Tady je to také tak trochu o předpokládané životnosti.
Každý systém stárne a dříve nebo později se stává morálně i technicky zastaralým, nedostatečným ve vztahu k aktuálnímu stavu techniky.
A má výrobce pořád poskytovat nějakou podporu pár posledním konzervativním nadšencům, co se snaží držet v provozu něco, co už naprostá většina uživatelů nahradila lepším?
Podpora znamená že nové produkty se umí spojit i s těmi staršími o jednu až dvě generace. Nic víc. Řekněme že pro většinu výrobců to znamená především rozsáhlejší knihovny a větší FW balíčky. Ale to nakonec odlišuje "křapky" od kvalitních firem. Navíc se často nemusí jednat jen o pár nadšenců, ale koncové zákazníky, kteří nebudou chtít po nemalé investici, platit znovu za deset let, až jim odejde jeden z instalovaných modulů a nebude náhrada. Proto si vážím těchto firem s podporou, stejně jako svých zákazníků kterým nechci zadělat v budoucnu na problémy.