Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?  (Přečteno 9251 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 30.03.2019, 17:34 »


Klasický spotřebitelský elektronický obchod motivuje své klienty emotivně, zaměřuje se na chamtivost, sny, či jistoty. I přes to, že se může zdát, že to samé lzeaplikovat i v obchodní sféře, není tomu tak. Důvody technika, obchodníka je jiný. Potřebuje tvořit zisk, nikoliv ukájet své osobní pocity. Takový e-shop musí mít odlišné parametry, nikoliv pouze jiné položky. Jakje to s vámi? Co je podle vás to důležité na takové mezifiremní virtuální prodejně?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 31.03.2019, 10:49 »

Ale kdeže, ledaže by takovou činnost měl obchodník coby čirého koníčka, emocionálních pocitů vzniknuvších z " dobrého obchodu" zas není tolik druhů aby je bylo možno rozdělovat dle šablon.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Yossarian
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 31.03.2019, 16:24 »

Ale kdeže, ledaže by takovou činnost měl obchodník coby čirého koníčka, emocionálních pocitů vzniknuvších z " dobrého obchodu" zas není tolik druhů aby je bylo možno rozdělovat dle šablon.
Ano, jsou dva druhy pro koncáky a obchodní. Pro mne musí být B2B e-shop především katalog v kterém občas i něco koupím. Jako digitální demenci některých správců B2B e-shopů chápu pokus o akční slevu na ryze projekční zboží. Tedy speciálky které se určitě nevyplatí držet na montážním skladu. Hodně diskutabilní je cena za dopravu. Tedy jinak. Pokud se v naší firmě objednává zboží na stavbu, pak je to v takovém objemu, kdy je doprava vždy v ceně. Pokud bych kupoval položku za dvě koruny, pak by asi byla cena dopravy v nepoměru. Ovšem pro někoho to může být výhodné. Ne vždy je levný osobní odběr.

Takže za mne dobrý e-shop musí být informačně přínosný.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Marketing ti kreslí svou mapu ke štěstí na celý život, ale co když chceš jít vlastní cestou?
Milan Karvánek
ČESKÝ ELEKTRIKÁŘ
*
Offline Offline


RT E2A


WWW
« Odpověď #3 kdy: 01.04.2019, 11:18 »

Osobně to vidím jako J.Yossarian. K té přehlednosti ještě přidám rychlost odezvy servru, ale ono to možná souvisí s tou přehledností, protože když je sortiment rozčleněn na příliš mnoho podkapitol asi se to hůř třídí a pak to také trvá neúměrně dlouho. Zde asi platí, že méně je více. Navíc některé "podkapitoly" a dílčí parametry, i když objektivně u daného výrobku existují a jsou možná stanoveny i na základě nějaké mezinárodní normy (jak mi v jednom VO sdělili),  jsou v praxi nepoužívány, naopak jiné parametry, které jsou praxí zažité, "velkoobchodní katalogový list výrobku" ani neobsahuje.
A nejhorší je nedůsldnost a nejednotnost ve vyplňování parametrů různých dodavatelů a výrobců, to potom veškeré třídění podle parametrů ztratí význam, protože niky nedostanu relevantní výsledek.
Takže pro mě je jednoznačne motivující:
přehlednost katalogu a rychlost vyhledávání a možnosti třídění, dlouhá doba pro objednávku(třeba do 20hod. pro dodání druhý den dopoledne) = rychlost dodávky od objednání, doprava v ceně potěší, možnost jednat v případě potřeby rovněž se živým reprezentantem prodeje a to nejen po telefonu, ale i osobně v pobočce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #4 kdy: 01.04.2019, 14:02 »

Dobrý e-shop by měl mít jasně uvedeno co dokáže odeslat okamžitě a co musí nejprve objednat u výrobce nebo jiného obchodníka.
Jisté plus vidím i v tom, jestli je možné, pokud ještě zboží nebylo odesláno, navýšit množství nebo něco k objednávce přidat.
A pokud různí výrobci mají různě specifikované vlastnosti stejně pojmenovaného zboží, je třeba mít možnost konkrétního výrobce chtít nebo naopak nechtít
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Mikulecký
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 02.04.2019, 14:26 »

Velkosklady vám taky připraví objednávku. Po dohodě zajistí i  dovoz.
Sleva, pokud jste pravidelný, zaregistrovaný odběratel je taky zajímavější.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #6 kdy: 03.04.2019, 08:36 »

Dobrý e-shop musí být:
1. pravdomluvný, tzn. nelhat o zboží na skladě nebo v jeho dostupnosti
2. pravdomluvný v klíčových slovech. Tzn.,  že když zadám do vyhledávače "kliky s převodníkem na MTB 155mm" a vyskočí mi nabídka na 175mm, která je ještě ihned trumfována vyskakovacím oknem, mám sto chutí takovou stránku nechat smazat. Toto není důvěryhodný obchodník.
3. pokud se ke zboží váže příslušenství, mělo by automaticky vyjet v nabídce pod popisem zboží. Ne, že budu k foťáku listovat dalších pět minut v menu a hledat paměťovou kartu, které ještě nemá ani filtr dle kategorií  zle
4. obsahově přínosný, jak tu už zaznělo. Očekávám tedy u zboží automaticky ke stažení návod, katalogový list, prohlášení o shodě atd. Stejně tak diskuze o výrobku či recenze jsou příjemným bonusem.
5. Výběr z více dopravců. E-shop fungující pouze na České poště je odsouzen k zániku a z principu zde nenakoupím, byť by to mělo být zadarmo.

Na straně druhé neřeším dopravu, opravdu ne. Ještě jsem za dopravu nikdy neplatil více jak 200 Kč a pokud znám hodnotu svého času, tak za ty peníze nedojedu ani do krámu na návsi. Pokud mi balík doveze kurýr až na práh dveří a ještě dá předem vědět čas doručení, je mi celkem jedno, jestli to stojí 0, 100 nebo 200 Kč.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #7 kdy: 03.04.2019, 08:41 »

Velkosklady vám taky připraví objednávku. Po dohodě zajistí i  dovoz.
Sleva, pokud jste pravidelný, zaregistrovaný odběratel je taky zajímavější.

Myslíte třeba Sonepar, který zaslal z Hradce závěsný kabel ve třech kusech a ještě se k tomu vyřehtaně stavěl tak, že když už to není sice normální, tak se to prostě stává? Hmmmm, děkuji, to snad raději ne  Nerozhodný
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Žvak Petr
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 03.04.2019, 09:12 »

Myslíte třeba Sonepar, který zaslal z Hradce závěsný kabel ve třech kusech a ještě se k tomu vyřehtaně stavěl tak, že když už to není sice normální, tak se to prostě stává? Hmmmm, ,  to snad raději ne  Nerozhodný
To nejde házet všechny do jednoho pytle.
Příště tam už nenakoupíte. A pokud se to stane více firmám - tak to asi brzy poznají.
Vše je totiž v lidech.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #9 kdy: 03.04.2019, 14:39 »

Myslíte třeba Sonepar, který zaslal z Hradce závěsný kabel ve třech kusech a ještě se k tomu vyřehtaně stavěl tak, že když už to není sice normální, tak se to prostě stává? Hmmmm, ,  to snad raději ne  Nerozhodný
Radku, řeknu ti, že asi bych na každém VO něco našel. Jak to řekl Petr Žvak přede mnou, je to o lidech. Kdybych neodpouštěl a neházel spoustu věcí za hlavu, patrně už bydlím v Bohunicích na Hůskové (brněnský blázinec). Vše se vyvíjí a "obnošený kabát" všichni vyměníme.
Je otázkou kdy.
Někoho položí do rakve v jeho svatebním hábu, protože prý nebyl převlékač kabátů.
 tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #10 kdy: 03.04.2019, 14:53 »

ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
    Co je zásadní pro elektromontážn í firmu Radka Červeného? Proč používá e-shopy systémový integrátor Jan Franěk? Milan Hudec si zachovává k elektronickému nakupování bezpečný odstup. Tradičně velice zajímavý je přístup Milana Karvánka. Z jakých důvodů navštěvuje kamenný velkoobchod osobně Jan Bocek? Co oceňují nakupující z pohledu Josefa Lasovského, správce e-shopu Schrack Technik? Vzdáleně nám oznámil své priority v elektronickém nakupování také Oldřich Morávek. Ludvík Málek provozuje elektronický obchod se svítidly bezmála dvacet roků a jeho průzkum byl vždy pečlivý a velice zajímavý. Lukáš Marek vedoucí elektronických obchodů K&V Elektro má jasný a stručný názor. Radek Červený svými slovy dodává, že v B2B e-shopu pouhá přítomnost popisu, obrázku a ceny je naprosto nedostačující.    
    Zdroj: zde...


   


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
ESP#2 Co je pro nakupující v B2B e-shopu motivující?
   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Které ceny v obchodech skutečně platí?
 Který velkoobchod nominujete na SUPER dodavatele?
 Velkoobchod icenter uvádí novou výstavu VOLTÍK 2010
 Čekali byste reklamu na REXEL i na krytech kanálu?
 Procházka ELEKTRAMEM 2011 (#1.1) Milwaukee, SHOP Elektram, Citel
 Co myslíte? Prosadí se virtuální odborný velkoobchod třeba jako ALZA?
 Využíváte newsletteru velkoobchodů a analyzujete to nebo mažete?
 Nová verze Schrack LiVEPhone App 5.0
 Navštěvuje vás obchodní zástupce velkoobchodu? A jaký má důvod návštěvy?
 Jak reagujete na pivo, párky a dárky zdarma když přijdete nakupovat do VO?
 Kdo chce testovat betaverze velkoobchodního výprodeje?
 Co očekáváte za poskytované služby od velkoobchodu a které od výrobce?
 O cenových válkách.
 Jak se vám líbil 12. firemní den Elektrocentra Olomouc?
 SONEPAR koupil VaP Bransouze
 Jaký je ELKOV pro řemeslníky?
 Tak to REXEL v ČR ukončil ...
 Máte v Kamatu také přátele?
 Jakou fantazii mají marketéři ve velkoobchodech kromě úplatků?
 Koho nominujete za největšího velkoobchodního prodejního blba?
 Víte o tom, jak si ARGOS v Ostravě utrhl pořádnou ostudu?
 ELKOV: Nové požární třídy pro kabely.
 Které velkoobchody považujete opravdu za přínosné vy?
 ELKOV roste!
 Hradecká výstava SONEPAR 2017
 Byli jste také na výstavním dnu ELPREMO 2017?
 Historie nejstaršího velkoobchodu na Kladensku
 K&V TIPY# k velkoobchodním nákupům elektroinstalačního materiálu
 Dnes byla otevřena nová pobočka ELKOV elektro v Zábřehu na Moravě.
 Jak má vypadat oborový elektroinstalační e-shop v B2B?
 Velkoobchod K&V ELEKTRO je tu i pro koncové uživatele
 ELKOV elektro zavádí na trh SERVISBOXy
 Víte o novinkách v ELKOVu?
 Vyhrajte nový vůz Škoda Karoq nákupy v K&V ELEKTRO
 Kolik svého času věnujete elektrotechnickým výstavám?
 Dálniční známku na rok 2020 za nákup
 K&V ELEKTRO dnes spouští v e-shopu nové služby!
 Velkoobchod ARGOS vydává květnový inzertní bulletin 2020/5
 Jak vznikl VARNET se ptáme Michala Vodičky
 Zahradní hadice, čerpadla a další sortiment k zavlažování zahrady nově v K&V ELEKTRO
 TiP na e-shop ELEKTRO Brůna
 Kupujte jakékoliv zboží v K&V ELEKTRO a vyberte si z hodnotných dárků
 Znáte společnost AXIMA Solutions?
 ELKOV elektro a VARNET s novou pobočkou v Praze
 ELKOV elektro a VARNET v Praze, nové pobočce
 SONEPAR převzal obchodní podíly velkoobchodu ELCO - ELEKTRO
 merXu úspěšně mění tradiční distribuční modely B2B
 Elfetext slaví v Brně 30 let na trhu!
 SONEPAR oslavil PIVSONem 30. roků U Letců
 ELFETEX oslavil 30. let v pavilonu F na BVV
 MERXU: Digitální transformace strojírenských firem
 Jaké máte pro a proti Aliexpressu?
 Jaké máte vzpomínky na návštěvu Elektrotechnické výstavy SONEPAR 2023?
 Pokec živnostníků o službách českých e-shopů
 Nový e-shop regulátorů a zobrazovačů teploty
 #ESP Jaké jsou tvé nominace na slušný e-shop v elektrotechnice?
 bbbJaké jsou tvé nominace na slušný e-shop v elektrotechnice?
 Léto se SCHRACK TECHNIK
 Jak se ti pracuje s novým responsivním e-shopem Schrack?
 SCHRACK Technik cílí nově i na spotřebitele
 TIP K&V: Jak hromadně importovat do košíku?
 Nakupujte elektromateriál online a se slevou
 Kdy e-shop k nákupům ne/využít?
 K čemu je v e-shopu dobrá historie předchozích nákupů?
 Ze zákulisí E-shop SONEPAR
 Mám si koupit chytrý dům v akci na BLACK FRIDAY?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.071 sekund, 23 dotazů.