Jakou propojovací lištu/hřeben je potřeba koupit na 3x25A jistič?
hezi:
Tomáš Žabka: Takže jestli jsem to správně pochopil. Pak maximální proud se bere pro každou fázi zvlášť a ne součtem všech tří dohromady. 8)
Ostatní: Nemohu říci, že Vaše odpovědi byly pro mne poučné jelikož se vůbec nevztahovaly k otázce. :(
Nehodlám si nic dělat sám - nejsem elektrikář. Ale nemyslím si, že je něco špatného na tom, chtít něčemu porozumět a trošku pomoci elektrikáři s nákupem když je v časové tísni.
Jirka Š. Svejkovský:
Pokud váš elektrikář potřebuje poradit s triviálním problémem, vyměňte ho.
Jiří Schwarz:
Citace: hezi 01.04.2014, 20:40
... a trošku pomoci elektrikáři s nákupem když je v časové tísni.
Když už se s někým domluvím, že si něco koupí, dám mu naprosto jasné a přesné instrukce, aby nemusel tápat a hledat informace někde na webové diskusi!
Oldřich Morávek:
Chybná instalace lišty může vést k požáru, ohrožení zdraví a života (jinak dle litery zákona Oprávněného zájmu).
Její použití a dimenzování je vcelku triviální záležitostí a pro elektrotechnik a by to neměl být problém.
Proto se nedivte, že vám tady nikdo neřekne "namontujte to tak a tak", když zjevně nemáte základní znalosti.
Po internetu se prostě takové rady nedávají, už třeba s ohledem na trestní odpovědnost vyplývající z občanského zákonníku, a už vůbec ne anonymnímu tazateli.
Navíc takovou radu pak může použít i kterýkoli další čtenář vlákna s podobnými důsledky pro obě strany.
Tomáš Žabka:
Na jednu stranu musím souhlasit s kolegy, na druhou stranu si myslím, že odpovědi stylu zavolejte elektrikáře, bez dalšího vysvětlení jsou takové +-.
Někteří kolegové na tomto fóru působí mnohem déle než já a v praxi se také pohybují déle, určitě ví očem mluví a viděli spoustu průserů, které zavinila nekvalifikovan á práce na EZ, lidová tvořivost je mocná.