Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Kde je u upoutávek na prodej instalačního materiálu hranice serióznosti?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kde je u upoutávek na prodej instalačního materiálu hranice serióznosti?  (Přečteno 10436 krát)
Jiří Macháček
*
Offline Offline




« kdy: 09.06.2017, 17:53 »

Kde je u prodeje instalačního materiálu hranice serióznosti?
Procházím stránky některých výrobců a vidím toto.
Silně mi to připomíná jednu strašně výhodnou akci pražského dealera BMW, který investoval do inzerce na minerálkách. Pij Kyselku XY a vyhraj BMW!
Dobrá, tam bylo alespoň vyhraj. Ale zde je doslova uvedeno "získá každý zákazník ...".

Samozřejmě při pohledu na zadavatele je mi jasné, že každému to dát nemohou, už proto, že jsou rádi, že mají sami v čem jezdit. Ale i tak se mi to zdá jako falešné.
Nebo jim křivdím?


* sez_klamava_reklama.jpg (85.61 KB, 972x489 - prohlédnuto 510 krát.)
Zaznamenáno

Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #1 kdy: 09.06.2017, 20:56 »

SEZ Krompachy? Sorryjako ...

Edit:
Zaujal mě tento výrok z jejich webu:
Citace
SEZ Krompachy je držiteľom certifikátov systému manažérstva kvality ISO a ďalších certifikátov potvrdzujúcich, že spoločnosť produkuje výrobky najvyššej kvality.

A pak tam najdete 9001 a 14001  Škleb
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Zdeněk Friedrich
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 09.06.2017, 21:04 »

Auto a 20,-Kč, motorka a 42,- Kč. Osobně bych tedy šel do motorky. Smích


* auto a 20.jpg (128.72 KB, 600x600 - prohlédnuto 354 krát.)

* motorka a 42.jpg (100.69 KB, 818x768 - prohlédnuto 374 krát.)
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #3 kdy: 09.06.2017, 22:36 »

Auto a 20,-Kč, motorka a 42,- Kč. Osobně bych tedy šel do motorky. Smích
Pak je vše v pořádku vysvětleno :-)
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Igor Nováček
*
Offline Offline



Prý vítězí zdravý rozum a pravda!


« Odpověď #4 kdy: 11.07.2017, 19:05 »

Kde je u prodeje instalačního materiálu hranice serióznosti?
Procházím stránky některých výrobců a vidím toto.
Silně mi to připomíná jednu strašně výhodnou akci pražského dealera BMW, který investoval do inzerce na minerálkách. Pij Kyselku XY a vyhraj BMW!
Dobrá, tam bylo alespoň vyhraj. Ale zde je doslova uvedeno "získá každý zákazník ...".

Samozřejmě při pohledu na zadavatele je mi jasné, že každému to dát nemohou, už proto, že jsou rádi, že mají sami v čem jezdit. Ale i tak se mi to zdá jako falešné.
Nebo jim křivdím?
To je jen levný trik kterému uvěří opilý nákupčí. Alespoň mi je jasné na koho tato značka cílí svou propagaci.
Zaznamenáno

Bývalý projektant, dnes jen pomocná vědecká síla jednoho elektromontážn ího démona!
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #5 kdy: 11.07.2017, 21:35 »

Na každého působí něco jiného, každý je tak trochu "zachytitelný" jiným způsobem.
Dost reklam dokážu ignorovat, ale jak je někde něco "jako prémie zadarmo",  už mě to svádí k zamyšlení jestli by se to náhodou nevyplatilo...  Smích
A tak prodejci budou hledat psychology, kteří jim budou radit jak nás "ulovit",  nalákat...
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
MrPeter
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 11.07.2017, 23:33 »

Je to opravdu pro každého...každ ého, kdo nakoupí alespoň 4000 chráničů  Smích

http://www.sez-cz.cz/soubory/319-sezcz-a4letak-akce-auto2017-verze02-nahledpdf.pdf
Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #7 kdy: 12.07.2017, 08:20 »

Úspěšný prodejce mívá dobrou psychologickou průpravu...... Smích
Pokud si od něj koupím věc, kterou právě nepotřebuji,je jednička!  tanecek
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #8 kdy: 12.07.2017, 08:39 »

Úspěšný prodejce mívá dobrou psychologickou průpravu...... Smích
Pokud si od něj koupím věc, kterou právě nepotřebuji,je jednička!  tanecek
Jde o obchodní dovednost. Žádný zázrak to není.
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #9 kdy: 13.07.2017, 19:44 »

Říká se, že dobrý obchodník prodá ledničku i eskymákovi.

Čím víc cítím, že mě oblbují, tím menší důvěru k nim mám. Nechci slevy, které neexistují, nevěřím na Akce, které jsou jenom na cenovce. Chci seriózní jednání, tedy poptávka -  nabídka.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #10 kdy: 13.07.2017, 20:19 »

Říká se, že dobrý obchodník prodá ledničku i eskymákovi.

Čím víc cítím, že mě oblbují, tím menší důvěru k nim mám. Nechci slevy, které neexistují, nevěřím na Akce, které jsou jenom na cenovce. Chci seriózní jednání, tedy poptávka -  nabídka.
Není to dlouho, co jsem rozebíral slevy.
Jsou slevy a slevy.
Tedy v B2B a v B2C.
Mnoho prodejců vůbec rozdíl mezi těmito značkami nerozlišuje.
Přes to si užívají zajímavých zaměstnaneckýc h odměn.
S pozorným nadřízeným by skončili na chodníku během několika minut.
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Zdeněk Friedrich
*
Offline Offline




« Odpověď #11 kdy: 13.07.2017, 21:57 »

Taky moc dobře nechápu, jak si může koncový zákazník koupit v supe-hyper nebo na netu, totožné zboží výrazně levněji, než mnohaletý stálý zákazník firma, přímo u výrobce. Neřeknu
Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #12 kdy: 14.07.2017, 06:03 »

Taky moc dobře nechápu, jak si může koncový zákazník koupit v supe-hyper nebo na netu, totožné zboží výrazně levněji, než mnohaletý stálý zákazník firma, přímo u výrobce. Neřeknu

Známá pracovala v odbytu jednoho nejmenovaného podniku a do hyper-super prodávali kleště za 150.-Kč a u nich v podnikové prodejně přímo v podniku byli ty kleště za 300.-Kč...
Ty samé ,  nijak "odrbané"!
Také jsem nechápal!!
Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #13 kdy: 14.07.2017, 07:04 »

Taky moc dobře nechápu, jak si může koncový zákazník koupit v supe-hyper nebo na netu, totožné zboží výrazně levněji, než mnohaletý stálý zákazník firma, přímo u výrobce. Neřeknu
Fakt, že to nakupuješ přímo u výrobce vůbec neznamená nic o tom, že je to nejlepší cena.
VVýrobce který má distribuční síť sám prodávat nechce.
Je to celkem logické.
Kdyý vyrábíš, vyrábíš.
Nemáš čas prodávat.
To je práce někoho jiného.
Jen Ferda Mravenec dělá všechno najednou.
A z toho důvodu výrobce neprodává tak nízko jako jeho prodejci.


Ale to jsem už popisoval před 19 roky (v roce 1998) zde ...
http://elektrika.cz/data/clanky/kvne980501/view?searchterm=rabat
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Online Online



« Odpověď #14 kdy: 14.07.2017, 07:39 »

Známá pracovala v odbytu jednoho nejmenovaného podniku a do hyper-super prodávali kleště za 150.-Kč a u nich v podnikové prodejně přímo v podniku byli ty kleště za 300.-Kč...
Ty samé ,  nijak "odrbané"!
Také jsem nechápal!!
Pokud budete výrob dělat podobný obrat jako hypsup, dostanete se v případě uvedených kleští na nějakých 80kč.
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #15 kdy: 14.07.2017, 08:19 »

Kde je u prodeje instalačního materiálu hranice serióznosti?
Procházím stránky některých výrobců a vidím toto.
Silně mi to připomíná jednu strašně výhodnou akci pražského dealera BMW, který investoval do inzerce na minerálkách. Pij Kyselku XY a vyhraj BMW!
Dobrá, tam bylo alespoň vyhraj. Ale zde je doslova uvedeno "získá každý zákazník ...".

Samozřejmě při pohledu na zadavatele je mi jasné, že každému to dát nemohou, už proto, že jsou rádi, že mají sami v čem jezdit. Ale i tak se mi to zdá jako falešné.
Nebo jim křivdím?

Myslím, že zde nejde o neseriózní prodej, ale o zavádějící upoutávku. A v takovém případě je téměř vše povoleno. Asi by mohla být diskuse spíše na téma "kde jsou hranice vkusu" ...
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #16 kdy: 14.07.2017, 09:10 »

Taky moc dobře nechápu, jak si může koncový zákazník koupit v supe-hyper nebo na netu, totožné zboží výrazně levněji, než mnohaletý stálý zákazník firma, přímo u výrobce. Neřeknu

To těžko. Nedávno jsem v jednom velkoobchodě nakoupil LED downlighty za 350,- Kč / kus včetně DPH. Pak jsem totéž zahlídl v bau za 1.100,- v akci! Mimochodem, zastoupení výrobce totéž prodává za 550,-. Ne vždy (vlastně nikdy) je výrobce nejlevnější, to by smáznul svoje velkoodběratel e a mohl si to prodávat sám (viz termín "doporučená cena").
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #17 kdy: 17.07.2017, 10:12 »

Seriózní marketing je vizitka seriózního dodavatele, tato přímá úměra platí i obráceně.
Pokud se markeťák chová jak ožralý milionář, myslím si o tom své a šáhnu po konkurenčním výrobku, cena mě v tu chvíli nezajímá, jde o princip.
Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Stran: [1] 2 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.049 sekund, 22 dotazů.