Jakou zvolit přepěťovou ochranu pro rodinný domek?

<< < (28/33) > >>

František Šohajda:
Citace: Milan Hudec  01.03.2013, 14:25

Jak mám být klidný?,  dnes se mě opět potvrdilo, 3 ze 4 tzv. elektrikářů´= hňup na desátou, vždyť je to hrozný, co se s naším řemeslem stalo, hnus, bída utrpení (zle)

Kolego, musím reagovat!!
Před asi 3 roky jsem měl na praxi elektrikáře 3 ročníku....růz né psychotesty a podobně, abych je mohl vést....každý kdo to prožil, ví.....
Když jsem se jich ptal, že nic neumí....odpov ěděl mě jeden, že chtěl jít na zedníka ,  nevzaly ho jedině prý na elektrikáře !! (zle) Prý měl špatné známky ,od té doby (od rozhovoru) jsem s učni skončil !! Bylo mi z toho zle !!
Ne že bych měl něco proti zeníkům (i když někdy mám!!).....
Kam to všechno kleslo ?? :'(

Petr Černoch:
Má smysl jít na veletrh Amper kvůli informacím o přepěťových ochranách? případně, je tam možné nakoupit za nějaké veletržní ceny?

Jiří Schwarz:
Citace: Petr Černoch  11.03.2013, 08:03

Má smysl jít na veletrh Amper kvůli informacím o přepěťových ochranách? případně, je tam možné nakoupit za nějaké veletržní ceny?

Jako zákazník, který o tom nic neví, tam nemusíte dostat ty správné informace.
Je dobré o problematice ochrany proti přepětí něco vědět, pak obejít více výrobců a porovnávat, hodnotit,...
Např. taková ochrana, která má vydržet špičku 50kA se může zdát za tu cenu skvělá, ale jen do chvíle, kdy si člověk najde, že to platí pro vlnu 8/20... atd... atd... (a že jich loni na AUkru prodali balík...)

Petr Černoch:
Jak jsem psal o 5 stránek dřív, v podstatě mám vybrané tři favority pro první stupeň a ke štěstí by mi stačilo, kdyby se tam například ten Dehn cenově přiblížil Citelu. Potom by nebylo co řešit  :)

1. CITEL DS253VG-300
2. DEHN DV M TNC 255
3. SAL.TEK FLP-B+C MAXI VS/3

Jan Hájek:
Citace: Petr Černoch  11.03.2013, 08:55