Chlapi (původně jsem napsal "p
ánové", ale ten bláznivý robot to přepsal na "lidé"), možná si vše zbytečně komplikujete.
Je třeba si ujasnit, že žádná Stanoviska již ČEZ drahnou dobu nevydává. Dnes jsou pouze návrhy smluv s platností 30 dnů nebo již uzavřené smlouvy.
S mařenkami v call centru se nemá smysl vybavovat. Takže já to praktikuji tak, že když má zákazník požehnání (Smlouva nebo návrh smlouvy), v klidu utrhnu plomby a udělám co je zapotřebí (revize + potvrzení) .
Následně odešlu fax (abych měl doklad o kontaktu s ČEZem), že jsem ty plomby odstranil a proč. Někdy mi přijde souhlasný e-mail, někdy i zavolají v tom smyslu, že mi povolují vstup do neměřené části. Ale to už je dávno vše hotovo, tudíž tato jejich reakce vyvolá jen shovívavý úsměv.
Zákazník si dojde na přepážku a následně je mu osazen elektroměr. A všichni jsou