Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Nevíte někdo kde seženu motorek s cizím buzením?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Nevíte někdo kde seženu motorek s cizím buzením?  (Přečteno 3790 krát)
Robin Stanický
« kdy: 12.11.2012, 21:05 »


Mám bakalářskou práci na téma motorek s cizím buzením, ale nikde ten motorek nemohu sehnat.
Neví někdo kde bych ho našel?
Psal jsem do různých int.obchodů, ale nikde to nemají.
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #1 kdy: 13.11.2012, 10:26 »

váš vedoucí bakalářské práce vám neporadil?
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Martin Kurka
*
Offline Offline



Projektant automatizace a strojů


« Odpověď #2 kdy: 13.11.2012, 11:03 »

Studente, na vojně se říkalo, voják se stará, voják má, neumíte hledat.

Třeba starší levný 90W VK3K8C jako náhradní díl do velmi rozšířených svářeček WLSP315. Má na sobě i tachodynamo, na testování a zkoušky je tudíž velmi vhodný.

Jinak malé ss motorky s cizím buzením ATAS Náchod, a firma WEG a Lenze. Cizí buzení je po nástupu magnetů ze vzácných slitin mírně řečeno na ústupu a abyste v katalozích prstíčkem hrabal a špendlíčkem kopal . Používají se jen pro speciální případy požadovaných vysokých regulačních rozsahů otáček - zvýšení otáček odbuzením.
Takže malá sériovost = velká cena.


* WLSP 315 - Chrudim, prodám.pdf (115.99 KB - staženo 673 krát.)
Zaznamenáno

Nikdy není dost času,aby se to udělalo dobře. Ale pak je dost času, aby se to udělalo znovu

Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč

Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté

Ďábel je skryt v detailu
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 13.11.2012, 11:24 »

Pouze bych doplnil kvalifikovanou odpověd p.Kurky o zkušenost, že v případě kdy vás ráno vzbudí cizí chlap v jeho bytě je z toho malér, proto je lépe se cizímu buzení vyhýbat
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #4 kdy: 13.11.2012, 11:32 »

Jedním z bodů jeho bakalářky by mohla být stať na téma "Chování motoru po ztrátě buzení, zásady první pomoci".  Mrknutí
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Martin Kurka
*
Offline Offline



Projektant automatizace a strojů


« Odpověď #5 kdy: 13.11.2012, 12:53 »

Školní zkušebna, ss 10kW motor s cizím buzením, do rotoru šestipulzní usměrňovač ČKD 1kA diody z lokomotiv, napájení trojfázový booster asi 60kW. V prostřed měření najednou zvuk startujícího tryskáče, na zdi svítí pruhy světla z obloukového výboje z komutátoru promítnutého skrz větrací žaluzie komutátoru.
Na každém central stop tlačítku visí asi čtyři ruce.

A od laboratorního stolu se ozve nesmělé pípnutí spolužáka: "Ale vy jste nám říkal, že budicí obvod nesmíme rozpojit a my jsme ho jen za odporem zkratovali, protože jsme chtěli vědět, co to udělá."
Zaznamenáno

Nikdy není dost času,aby se to udělalo dobře. Ale pak je dost času, aby se to udělalo znovu

Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč

Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté

Ďábel je skryt v detailu
Viktor Klemon
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 13.11.2012, 20:17 »

Mám k dispozícii malý ( cca 250 W) motor s cudzím budením,
elektrické parametrenebol i na štítku, sú len odmerané z dôb kedy bol ešte v prevádzke:
budenie 75 V, Napájanie 110 V, otáčky pri tomto cca 800.
Je to taliansky výrobok.
Ak máte záujem za odvoz a demontáž prevodovky ( tú máme ako rezervnú)
je váš.
kontakt: office@klemon.sk
Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #7 kdy: 13.11.2012, 20:45 »

To Martin Kurka:

Myslim, ze intelektual, ktery nejakym zpusobem na zkusebne ten motor odbudil se nasel v kazdym rocniku minimalne jeden. Prakticky stejny pribeh jsem slysel od kamarada, co studoval trakci na VSDS Zilina. Tam pro zmenu jedna parta merila na rotoru, druha na statoru. A ti na statoru uz meli domereno, tak vypnuli napajeni buzeni...
Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.056 sekund, 22 dotazů.