zapátral u odborníků na vzduchotechnik u jaký použít tlakový spínač, aby tam šla nastavit větší hystereze.
Také by se dalo stvořit zapojení, kdy jeden tlakový spínač to bude vypínat při dosažení dostatečného tlaku, druhý zapínat při poklesu tlaku, a tlačítkem by se dalo spustit dofoukání v případě, pokud bude tlak někde mezi oběma hodnotami. Na to byl měl stačit stykač s pomocným kontaktem.
Tlakove zariadenia su tiez VTZ, cize ziadny elektrikar sa v tom nesmie hrabat a svojvolne menit rezim prace kompresora.
Jan Franěk:
Citace: David Hruda 23.06.2019, 22:50
Asi ne úplně chápu, o co vám jde, ale nestačilo by poladit, případně vyměnit tlakový spínač kompresoru?
Naprostý souhlas. Proč to řešit složitě, pokud je řešení mnohem snadnější.