Je možne prepojit blok NiMh baterii s LiFePo4?

<< < (9/9)

Jiří Schwarz:
Chytrá e-auta "umí" rekuperaci. To je jedno z kouzel zvýšení dojezdu.
Docela by mě zajímalo jak by se s tím po vaší úpravě elektronika v autě "poprala"

Fuk Tomáš:
Citace: Jiří Schwarz  20.09.2012, 08:44

Chytrá e-auta "umí" rekuperaci. To je jedno z kouzel zvýšení dojezdu.
Docela by mě zajímalo jak by se s tím po vaší úpravě elektronika v autě "poprala"

Zrovna tady bych problém nehledal. Ten koncept s přidanými baterkami je založen na tom, že původní (interní) baterky stačí svou kapacitou na zrekuperování energie z rozjetého auta, a tudíž není třeba ji rekuperovat do přidaných baterek, které tak slouží jen jako 1-2 kWh levně nakoupené, ale velmi draho uskladněné energie na několik km jízdy.

Fuk Tomáš:
Citace: Petr Liskar  20.09.2012, 00:03

Vanitas vanitatum et omnia vanitas...

Et tu, Vulpes?  :D

-George:
Citace: Patrik Ciupa  19.09.2012, 23:33

Este ma napadla jedna možnost. vypnem auto,  a ku svorkam baterie "PRED" nabijaciu elektroniku pripojim nabijacku.orig inal firemnu pre 144V/800W. Nabijem si NIMH.
 A teraz zdroj pre tu nabijacku vymenim z 220 zo zasuvky  za 48V lifepo4 + menič na 220 striedavych.
Mam origos nabijacku...pr ud je obmedzeny nakolko ma nabijacka len 800W.Problemy vyriesene nie?


Jen se nabízí otázka, zda tímto postupem jen nevykompenzuje te snížený dojezd vozidla, způsobený nákladem akumulátorů a měniče. Ztráty na měniči a elektronika měniče chránící aku před podpětím, ztráty na nabíječce vám moc efektivní energie pro aku vozu nenechají...

Navigace

[0] Index zpráv

[*] Předchozí strana