R4M: Matrix se blíží! Pokud se vás dotýkají blížící se změny popište je!
novy2:
Citace: petr wiesner 01.08.2016, 23:39
Souběžně s ním také přicházejí realizace Teslových objevů, které byly ukradeny a uschovány celá desetiletí . Jedním z nich je rozvoj bezdrátového přenosu energie ve velkém.
Jsem laik a tohle mne ohromilo.
Tesla mal veľké plány. Už na konci 19 storočia zistil, že existuje rezonátor Zem-ionosféra. Teraz vieme , že zdroj energie pre vlastné kmity v rezonátore Zem-ionosféra, predstavuje globálna búrková činnosť (atmosférické výboje a viacnásobné výboje). Dobíjať túto energiu podľa predstáv N. Tesly by bol asi dosial nepreskúmaný zásah do chodu prírodných javov.
Jirka Š. Svejkovský:
S těmi Teslovy ukradenými veleobjevy bych byl opatrný (viz nesmysly typu HARP a podobně).
Je to už drahně let a nejspíš by nebyl problém při dnešním stavu poznání je "objevit znova". Zatím dokážeme bezdrátově sotva dobít mobil a to ještě na velmi malou vzdálenost.
S tou predikcí budoucnosti jsem si vzpomněl na jeden článek někdy začátkem devadesátých let. Tehdy jsme sháněli nějaká PC do kanceláře a nejlevnější 386 vyšlo asi na 70.000 Kč a vezl jsem ho z Prahy. V té době byl plat okolo 4.000,-. V tom článku se nějaký člověk opájel myšlenkou, že se jednou tyto stroje budou prodávat v supermarketech hned vedle regálů s pivem. Považoval jsem ho za naivního blázna.
Říct, co bude za 20 let je prakticky nemožné.
Miroslav Minařík:
Asi bych se zabýval tím reálným co přichází a dotýká se nás.
Například virtualizace.
Na jednu stranu virtualizace dává konkurenční výhodu. Na druhou stranu jde o otázku bezpečnosti a soukromí. Alespoň já hledám rovnováhu právě v této oblasti. Není jednoduše možné říct, mobilní telefon mne nezajímá.
petr wiesner:
Citace: Miroslav Minařík 12.07.2016, 17:16