Může revizní technik změřit unikající proud myčky nádobí?
Jan P:
Tak, konečně proběhlo prohlédnutí myčky technikem výrobce.
Zajímavý je způsob "opravy" - odpojení diody, která dole ze dvířek svítí na zem a signalizuje tak mytí. Údajně je to častá vada po těchto cca. 18měsících - na diodu se prý dostane sůl z tablet a pomalu ji to "leptá". Pominu fakt, že dioda je v dvířkách s elektronikou a tableta z utěsněném "mycím prostoru".
Sice nejsem odborník na elektro, ale myslel jsem si celou dobu, že pokud je nějaký "spotřebič" (zde dioda) za zdrojem, tak proudový chránič v 230V části nepozná případný "spoj" ss napájení na kostru spotřebiče
Nebo vidíte v tom nějakou možnost, že by tomu opravdu tak bylo?
David Hruda:
Pokud je to v záruce, trvejte na skutečné opravě. Odpojení čehokoliv není oprava.
Rozmahel Vladimír:
To nebyl technik, to byl kouzelník typu Šimka s Grossmannem. Taky vám mohl vytáhnout holuba z nosu. :)
František Šohajda:
Pokud to neorazítkuje jimi proškolený servismen, tak asi těžko uspějete!! (dance)
To jsou takové perličky na trhu!! ;D
PS:
Jednou jsem si koupil plynový kotel na topení RD, byl z internetu a byl o 8 tisíc levnější jak od servismena!! Ale pro získání záruky to musel jimi proškolený servisák orazit...Náhod ou to byl kamarád , tak to orazítkoval... ..Říkal jsem mu cenu, za kterou jsem to koupil...Řekl mě, že na školení byli poučeni, pokud to někdo levně koupí , tak za zprovoznění si mají vzít tento rozdíl pro sebe ,jako opatření proti cenovým výkyvům??? (zle)
Jiří Schwarz:
Citace: Jan P 04.04.2019, 21:09
... odpojení diody, která dole ze dvířek svítí na zem a signalizuje tak mytí. Údajně je to častá vada ...
Citace: David Hruda 04.04.2019, 22:05
Pokud je to v záruce, trvejte na skutečné opravě. Odpojení čehokoliv není oprava.
Asi nejen to.