Jak si legislativně vyložit aktivní hromosvod na letištní hale?
Mirek Čech:
V tom případě na co kolaudační řízení či výchozí revize ? Když ve finále si to každý udělá jak se mu zrovna chce ...
Je pravdou že když podívám jaké auta mají čerstvou STK tak se nestačím divit..
Má někdo nějakou zkušenost s instalací ESE v zahraničí ? Jak to mají legislativně ošetřeno třeba v Německu či v jiných zemích asi nemá smysl se dívat směrem k východu ale i když člověk nikdy neví .
Pracuji jako důlní elektrikář a nikdy by mne nenapadlo si něco udělat po svém jak se mi to zrovna hodí. To co řekne projekt a revizní technik je pro mne výchozí a směrodatné..
Maroš Klein:
Citace: Jiří Adamec 65 10.11.2015, 20:31
Ono je to asi opravdu těžké. Dnes jsem viděl elektroinstala ci objektu skladu, který prošel "řádnou" kolaudací před třemi lety. Projekt bylo mé dílo, takže vím co bylo yyprojektováno ...
Zmeny počas stavby sú jej normálnou súčasťou. A preto je dobré si zazmluvniť projektanta aj ako dozor s následným vypracovaním PD skutočného vyhotovenia. Ináč nič iné, ako sledovať svoju PD rozkmásanú na cucky sa ani nedá.
Citace: Mirek Čech 10.11.2015, 21:09
...To co řekne projekt a revizní technik je pro mne výchozí a směrodatné..
Na začiatok dobre. Ale až sa postupom času posuniete odborne ďalej, stanú sa pre vás východiskovými a smerodajnými zákonné a technické požiadavky na zaistenie minimálnej bezpečnosti. A nezabúdajte ani na fakt, že sa na svet okolo seba tiež pozeráte z „východu“. :)
František Šohajda:
Citace
Má někdo nějakou zkušenost s instalací ESE v zahraničí ?
Když jsem ve středomoří, jako elektrikář vidím "vysoko" ;D ;D tak na každém hoteli je ESE....plno osob v hoteli!!
Hotely jsou majetkem majitelů různých zemí...bouřkov á činnost je daleko větší jak u nás!
Nezastávám se ESE ale klasiku jsem na 4-5hvězdičkových hotelech neviděl v žádné středomořské zemi. Čím to asi bude?? :-\ A to nejsou jednotky, desítky,stovky hotelů.