Jak je řešeno napájení zásuvek 230V ve vagónech vlaků?

<< < (2/3) > >>

Daniel Hudzík:
Citace: František Šohajda  17.05.2013, 13:28

Hlídač izolace nebo něco tam je ? ;)

Moderne vlakove CZE (centralne zdroje) maju v sebe HIS

Jiří Schwarz:
Starší řady vozů měly dynamo (bylo vidět vedle nápravy, pod vozem),  a AKU baterii, stav baterie se dal dobře odhadnout při zastavování nebo rozjíždění vlaku, kdy se měnil svit žárovek.
U této koncepce byly zásuvky jen u některých rychlíkových vozů   

František Šohajda:
Citace: Jiří Schwarz  18.05.2013, 08:14

Starší řady vozů měly dynamo (bylo vidět vedle nápravy, pod vozem),  a AKU baterii, stav baterie se dal dobře odhadnout při zastavování nebo rozjíždění vlaku, kdy se měnil svit žárovek.
U této koncepce byly zásuvky jen u některých rychlíkových vozů   


Z tohoto dynama jsem dělal co by učeň za totáče triodinu....mo tor cca 5,5 kW dva skoky rozběhu a dynamo jen při svařování knouralo.... (dance)
Nic jiného tehdy nebylo.....zna čně neekonomické !! :'(

Jan Kelbich:
Citace: Daniel Hudzík  17.05.2013, 12:06

Sustava je IT, istenie je vzdy 2polovymi isticmi


Tak mě napadá, jak vlastně HIS pozná průraz středního vodiče na zem ?

Vít Rotrekl:
Citace: Jan Kelbich  19.05.2013, 21:29

Tak mě napadá, jak vlastně HIS pozná průraz středního vodiče na zem ?


Pokud se nepletu, tak IT soustava je za oddělovacím trafem a je tam v podstatě L1 a L2, tudíž za bezporuchového stavu není ani jeden pól spojen s potenciálem PE. A pokud se nemýlím tak HIS hlídá isolační odpor proti zemi a při poklesu pod určitou (nastavenou) mez začne signalizovat.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana