Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu  (Přečteno 19864 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 14.01.2019, 09:02 »

Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječk u, auto nabije za hodinu
    Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječk u, auto nabije za hodinu. Tým EnergyCloud spolupracoval se studenty ze Západočeské univerzity a ČVUT. Novinku představili na veletrhu Smart energy forum. K dispozici je první plně funkční prototyp. Po zkouškách a testech se očekává, že k zákazníkům se první kusy dostanou zhruba v polovině roku 2019. Koncept počítá se získáváním energie z ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječk u, auto nabije za hodinu
   
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 14.01.2019, 09:28 »

Chybí nejzákladnější informace, tj.za jak dlouho se nabije domácí baterie natolik aby byla schopna předat eautu energii na řekněme 300km jízdy (jestli bude předání trvat hodinu či dvě je podružné).
Předpokládám že nabijení autobaterie bude probíhat v noci.
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #2 kdy: 14.01.2019, 10:37 »

Tesla řady S má aku o kapacitě 85 kWh. Na to potřebuju asi 100 kWh, protože ztráty.

Nabíječkou 30 kW tedy Teslu natankuju za 3 hodiny.

Počítám něco špatně?
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #3 kdy: 14.01.2019, 10:52 »

Jirko, já bych to asi tak nepočítal. Nevíš, co tam ti naši vědci vymysleli za převratný technický vyfikundát.
Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #4 kdy: 14.01.2019, 11:57 »

Jako napad jiste zajimave. A ta Ceska firma rozhodne neni prvni, co to zkousi. Neco obdobneho uz dost let zpatky napadlo i samotneho velkeho Elona Muska, ktery chtel v takovych nabijeckach vyuzivat repasovane baterky ze starych elektromobilu a mimotolerancni baterky z vyroby, nebo treba Nemce, kteri tak chteji provozovat mobilni rychlonabijeck y v kontejnerech. V kontejneru ma byt sposta starych repasovanych olovennych akumulatoru, ktere se budou pomalu dobijet ze site a pak poskytnou vykon pro rychlonabijeni e-aut.

Pro domaci uziti vidim problem v nutnosti mit krome sady hodne drahych baterek ve svem vozitku dalsi jeste o hodne drazsi sadu baterek a vykonove elektroniky ve sklepe baraku. Takze to v podstate nebude zas reseni pro kazdeho ani odpoved na problemy s energii pro elektrovozitka ...
Zaznamenáno
Josef Křemen
*
Offline Offline


Revizní technik E2/A, Praha 6.


« Odpověď #5 kdy: 14.01.2019, 12:03 »

Sice někdo něco vymyslel, ale ekonomicky to je nesmysl, zrovna tak, jako elektroauto z hlediska ekologie.
1 kWh v akumulátorů=6000Kč. A aby to šlo nabíjet pouze ze slunce, tak na hoooodně velký střeše 40 kW FVE a to jen když zapomenu na dobíjení od listopadu do března.
Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #6 kdy: 14.01.2019, 12:10 »

Tesla řady S má aku o kapacitě 85 kWh. Na to potřebuju asi 100 kWh, protože ztráty.

Nabíječkou 30 kW tedy Teslu natankuju za 3 hodiny.

Počítám něco špatně?

Někde jsem to četl, bylo to v zahraničí a nabíječka byla cca 400-500 kW a auto bylo za cca 12 minut nabyto??
Ale co baterie ? Ty by museli mít extra chlazení a vyřešen únik plynů?
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #7 kdy: 14.01.2019, 12:35 »

Někde jsem to četl, bylo to v zahraničí a nabíječka byla cca 400-500 kW

To je asi 1.500 A. Chtěl bych vidět ten konektor.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 14.01.2019, 14:08 »

Skvelý nápad tá nabíjačka. To sa bude predávať ako teplé párky. Vlastne to nič nepotrebuje. Len fotovoltiku ,  akumulátory ako v aute + niečo naviac, pripojenie na sieť, ideálne od 50A vyššie a tú Teslu. Nabíjačka v cene Tesly. No nekup to když  je to to tak levný.
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #9 kdy: 14.01.2019, 14:42 »

Jako cvičení pro studenty dokonalé, jako komerční produkt to nechápu.

1. Využití solárních panelů + baterií je fajn, ale cena neumožní jakoukoli návratnost.
2. Viz připomínka pana Hudce.
3. Každá nabíječka nabije auto za hodinu. Jde jen o to, jak moc. Pokud se tím myslí úplné nabití, tak by mohli napsat které mají na mysli, protože těch s <30kWh baterií moc není.
4. Nevím jak přišli na běžných 12h. Každý elektromobil má vestavěnou nabíječku, jejíž výkon je úměrný kapacitě akumulátoru a obvykle se pomocí ní dá dobít za mnohem kratší dobu než 12h
5. I kdyby to předchozí neplatilo, tak koncepce doma nabít za hodinu je zcestná. Kdo to potřebuje?

Někde jsem to četl, bylo to v zahraničí a nabíječka byla cca 400-500 kW a auto bylo za cca 12 minut nabyto??
Ale co baterie ? Ty by museli mít extra chlazení a vyřešen únik plynů?

Toto jsou zatím extrémní experimentální hodnoty. Prototyp Porsche Mission E zvládne 250kW. Běžný výkon u těch nejlepších sériově vyráběných EV je zhruba poloviční. V Ale jinak ano, baterie mají extra (obvykle kapalinové) chlazení a pokud vím, tak články jsou hermeticky uzavřené, takže žádné plyny neunikají.

Důležité je také si uvědomit, že nabíjení velkými proudy probíhá jen v určitém rozsahu nabití akumulátoru, kdy je nabíjení nejúčinnější a akumulátor se tolik nezahřívá. Nabíjecí proud se ke konci velmi výrazně snižuje. Nelze tedy ani jednoduše počítat dobu nabíjení tak, že se dělí kapacita akumulátoru výkonem nabíječky.

To je asi 1.500 A. Chtěl bych vidět ten konektor.

Není to 1500 A, ale "jen" 400-500A. Nabíjení při těchto výkonech probíhá při napětí 1kV.

Tento konektor můžete vidět v příloze. Jde o výrobek firmy Phoenix Contact, která k tomuto účelu využila standardní CCS Combo s tím, že proudové zatížení bylo zvýšeno z 350A na 500A.


* HPC.jpg (52.44 KB, 672x672 - prohlédnuto 378 krát.)
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 14.01.2019, 16:28 »

Ještě bych upřesnil tu poslední větu. Ve specifikaci CCS je napětí do 1000V a proud do 500A už nyní. Pouze celkový výkon je omezený na 350kW (nevím proč).
Zaznamenáno
Piszkos Munkak
Neverifikovaný uživatel @4
***
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 14.01.2019, 17:35 »

Nedávno jsem v jednom městě opravoval poruchu na zařízení. Musel jsem vyměnit svorku na "nule". Volné vedení AlFe, pouze 16mm. Divný pocit v rukavicích, že bych je měl moc dlouho nad hlavou? Ne. Drát moc hezky hřál, odhadoval bych na 50 stupňů protože jsem to rychle cítil přes rukavice i když bylo jen lehce nad nulou. Už se těším na ty svítící linky drátů po vesnicích až se objeví pár rychlonabíječe k.   Vyplazuji jazyk
Zaznamenáno
Prokop Buben
Neverifikovaný uživatel @4
***
Offline Offline



« Odpověď #12 kdy: 14.01.2019, 19:02 »

Tak nějak. Zkonstruovat zdroj (nabíječku) řádově desítky kW bude menší problém než tu energii uakumulovat a hlavně ty monstra unapájet z běžných rozvodů. 
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #13 kdy: 14.01.2019, 20:30 »

... Už se těším na ty svítící linky drátů po vesnicích až se objeví pár rychlonabíječe k.   Vyplazuji jazyk

....... a hlavně ty monstra unapájet z běžných rozvodů. 

Myslím že sundaváte kalhoty a ještě nevidíte řeku, natož brod.  Mrknutí

Pokud by se e-auta "namnožila" do takové míry že by vznikla nutnost navýšit kapacitu distribučních sítí, stávalo by se tak postupně a distributor by na požadavky trhu jistě zavčas reagoval, jako se tomu dělo v minulosti a děje se tomu i dnes. Ale dovedu si představit že v nějaké vísce by nedovolil instalaci "nabíječky" u více domů najednou a trvalo by to i pár let, než by se k posílení sítě pro potřeby malé vesničky našel čas.
Také je možné že  vznikne sdílení nabíjecích stanic, nebo se budou e-auta nabíjet u zaměstnavatelů . Dost dobře si dovedu představit nabití e-auta v práci jako jeden z benefitů od zaměstnavatele zdarma, nebo za malý poplatek.

Zatím jsou tato e-auta drahá na pořízení a to je předem vylučuje ze "škatulky" lidové auto, což si můžeme přeložit jako levné auto, které potkáváte na silnici často. Dále nejsou zkušenosti s repasemi akubloků v e-autech a jejich pořízení v bazaru za "lidovou cenu" je rizikem a tedy si nákup takového auta každá důkladně rozmyslí. Zachoval bych klid a vyčkal co nám připraví nové technologie. Třeba to nebude tak horké. Jak už se zde psalo. Možná už za rok zjistíme že se jedná o slepou vývojovou větev, nebo půjdeme slepou uličkou dalších 10 let než to zjistíme. Možná to slepá větev nebude, jen se namísto aukumulátoru do e-aut vloží jiný zdroj energie. Možná se bude "sát z vesmíru",  možná půjde o malou jadernou elektrárnu, nebo nějaký jiný zdroj energie, který ještě neznáme.

Nechme věštění, protože každý náš pokus hádat budoucnost nám bude za 10 let jen k smíchu, vzhledem k překotnému vývoji technologií. Koho by před cca 20 lety napadlo že internet budeme tahat sebou v mobilním  telefonu, 3D televize neznamená rozměr 50x50x50cm, nebo že přijde čas kdy se diesel dostane na černou listinu a podobně.  Škleb Škleb Škleb
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #14 kdy: 14.01.2019, 20:43 »

... Ve specifikaci CCS je napětí do 1000V a proud do 500A už nyní. Pouze celkový výkon je omezený na 350kW (nevím proč).
Tak jen doufám, že ty nabíjecí stojany budou od stojanů s benzínem dál, než je to na jedné "kombinované stanici" u Humpolce...
Protože cítím, že někdy se nějaký ten blesk objeví...
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 14.01.2019, 20:50 »

Jako laboratorní cvičení hezký, ale...
Dobíjení vestavěných aku a konzervace akumulátorů bude žrát ze sítě trvale, protože málo slunce. Pravda, pozvolna nabíjený vestavěný aku pak omezí ráz do sítě při připojení EV.
Když budou vybité vnitřní aku, pak při nabíjení auta předpokládaným výkonem bude hlavní jistič 3x32A málo. Super, zvláště když dnes ti praví sklaní eko a spořiči preferují 1x16 a přednostní relé Smích
Mít ve sklepě věc, která má potenciál (kdoví jaké aku, kvůli snížení ceny) napalmu, taky není úplně super.
Ekonomická návratnost nereálná, součet všech energetických ztrát v přeměně významný (možná snížitelný využitím odpadního tepla k "vytápění"),  ekologický přínos žádný, resp. zmařen samotnou výrobou a následnou recyklací komponent (FV, AKU...)
A jak už padlo, sekunderky to ve větším rozsahu neunesou, nemluvě o nežádoucích zpětných vlivech.
Posílení sítí na distribuční hladině probíhá, ale v případě EV by se jednalo rovnou o výstavbu nových DTS, zahrabání všeho do země, vyhrabání a posílení toho, co už v zemi ze, ale nestačí (např paprsky, kde je 120 AXKE, ale 100A jištění a doposud na 10 chalup stačí).
Distributor to udělá, ale složí se na to všichni. To je systém jak u dotací, pokřivuje to trh a kazí morálku chronických platičů daní, kteří nejsou vyvolení k čerpání.
Jsou-li si výrobci, prodejci a fanatičtí propagátoři evozítek natolik jisti svou vizí, nechť svou jistotu projeví činy a posílení DS zainvestují a pak mohou od distributora požadovat desátek za každou kWh, která byla použita pro nabití EV.
Zaznamenáno
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #16 kdy: 14.01.2019, 21:00 »

Koho by před cca 20 lety napadlo že internet budeme tahat sebou v mobilním  telefonu...

Např. Billa Gatese. Předpověděl to v roce 1995 v knize The Road Ahead. (Česky vyšlo jako Informační dálnice.) Když jsem tu knihu před 20+lety četl, tak mi to přišlo jako dost směšná a nerealizovatel ná utopie. Ale popsal to naprosto přesně. Vysokorychlost ní mobilní připojení, chytré telefony, multimédia, televize přes Internet. Všechno to, co tvoří dnešní Internet tam je. Jsou lidé, kteří vidí dopředu hodně daleko a hodně přesně. A myslím, že se dá i dost dobře odhadnout, kteří lidé to jsou.
Zaznamenáno
Miroslav Hlaváč
*
Offline Offline



Elektřina má pomáhat,ne zabíjet!


« Odpověď #17 kdy: 14.01.2019, 21:02 »

Skvelý nápad tá nabíjačka. To sa bude predávať ako teplé párky. Vlastne to nič nepotrebuje. Len fotovoltiku ,  akumulátory ako v aute + niečo naviac, pripojenie na sieť,  ideálne od 50A vyššie a tú Teslu. Nabíjačka v cene Tesly. No nekup to když  je to to tak levný.
Zkuste si to zainvestovat doma,možná dostanete i dotace?
Zaznamenáno

Miroslav
Stran: [1] 2 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.06 sekund, 22 dotazů.