Proč se netočí ventilátor v digestoři, když má v sérii zapojenu spínací část relé?
Kostěj Nesmrtelný:
Díky všem!
Miroslav Revús: To bude ono. Mám to zapojené v sérii s motorem. To znamená v jednom okruhu zdroj, spínač motor a relé. Schéma nakreslím.
Jan Franěk:
AD1 - jestli je zákaz to nevím, je to možné. Ale protože to už chvíli řeším tak vím že mají digestoř s vlastním odtahem naprosto všichni. Těsně než jsme se stěhovali tak prováděli rekonstrukci střechy. Já jsem zkoušel jestli centrální odtah funguje a nefungoval tak jsem dal vlastní digestoř. Teprve nedávno jsem přišel na to, že při rekonstrukci prohodili dráty k motorům na střeše. Rok to nechodilo a nikdo si toho nevšiml.
AD2 - co je ochrana před sirkou nevím, ale když držíte spínač tak se motor vypne. To možná bude ono. Ptal jsem se místního elektrikáře a je to aby nezůstal zapojený motor non-stop třeba celý den.
AD3 - ano digestoř jsem rozebral.
Miroslav Hlaváč:
Myslíte si že když jste Kostěj Nesmrtelný že se můžete hrabat ve Vyhrazeném Technickém Zařízení? Což elektrické zařízení je.
Máte k tomu oprávnění?
Raději si zavolejte elektrikáře než ublížíte sobě,osobám vám blízkým nebo i cizím.
Jirka Údržbář:
Máte ve stoupačce jednu vzduchotechnic kou trubku (společnou pro odsávání digestoře, koupelny a WC), nebo 2 vzduchotechnic ké trubky (jednu pro WC a koupelnu, druhou pro digestoř)?
Kostěj Nesmrtelný: