Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 24 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?  (Přečteno 173187 krát)
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #108 kdy: 17.12.2018, 01:18 »

To by ovšem bylo (např. na německých dálnicích) funkční omezení, které se zákazníku ochotnému dát za auto 1-2 miliony špatně vysvětluje.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #109 kdy: 17.12.2018, 11:37 »

To je rozumný důvod, nicméně pokud vozidlo jede na plný výkon jen krátkodobě při zrychlování, pak by spalovací motor+generátor nemusel být dimenzován na plný výkon, ten zbytek by krátkodobě pokryla baterka.
To je opět zcestné, neboť k precizní akceleraci stačí dobrý výkon na tunu. Např mějme 1,5t vážící auto s 200HP. Dostaneme se na cca 130HP/t. Pak tam přidáme 200 kilo (ono to bude víc, ale uvažujeme jen nějakou berličku) baterek a generátoru, který krátkodobě přidá třeba 40HP. Auto váží 1,7t a získali jsme poměr 140HP/t na pár předjížděcích manévrů při nabitých aku, za cenu ztráty výkonu na tunu při vybitých.
Po vybití se poměr zhorší na 110 HP/t a např. při dálniční jízdě ustáleným tempem se bude těžko dobíjet decelerací.
Ve městě opět žádná výhra, protože při pojíždění mezi semafory se bude těžko dobíjet, ovšem k vybití dojde poměrně  rychle, právě častými rozjezdy. Pak to bude o koncepci soustrojí, zda bude motorgenerátor dobíjet jen při deceleraci, nebo v zájmu životnosti aku dojde k naštochání počítačem zvýšenými volnoběžnými otáčkami, což opět zvedne spotřebu a kruh se uzavře.
Zákon o zachování energie je neoblomný, do rovnice s hybridem navíc vstupují solidní ztráty při přeměně a tahání zbytečné zátěže spalovacím motorem navíc.
Jak už jsem psal, všechno tohle se děje jen kvůli NEDC, která tu váhu navíc nezohledňuje, zato vypíchne stání se zhasnutým motorem, nebo rozjezdem na aku.
Možná se to trochu pohne se zavedením WLTP, ale nebude to zemětřesení...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #110 kdy: 17.12.2018, 11:58 »

Jen odbočím, jak by vypadala minulý týden D1, kdyby při tom "průseru" tam byla řekněme 1/4 elektromobilů?
Neskončilo by to pouhým buzením řidičů kamionů, ale to těm zeleným hlavám dojde, až se to stane  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #111 kdy: 17.12.2018, 13:04 »

https://www.novinky.cz/auto/492223-bmw-a-porsche-maji-supernabijecku-je-rychla-skoro-jako-tankovani.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #112 kdy: 17.12.2018, 13:33 »

Za 3 minuty lze u průměrného stojanu natankovat ca 200l PHM, což oproti dobití na 100km je opravdu jen SKORO stejně rychlé Smích
Zajímalo by mně tech 400kW. 
400kVA to je trafo pro menší vesnici a celý jeho výkon půjde pro nabíjení jednoho auta.
Když se bude takhle nabíjet 10 aut, je to město s nějakými 3000 obyvateli. Když z těch 3000 obyvatel bude mít 20 elektromobil a nějaký zelený pomatenec pod vlivem dotací nechá vybudovat ve městě dobíjecí stanice, ukáže se nedostatečnost sítí, které jsou koncipovány na trvalý odběr ve střední hodnotě a obvyklé plynulé výkyvy.
Na pár minut připojený auto je skokový stav, na který bude muset být zvýšena dimenze sítě a rezervace příkonu. Tak nějak jsem si jistý, že to nebudou platit zelení pomatenci, automobilky, ani distributoři. V konečném zůčtování se zvýší cena siloviny pro všechny, kvůli uměle vytvořenému zvýšení spotřeby a tedy poptávce a aby bylo na granty pro ještě výkonnější nabíječky, sáhne se i na zdanění paliv z dinosaurů.
Ta zelená mašinerie už je moc rozjetá, na to, aby šlo uhnout, nebo zastavit a protože jedněm to dost vynáší a druzí se bojí do toho vrtat, aby nepřišli o snadné živobytí (úředníci),  bude se to držet při životě za každou cenu, protože je to plán pětiletky a ten musí být splněn na 110%...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #113 kdy: 17.12.2018, 15:47 »

Jen odbočím, jak by vypadala minulý týden D1, kdyby při tom "průseru" tam byla řekněme 1/4 elektromobilů?
Neskončilo by to pouhým buzením řidičů kamionů, ale to těm zeleným hlavám dojde, až se to stane  Mrknutí

A to nebyl ještě žádný velký průser, co až bude pěkných deset patnáct pod nulou, to bude teprv záběr pro elektromobil. To tam někdo prostě zmrzne až bude stát šest hodin na místě. Paradoxně takový malý benzinový generátor by tohle celkem řešil, část na udržení baterií, část jako bufík na topení, ani by to nemuselo být tak velké a těžké.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #114 kdy: 17.12.2018, 15:50 »


Nechal bych jich pár instalovat hezky na hory do vesnic aby se ukázalo, jak máme dimenzovanou síť. Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #115 kdy: 17.12.2018, 15:53 »


Honzo, kdyby ta supernabíječka uměla za tři minuty nabít na 300km, je mi pořád na nic, pokud je nejbližší na výjezdu, který je deset kilometrů za kolonou.
Se čmoudem nenajíždím na dálnici ze zásady s míň jak půlkou nádrže a i na třetinu nádrže mě ten čmoud dokáže vrčet a topit 10 hodin (vyzkoušeno tři roky zpět v italských Alpách). A jsme opět u reálných dojezdů elektrických bazmeků.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #116 kdy: 17.12.2018, 15:57 »

Nechal bych jich pár instalovat hezky na hory do vesnic aby se ukázalo, jak máme dimenzovanou síť. Mrknutí

No, takový průměrný ski areál se zasněžováním a sedačkou má něco kolem 0,75 - 1 MW příkon. Takže kapacita sítě se najde.
Jen ten ski areál je zpravidla spádový a obslouží třeba tisícovku lidí. Pokud z té tisícovky lidí dojede jen padesát elektrobazmeke m a bude chtít nabíjet, to už cítím jako průser.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #117 kdy: 17.12.2018, 16:19 »

A ještě jedno inspirativní video, jak se tankuje Tesla  Smích tanecek

https://www.youtube.com/watch?v=5OBUzayOB0g
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #118 kdy: 17.12.2018, 17:10 »

Radku v klídečku, e aut tu jezdí hrstka (myslím skutečné využívání, nikoli stacionár firem a fanoušků).
Jakmile tu budeme mít e auta ve větším, tak ruku v ruce přijdou i migranti a země se stane neobyvatelnou.
O obou otázkách rozhodne míra korupce ve státní správě, zatím se držíme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #119 kdy: 18.12.2018, 09:35 »

A co si jít spolykat trochu škodlivin na mořskou výletní loď.

https://www.euro.cz/byznys/i-lodni-doprava-zelena-klasicka-lod-ma-totiz-emise-jako-5-milionu-aut-1335158

Tady si hrajeme s každým gramem škodlivin na autech (taky je to potřeba) a jinde nám uniká to podstatné. Jak by se zlepšilo ovzduší, kdyby se začala snižovat úroveň emisí na 20ti takových kolosech? a nebylo by mnohem snadnější řešit jednoho takového velkého strůjce bordelu, než 1,5milionů "drobných"?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



Odpočet běží


« Odpověď #120 kdy: 18.12.2018, 09:46 »

https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,40396.msg316064.html#msg316064
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu

31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #121 kdy: 18.12.2018, 10:22 »

U nás na vsi dobíjení vyřešeno.

Zdraví Pat a Mat.

Škleb


* A je to.jpg (158.91 KB, 460x529 - prohlédnuto 294 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #122 kdy: 18.12.2018, 10:55 »

U nás na vsi dobíjení vyřešeno.

Zdraví Pat a Mat.

Škleb

Bacha na to, aby tenhle vtip nechtěl někdo doopravdy vyzkoušet, mohl by se lehko dostat do večerních zpráv v rubrice černá kronika.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #123 kdy: 19.12.2018, 11:57 »

Citace
Za 3 minuty lze u průměrného stojanu natankovat ca 200l PHM, což oproti dobití na 100km je opravdu jen SKORO stejně rychlé Smích

To asi stejné jako u PHM.... Škleb
BMW a Porsche mají už nabíječku pro elekotromobily, které za 3 minuty nabije elektromobil na 100 km jízdy! Šok

Asi se vývoj se zaměřuje na rychlonabíjení .....ale co řeknou baterie?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #124 kdy: 19.12.2018, 14:23 »

To asi stejné jako u PHM.... Škleb
BMW a Porsche mají už nabíječku pro elekotromobily, které za 3 minuty nabije elektromobil na 100 km jízdy! Šok

Asi se vývoj se zaměřuje na rychlonabíjení .....ale co řeknou baterie?

Nejen baterie, ale co řekne rozvodná síť distributora?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Juraj Rojko
*
Offline Offline



« Odpověď #125 kdy: 19.12.2018, 15:08 »

Nejen baterie, ale co řekne rozvodná síť distributora?

Zkuste si provést několik základních výpočtů a úvah. Až to uděláte, tak zjistíte, že to mnohem reálnější než si myslíte. Netvrdím, že je to reálné teď hned a všude bez jakýchkoli investic a technických opatření, ale jsem přesvědčený, že vše se dá zvládnout v průběhu těch několika desítek let než dojde k plné elektrifikaci. (Pokud k ní dojde.) Výhoda je, že současné sítě zvládnou elektrifikaci v relativně velkém rozsahu (odhaduji menší desítky procent),  což je dostatečné na to, aby začalo být finančně zajímavé budovat infrastrukturu přímo pro elektromobily. Toto je zásadní výhoda, kterou žádný z alternativních pohonů (vodík) nemá.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 24 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.064 sekund, 22 dotazů.