Nie je lepšie mať dve zemniace sústavy ako jednu?
Milan Hudec:
Kolik mrtvých je třeba k dodržování legislativy?
Jiří Schwarz:
Citace: Jaroslav Ratiborský 01.07.2013, 10:42
A bylo v takových RD hodně mrtvých po případném úderu blesku ?
A kolik těch úderů blesku bylo hodně ,málo nebo žádný ? Je se zeptejte .
Možná to bude znít morbidně, ale stál jste někdy nad rakví někoho blízkého? To si člověk vyčítá že neudělal to, co udělat mohl - a je jedno, jestli chudáka zabil elektrický proud, nepozornost na silnici, nebo jen to, že si zkrátil cestu po kolejích... A že blesk "umí zabít" snad již mnohokrát dokázal. Že dokáže zapálit nebo způsobit jiné velké škody jsme také viděli mnohokrát.
Když si to srovnáme s provozem na silnici - nedovolil bych si zpochybnit význam takových zařízení, jako je posilovač brzd, bezpečnostní pás, airbag,... A když se podíváme na to, kolik denně na našich silnicích vyjede aut a kolik jich nedojede kvůli nehodě, procentuálně je to minimum. Tak proč by měli všichni vyhazovat prachy za něco, co potřebuje jen minimum lidí?
P.S. Asi zítra vyřadím pojistky a jističe. Mám to přece udělané tak, že to funguje i bez nich. Zvýším tím spolehlivost instalace, naposledy se přerušila pojistka "bez důvodu", asi uhnila stářím...
Jaroslav Ratiborský:
Citace: Milan Hudec 01.07.2013, 11:02
Kolik mrtvých je třeba k dodržování legislativy?
Zeptejte se na patřičných místech .
Otázka tazatele zní:
Nie je lepšie mať dve zemniace sústavy ako jednu?Já jsem odpověděl,že dle platných norem a za určitých podmínek ano.Dle ČSN 33 2000-5-54 ed. 3 strana 53 dle NA.12.4.2 Uzemnění hromosvodu a silového zařízení se nemusí spojovat, je-li vzdálenost mezi oběma uzemněními v zemi větší než 5 m.
P.S. V ed.2 to bylo stejné.
Jaroslav Ratiborský:
Citace: Jiří Schwarz 01.07.2013, 11:25
Možná to bude znít morbidně, ale stál jste někdy nad rakví někoho blízkého? To si člověk vyčítá že neudělal to, co udělat mohl - a je jedno, jestli chudáka zabil elektrický proud, nepozornost na silnici, nebo jen to, že si zkrátil cestu po kolejích... A že blesk "umí zabít" snad již mnohokrát dokázal. Že dokáže zapálit nebo způsobit jiné velké škody jsme také viděli mnohokrát.
Když si to srovnáme s provozem na silnici - nedovolil bych si zpochybnit význam takových zařízení, jako je posilovač brzd, bezpečnostní pás, airbag,... A když se podíváme na to, kolik denně na našich silnicích vyjede aut a kolik jich nedojede kvůli nehodě, procentuálně je to minimum. Tak proč by měli všichni vyhazovat prachy za něco, co potřebuje jen minimum lidí?
P.S. Asi zítra vyřadím pojistky a jističe. Mám to přece udělané tak, že to funguje i bez nich. Zvýším tím spolehlivost instalace, naposledy se přerušila pojistka "bez důvodu", asi uhnila stářím...
Dle mého názoru vědomě srovnávate dvě zcela odlišné oblasti,říká se tomu pletení si jablka s hruškami.
Vy to jistě dobře víte.
Jaroslav Ratiborský:
Citace: Jiří Schwarz 01.07.2013, 11:25
Možná to bude znít morbidně, ale stál jste někdy nad rakví někoho blízkého? To si člověk vyčítá že neudělal to, co udělat mohl - a je jedno, jestli chudáka zabil elektrický proud, nepozornost na silnici, nebo jen to, že si zkrátil cestu po kolejích... A že blesk "umí zabít" snad již mnohokrát dokázal.
U rakve svým nejbližších nebo přátel a kamarádů jsem bohužel již stál ,ale nikdy nebylo úmrtí způsobeno úderem blesku.
Neznám za celý svůj život a z vyprávění rodičů nebo známých,že by někoho pohřbili a jeho smrt byla způsobena úderem blesku.
Tím ovšem nezpochyňuji právo opatřit si objekt,kde člověk bydlí, ochranou před bleskem.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana