Je možne prepojit blok NiMh baterii s LiFePo4?

<< < (3/9) > >>

Oldřich Morávek:
S vašimi znalostmi technologie baterií zapomeňte co nejdřív na pokusy ohrožující váš majetek i vaše zdraví.
Kolega Fuk vám to již popsal dostatečně.
Kombinovat dvě rozdílné technologie baterií znamená (kromě jejich destrukce jak elektricky, tak mechanicky) významné riziko požáru!

Václav 3:
Citace: Oldřich Morávek  17.09.2012, 23:58

Kombinovat dvě rozdílné technologie baterií znamená (kromě jejich destrukce jak elektricky, tak mechanicky) významné riziko požáru!


A výbuchu.

Jiří Schwarz:
Citace: Oldřich Morávek  17.09.2012, 23:58

...
Kombinovat dvě rozdílné technologie baterií znamená (kromě jejich destrukce jak elektricky, tak mechanicky) významné riziko požáru!

Citace: Václav 3  18.09.2012, 06:53

A výbuchu.

Dokud si dítě nesahne na něco horkého, neumí si představit význam upozonění "Pozor, pálí!"
Já bych do tak rizikových pokusů taky nešel!!
A kromě zde již uvedených problémů bych naznačil ještě jeden - nedovolil bych si obcházet homologaci. Nikdy nevíte koho a za jakých okolností na silnici "potkáte"...
A vozidlo s nehomologovaný mi úpravami může být označeno za jednu z příčin srážky...

Fuk Tomáš:
Citace: Patrik Ciupa  17.09.2012, 18:16

Menic pouzili preto..lebo maju len 48v batriu a tu dc menicom zvisuju na napetie priusu..ja mam yaris hsd..ten ma len 144v teda by som postavil rovno 144 voltovu baterku

Jenže ta baterka nemá jedno fixní napětí, ale nějakou nabíjecí a vybíjecí křivku, a má taky nějaký vnitřní odpor (každá jiný). To nejste schopen při paralelním spojení baterií zohlednit.
Oni tím měničem nejen zvyšují napětí, ale hlavně a především regulují, kolik energie ta přidaná baterka pustí dál do auta, v závislosti na stavu nabití té původní baterky, stavu nabití té přidané baterky a na provozních poměrech.

Patrik Ciupa:
Vy sa ma vlastne snazite presvecit o tom ze to nejde .), ,ale tu  "http://www.eaa-phev.org/wiki/Enginer" a dokonca uz aj vasa ceska EVC to predava..tu "http://www.evcgroup.cz/tbdotoyotyprius.html" a pôvodna bateria ostava vo vozidle podla firemneho videa sa normalne pripoji nova bateria k existujucej na jej svorky. Mne je jasne ze tam je daka elektronika ktora to sleduje a chrani ale je to mozne a robi sa to. V podatate chcem len LIFEPO4 nabit NIMH...do obvodu by sla dioda aby bol smer prudu len lifepo4 --nimh a nikdy nie naopak..alebo ze by jazda dobijala lifepo4. Nimh ma vlastnu elektroniku nabijania a pri brzdeni..jazde s kopca..ked dochadza k nabijaniu nimh  tak by to lifepo4 ziadno neovplyvnovala ...ona by bola za diodov a v podstate pre nabijaci system auta neviditelna a nedostupna. Ku tym napetiam..naby ta lifepo4 ma cca 175 voltov..po chvili to klesne o cca 10 voltov. nabijanie by skoncilo ked by sa zrovnali napetia LIfepo4 a NIMH.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana