Může nějaká porucha elektroinstalace zdvojnásobit celkový odběr?

<< < (2/5) > >>

MrPeter:
Nedávno tu jedna dáma řešila podobnej problém. Myslím, že nakonec elektroměr měřil jednu fázi špatně.

František Šohajda:
Digitální elektroměr "bere" skoro vše .....
Klasický elektroměr bere od cca 5W výše.....Možná i výše....
Spotřebiče v standBY provozu pak mohou točit!!

zzip:
 (poklona)
 (poklona)  za bleskové příspěvky.Po radách jsem nechal namontovat ještě jeden elektroměr a bohužel spotřeba stejná.Nicméně jsem na závadu přišel.Je vadné vedení k čerpadlu ve studni nebo samotné čerpadlo.Po vypnutí jistíče na vodárnu odběr klesl na "normál".Nejsem odborník tak nevím jak muže čerpadlo spotřebovávat el.i když neběží.Ve studni je jen ponorné čerpadlo ovládání je v domě spínač sepne natlačí vodu a vypne určitě neběží pořád.Tak nevím no....

Martin H.:
Citace: zzip  22.02.2014, 16:52

Po radách jsem nechal namontovat ještě jeden elektroměr a bohužel spotřeba stejná.Nicméně jsem na závadu přišel.Je vadné vedení k čerpadlu ve studni nebo samotné čerpadlo.Po vypnutí jistíče na vodárnu odběr klesl na "normál".Nejsem odborník tak nevím jak muže čerpadlo spotřebovávat el.i když neběží.Ve studni je jen ponorné čerpadlo ovládání je v domě spínač sepne natlačí vodu a vypne určitě neběží pořád.Tak nevím no....

Nový elektromer v priebehu pár hodín a racionálne vyhľadaná závada. Tomu sa povie efektivita.  :)

Na trvalý chod čerpadla bez prietoku som tu raz pýtal. Čerpadlo by vírilo stojacu vodu, odber prúdu by ostal v norme a energia by sa menila na teplo. Istič = elektrická poistka by nevypla, ale tepelná (ak tam je) zrejme áno. Tá však bude vratná. Ak ste na správnej stope, za extra spotrebovanú elektriku ste si ohrievali vodu.

Ale netreba špekulovať, elektrikár to iste premeria, aby spravil koniec dohadom.

ACEOF ACES:
To, že se snížila spotřeba při vypnutí jističe vodárny ještě nemusí znamenat, že je závada právě tam.