Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 169092 krát)
Alfonss
*
Offline Offline



« Odpověď #378 kdy: 14.07.2020, 06:48 »

Elektroauta se udusí v nedostatku elektrické šťávy a její distribuce. Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #379 kdy: 14.07.2020, 08:10 »

Elektroauta se udusí v nedostatku elektrické šťávy a její distribuce. Smích

Kravina. Už je to dávno vyvrácené. Spolu s požadavky porostou i sítě nebo výroba. Stejné to bylo na začátku i s benzínem. Počet čerpacích stanic i jejich velikost pak rostla spolu s rozvojem automobility. Je směšné se domnívat že tomu bylo, nebo bude jinak. S poptávkou prostě porozte nabídka. Můžeme se jen bavit o tom, zda budou distributoři stíhat reagovat, nebo ne.

Zrovna se například okolo Karlových Var nyní připravuje cca 35km 2x400kV vedení. V této chvíli bude údajně pod napětím jen jedno z nich. Druhé vedení bude využito prý až později.


* received_297348024842868.jpeg (119.09 KB, 576x580 - prohlédnuto 191 krát.)

* received_720342395431548.jpeg (62.3 KB, 720x724 - prohlédnuto 161 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jan Hájek
*
Offline Offline



Prostě .... HÁJEK!


WWW
« Odpověď #380 kdy: 14.07.2020, 08:48 »

Kravina. Už je to dávno vyvrácené. Spolu s požadavky porostou i sítě nebo výroba. Stejné to bylo na začátku i s benzínem. Počet čerpacích stanic i jejich velikost pak rostla spolu s rozvojem automobility. Je směšné se domnívat že tomu bylo, nebo bude jinak. S poptávkou prostě poroste nabídka. Můžeme se jen bavit o tom, zda budou distributoři stíhat reagovat, nebo ne.
No tak se podívej, co se děje v sousedním v Německu kolem záměru vybudovat posílené trasy VVN ze severu, kde jsou elektrárny na jih, kde je spotřeba. U nás to jde lépe jen díky tomu, že je pro určité záměry  a určité společnosti legální ukrást lidem majetek (pozemek).

Podrobnosti jsou třeba na osel cz, kde doporučuji zadat heslo: Energiewende

Situaci komplikují dotace, které umožňují neefektivním technologiím zdržovat ty lepší, zdražené o daně jdoucí na dotace.

Navíc je trh s energiemi svázán nejenom národní, ale i evropskou regulací a tak je pro kohokoliv nového na něj obtížné vstoupit. Zkus si postavit elektrárnu a zásobovat sousedy.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jan Hájek +420 737 246 347  jan.hajek@dehn.cz  honza@elektrika.cz
KníŠka 2.0 a SW na ČSN EN 62305-2 ZDARMA!
www.kniska.eu
Pokud váš problém souvisí s mým příjmem, rád ho pomůžu vyřešit!
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #381 kdy: 14.07.2020, 11:52 »

Ano, já chápu tvoje argumenty a s většinou i souhlasím.

Nicméně jsem se ohrazoval proti nesmyslným tvrzením, které  se v historii stále opakují. Jen se to před tím týkalo koní a aut, nebo traktorů, pak žárovek a petrolejek či svíček, nebo čehokoliv jiného.  Proč stavět dům, když je k dispozici útulná jeskyně  Smích  To je samozřejmě nadsázka.

Jinak dotace všeobecně považuji za světové zlo ničící naše ekonomiky.

A už vůbec neřeším otázku práv, nebo ochrany soukromého majetku. To mi ani nepřísluší. Jen jsem konstatoval, že všude tam kde je poptávka, je a bude i nabídka. Jsem přesvědčený o tom, že to byla, je a pravděpodobně i bude vždy platné pravidlo. A dost možná že i v jiných zemích začne platit, že takzvaný "společenský zájem" bude mít navrch, před soukr. vlastnicvím (to neznamená že to schvaluji  podivej  )  a začnou stavět páteřní sítě i tam.

Proto si dovolím tvrdit, že pokud poroste počet eaut, bude růst i počet nabíjecích míst. Jen je otázkou zda bude udržitelné tempo růstu těchto nabíjecích míst, s počtem eaut. A to už vůbec nemluvím o síti rychlonabíjecí ch míst, která budou muset zákonitě vznikat na páteřních silnicích a dálnicích, pokud to má dávat v současné době smysl.

Ale také se může stát, že během pár let bude vynalezena nová baterie, či jiný zdroj energie a nebudeme to nabíjení "po cestě" tolik řešit, když baterie (zdroj) vydrží na 2000-5000km A nebo to půjde všechno do .... kytek. "Prskne" na nás slunce trochu své energie a začneme chovat koně,  prasata, králíky a slepice, pěstovat si sami brambory, kukuřici a podobně  Smích  protože nic z elektro nebude fungovat. Žádná PC, NTB, mobily, auta (už vůbec ne eauta). Jne návrat k přírodě  Škleb
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Alfonss
*
Offline Offline



« Odpověď #382 kdy: 14.07.2020, 12:50 »

Intuitivně tuším že infrastruktura pro eauta narazí na své meze.  Pláč
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #383 kdy: 14.07.2020, 13:15 »

Stejně jako narazila na elektrické topení po roce 90, jako narazila na instalaci automatických praček do každého bytu místo společné prádelny, jako narazila na instalace klimatizací, masivní výstavbu obchodních zón,.......
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Vysvětlit jde všechno, bohužel ne všem.....

Není mě jasné, jak je možné že spousta lidí, kteří umí psát, neumí číst.
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #384 kdy: 14.07.2020, 13:30 »

Intuitivně tuším

Bacha na intuici, dost často selhává.

Najděte mi ve viktoriánské době někoho, kdo by věřil, že cokoliv neživého a těžší, než vzduch může vzlétnout.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #385 kdy: 14.07.2020, 18:39 »

Po čase opět promluvil někdo věcně, ne jen propagadnistic ko-populisticky.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #386 kdy: 25.08.2020, 07:59 »

Pozor na falešná proroctví  Super!

Citace
Dobrý strom nemůže nést špatné ovoce a špatný strom nemůže nést dobré ovoce. Každý strom, který nedává dobré ovoce, bude vyťat a hozen do ohně. A tak je poznáte po jejich ovoci.
(Matouš, kdesi na území dnešního Řecka, 1. století našeho letopočtu)

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jan Hájek
*
Offline Offline



Prostě .... HÁJEK!


WWW
« Odpověď #387 kdy: 25.08.2020, 08:56 »


Najděte mi ve viktoriánské době někoho, kdo by věřil, že cokoliv neživého a těžší, než vzduch může vzlétnout.
Bacha na tvrzení, nezapomeň, že papírové draky znali  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jan Hájek +420 737 246 347  jan.hajek@dehn.cz  honza@elektrika.cz
KníŠka 2.0 a SW na ČSN EN 62305-2 ZDARMA!
www.kniska.eu
Pokud váš problém souvisí s mým příjmem, rád ho pomůžu vyřešit!
Vlado Konrád
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #388 kdy: 25.08.2020, 09:41 »

https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/560968-bmw-zakazalo-zakaznikom-nabijanie-niektorych-plug-in-hybridov/

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Marian Hanzalík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #389 kdy: 25.08.2020, 12:16 »

Zrovna se například okolo Karlových Var nyní připravuje cca 35km 2x400kV vedení. V této chvíli bude údajně pod napětím jen jedno z nich. Druhé vedení bude využito prý až později.

Vedenie 400kV a pod. neni vsetko. Ide aj o rozvody napr. v ulici s rodinnymi domkami s garazami, ked sa rata, ze vsetci budu v noci nabijat.
Samozrejme ze riesit sa to da, otazka je ci to ma zmysel - je elektromobilit a az taky prinos, ze naklady sa vyplatia? Za normalnych okolnosti bez deformaci s nazvom dotace a regulace, by trh otazku vyriesil. Mimochodom u elektromobilov sa tak uz stalo, pred viac ako 100 rokmi.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #390 kdy: 25.08.2020, 17:19 »

Vzhledem k faktu, že ani přes několikanásobn ou dotaci a pozitivní diskriminaci, se z toho prodejní trhák nestává, na rozdíl od kdysi spalováku, traktoru, či žárovek, neb nikdo nechce přeplácet za nesmysl, je-li prostým uživatelem, tak to ty sekunderky ještě dlouho vydrží...
Na krámu typu citigo za ca 450 papírů Volkswagen provaří při prodeji, aby neplatil unii emisní daň, pak dostane kupec (nikoli FO) bonus z peněz vybraných od chudáků, co si koupili ojetinu a museli zaplatit výpalný a pak si ještě jezdí po dálnici a parkuje a někde i nabíjí zadarmo.
Na druhou stranu mu není co závidět, ten chudák s tou ojetinou co zaplatil 10k výpalný má alespoň opravdové auto, protože to se dá za 450k docela i sehnat, i když to bude ojetina.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #391 kdy: 26.08.2020, 06:35 »

S naší první atomovou dámou, plně souhlasím. Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Vrána Robert
*
Offline Offline



« Odpověď #392 kdy: 27.09.2020, 15:26 »

Elektroauta se udusí v nedostatku elektrické šťávy a její distribuce. Smích

Na rozdíl od benzínu lze EE pro provoz eauta snadno vyrobit přímo v místě potřeby pomocí FVE. Velké množství elektromobilis tů nabíjí své auto ze své vlastní FVE na střeše domu. I v zimě by vystačila EE dodaná pouze z FVE 5kWp za měsíc na cca 1000km jízdy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vojtěch Běhunčík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #393 kdy: 27.09.2020, 16:53 »

Ne že by to nešlo. Ale zpravidla s autem jezdíte právě ve dne, kdy domácí FVE nemáte jaksi k dispozici a auto stojí na parkovišti. Snad kdybyste měl auta / baterky dvě - jednu přes den nabíjel a večer tu vybitou vyměnil za nabitou ...
Také je možno krmit domácí akumulační stanici nebo si u dodavatele elektřiny pořídit "virtuální" baterii - v každém případě to bez akumulace energie z nestálých slunečních a větrných zdrojů nejde.
Domácí solární elektrárna o výkonu cca 2,5 kWp vás při dodání na klíč bude stát cca 120 000 Kč.
Škoda Enyaq se nabije z jednofázové zásuvky 230V / 2,3 kW za 6 až 8 hodin (podle velikosti baterie).
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #394 kdy: 27.09.2020, 20:03 »

Škoda Enyaq se nabije z jednofázové zásuvky 230V / 2,3 kW za 6 až 8 hodin (podle velikosti baterie).


Někdo tady asi neumí počítat. Z domácí zásuvky 230V/2,3kW dostanete za 6-8 hodin 14-18kWh. To je pro Enyaq tak sotva na 100km po rovince bez klímy a topení. Enyaq má baterku 60/80kWh podle modelu. Na jeho plné nabití z domácí zásuvky potřebujete 29-36 hodin.

6-8 hodin se bude Enyaq nabíjet z 11kW wallboxu, na který ale potřebujete v rodinném domku úpravy elektroinstala ce, a nebo někde v garážích firmy zřízení odběrného místa.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vrána Robert
*
Offline Offline



« Odpověď #395 kdy: 27.09.2020, 20:14 »

Ne že by to nešlo. Ale zpravidla s autem jezdíte právě ve dne, kdy domácí FVE nemáte jaksi k dispozici a auto stojí na parkovišti. Snad kdybyste měl auta / baterky dvě - jednu přes den nabíjel a večer tu vybitou vyměnil za nabitou ...
Také je možno krmit domácí akumulační stanici nebo si u dodavatele elektřiny pořídit "virtuální" baterii - v každém případě to bez akumulace energie z nestálých slunečních a větrných zdrojů nejde.
Domácí solární elektrárna o výkonu cca 2,5 kWp vás při dodání na klíč bude stát cca 120 000 Kč.
Škoda Enyaq se nabije z jednofázové zásuvky 230V / 2,3 kW za 6 až 8 hodin (podle velikosti baterie).

Ono právě záleží na těch dalších podmínkách, např. v létě když necháte auto při slunečném dni doma, tak jej můžete "natankovat" skoro do plna a zbytek týdne jezdit. 5kwp FVE v létě může udělat za den kolem 35kwh. 2.5kwp FVE ongrid sice stojí kolem 120t, ale s dotací zaplatíte jen 60t. Jako elektrikář s oprávněním fotomontéra si 5kwp FVE můžete udělat i sám bez dotace v ceně do 100t kč.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.071 sekund, 23 dotazů.