Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 [3] 4 5 6 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 187487 krát)
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #36 kdy: 30.10.2018, 08:29 »

Jak jsem již psal. Elektromobilit a je jen mezičlánkem, který bude za nějaká ta léta zapomenut. Tento mezikus bude nahrazen něčím smysluplnějším . Že by vodík nebo jiné úspornější zdroje? No, uvidíme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Javorsky
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #37 kdy: 30.10.2018, 08:32 »

Elektromobilit a je proces od hoverboardu az k letectvi, a jeji dnesni mouchy zustanou problemy minulosti spolecne s Fordovy. Nemluve o tom, ze mnohe jiz jsou dnes davno vyreseny, jen cekaji na svuj cas. "Dobijeci silnice" muze byt lehce standardem budoucna.
Globalni zvyseni energetickych nakladu na dobijeni se dnes taky podava manipulativne. Staci neodecist dnesni tezebni a zpracovatelske naklady.
Co se tyce vzdalene budoucnosti, jedno z moznosti je taky tma...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #38 kdy: 30.10.2018, 09:19 »

Ono bude záležet na úhlu pohledu. 

Osobně vnímám eletroauta jako velmi dobré řešení, co se motorů týká. Minimum pohyblivých částí, vysoký výkon prakticky od nulových otáček a s tím spojené úžasné zrychlení. Slabinou je tak pouze baterie, jako zdroj vlastní energie. Tedy jak nákupní cena, tak kapacita, nebo nutná doba k nabití, či životnost.
Dovedu si představit že elektromotory zůstanou, jen zdroj energie k jejich napájení bude zcela jiný. Malý elektroagregát poháněný benzínem, vodíkem, nebo nějakým novým kapacitorem, který dokáže v krátkém čase posbírat dostatek energie, na to aby umožnil dostatečný dojezd. Řekněme že pro mne je minimální hranice u rodinného auta 500km, rozumná okolo 800km a dost slušná cca 1000km. Dejme tomu že nabíjecí čas by mě nevadil do takových 10, možná až 20 minut
Nakonec je úplně jedno co si myslíme. Stačí se podívat co si o naší současnosti mysleli naši dědové. Většina jejich vizí nám dnes připadá směšná. Nechme se překvapit dalším vývojem. Vývoj si stejně půjde svou vlastní cestou a jednou se někdo bude bavit nad našimi představami o budoucnosti.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #39 kdy: 30.10.2018, 10:26 »

Slabinou je tak pouze baterie, jako zdroj vlastní energie.

A to je celý a ten nejpodstatnějš í problém elektromobilu. Pak si nejsem uplně jistý, zda je nějak vhodné slovíčko "pouze"  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #40 kdy: 30.10.2018, 12:02 »

A to je celý a ten nejpodstatnějš í problém elektromobilu. Pak si nejsem uplně jistý, zda je nějak vhodné slovíčko "pouze"  Smích

Zase je to jen o úhlu pohledu. V této situaci kde se nyní nachází elektromobilit a máš nepochybně pravdu. Jen se jedná pouze o technologický nedostatek, který může mít i snadné řešení. Ale bude to platit i za 2 roky, nebo 5 let? Osobně nic hádat nebudu a prostě si jenom počkám. Je velmi pravděpodobné že to nebude ani jedna z nastíněných možností, ale řešení zdroje energie pro elektromotory bude úplně jiné, než to které nás napadá nyní. První benzínové auto bylo také nespolehlivé, nevýkonné a moc šancí tomu nikdo nedával.

Jen se tak zeptám. Když se změní napájecí zdroj a elektromotory zůstanou, jen budou poháněny třeba elektřinou z vodíku, jak nastínil Pavel, půjde ještě o elektroauto, nebo hybrid, či tomu budeme říkat úplně jinak?

Ptám se protože zde elektroauta mnoho lidí vidí jako slepou cestu, podle jejich reakcí na položený dotaz. Osobně to stále budu vnímat jako elektroauto rozpohybované elektromotrem, v některých případech spíš jako hybrida díky zdroji elektřiny.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #41 kdy: 30.10.2018, 13:04 »

Osobně proti eautům nic nemám.
Ale jeden nedostatek to má. V Evropě,  není výrobní kapacita, na výrobu akumulátorů, pokud veškeré evropské automobilky budou chtít vyrábět eauta. Takže asi tak.
 Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #42 kdy: 30.10.2018, 14:21 »

Osobně proti eautům nic nemám.
Ale jeden nedostatek to má. V Evropě,  není výrobní kapacita, na výrobu akumulátorů, pokud veškeré evropské automobilky budou chtít vyrábět eauta. Takže asi tak.
 Mrknutí

Jen za peníze, které VW dává na hašení následků aféry s emisemi by těch (giga)továren mohl postavit minimálně 10. V tomto kontextu mi přijde jejich pláč nad náklady v souvislosti se snižováním emisí a elektromobilit ou vysloveně k smíchu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radim Strycharski
*
Offline Offline




« Odpověď #43 kdy: 30.10.2018, 16:39 »

Procentuální zastoupení elektromobilit y bude podobné jako u elektrického vytápění. Limitem bude výroba a distribuce elektrické energie. K dosažení tohoto limitu dojde dřív než vytěžení zásob kobaltu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #44 kdy: 30.10.2018, 17:49 »

Ono je třeba také zmínit dopravní infrastrukturu . Když zůstanu stát na dálnici v zimě 4 hodiny v koloně s čmoudem, zmizí z nádrže nepatrná část obsahu. Pokud tam zůstanu stát s elektroautem, mám zaděláno na docela vážný problém. A že zrovna toto je docela ožehavé téma v naší kotlině, kde budování tolik zanedbané a potřebné dopravní infrastruktury je téměř sprosté slovo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #45 kdy: 30.10.2018, 18:23 »

Pokud tam zůstanu stát s elektroautem, mám zaděláno na docela vážný problém.
Asi jak s kterým. Pokud má baterky na 400-500 km a topení realizované tepelným čerpadlem, tak na tom bude srovnatelně s “čmoudem”.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #46 kdy: 30.10.2018, 18:44 »

Asi jak s kterým. Pokud má baterky na 400-500 km a topení realizované tepelným čerpadlem, tak na tom bude srovnatelně s “čmoudem”.
Do prázdného čmouda lze ale při rozjíždění kolony šplíchnout během dvou minut pár litrů a jede se dál alespoň k nejbližší pumpě, s elektromobilem to bude horší, s prázdnou baterkou je to na odtah. Když bude jeden, je to putna, když jich bude polovina, viděl bych tam značný problém.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #47 kdy: 30.10.2018, 19:28 »

Polovina je ještě v pohodě, existuje taky lano  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #48 kdy: 30.10.2018, 20:08 »

Ovšem polovina má v návodu zákaz vlečení (kvůli motorům s perm. mag. tuším) na laně a třetina zákaz cokoli za sebou vléci (kvůli koncepci "šasi oslabeného" zabudovanými aku)... Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #49 kdy: 30.10.2018, 22:09 »

Asi jak s kterým. Pokud má baterky na 400-500 km

Obávám se, že realita u tohoto příkladu bude tak 250 km. On tento údaj se získává evidentně stejným postupem, jako laboratorní měření spotřeby čmoudů, soudě podle výsledků reálných testů elektroaut.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #50 kdy: 30.10.2018, 22:56 »

Výrobci hrozně kecaj.
Elektrokolo s baterií deklarovanou na 120km, realita: v mírně kopcovitém terénu, obvyklá váha chlapa 90kg +průměrná lenost= max.70km.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #51 kdy: 31.10.2018, 08:57 »

Výrobci hrozně kecaj.
Elektrokolo s baterií deklarovanou na 120km, realita: v mírně kopcovitém terénu, obvyklá váha chlapa 90kg +průměrná lenost= max.70km.

Hmmmm, takže v mém případě dojezd pomalu nulový. Všude kopce, váha 130kg a těžce nadprůměrná lenost :-D Zůstanu u čmouda na čtyřech kolech.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #52 kdy: 31.10.2018, 09:34 »

...
Jen se tak zeptám. Když se změní napájecí zdroj a elektromotory zůstanou, jen budou poháněny třeba elektřinou z vodíku, jak nastínil Pavel, půjde ještě o elektroauto, nebo hybrid, či tomu budeme říkat úplně jinak?
...
Kam bys zařadil lokomotivu řady 754?
Má to v podvozku elektromotory, elektrické řízení výkonu,...
Ale také to má veliký dieselový motor, generátor...



* brejlovec.jpg (567.09 KB, 1632x1224 - prohlédnuto 313 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Rozvodak
*
Offline Offline




« Odpověď #53 kdy: 31.10.2018, 13:04 »

Hmmmm, takže v mém případě dojezd pomalu nulový. Všude kopce, váha 130kg a těžce nadprůměrná lenost :-D Zůstanu u čmouda na čtyřech kolech.

Na elektrokola se dají koupit motory s příkonem až 1kW při 48V. Při vhodné baterii byste se mohl hezky povozit bez šlapání  Mrknutí Klidně padesátkou, i když správně by měl být zaplý omezovač na 25km/h.

U těch kol je to spíš o hobby využití, nebo na cestu někam na kancl. Taky je spousta vášnivých cyklistů v pokročilém věku, motůrek jim pomůže na oblíbené trasy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Montér ve službách rozvodných závodů.
Stran: 1 2 [3] 4 5 6 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?
 Jak se navrhuje kompatibilita nabíjecích stanic s elektromobilů?
 Jakými způsoby se dobíjejí elektromobily v bytovkách?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.06 sekund, 23 dotazů.