Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kolik toho víte o elektromobilitě vy?  (Přečteno 84242 krát)
Jozef BABJAK
« Odpověď #18 kdy: 03.06.2011, 13:30 »

An interesting post about future of elekctromobili ty appeared today:

http://auto.sme.sk/c/5920512/pneumatika-si-sama-zaceli-defekt.html

Around 6th minute, you can find an interesting solution of mentioned 'battery' problem ... as  a side effect of 'charging time' problem.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jozef BABJAK
« Odpověď #19 kdy: 03.06.2011, 13:32 »

An interesting post ...

Ospravedlňujem sa za angličtinu, je piatok poobede a tak to vyzerá, že je najvyšší čas ísť domov. Nepochybujem, že drvivá väčšina prítomných angličtinu zvláda.

 angel
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 03.06.2011, 13:40 »

Nepochybujem, že drvivá väčšina prítomných angličtinu zvláda.

Já ne ale Google ano.  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #21 kdy: 03.06.2011, 22:39 »

Dnes jsem v Brně na autosalóně prověřil některé výrobce ze znalostí amortizace elektromobilů.
Nic jsem se nedozvěděl.
Nejde o zamlžování, ale o totální neznalost věci.

Na stáncích značek vystavující elektromobily nebylo nikoho, kdo by k vystaveným elektromobilům mohl říct něco faktického.
Prodrobnější zprávu o stavu elektromobilů na autosaóně v Brně si chystám do nejbližšího videopořadu Elektro mobility #.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
František OK52
« Odpověď #22 kdy: 04.06.2011, 19:28 »

10 let je laboratorní hodnota pro akumulátory chované v bavlnce a v elektroautě zažívají přesný opak.

Nebudu vás dále napínat, trakční akumulátor pro osobní elektrovozidlo stojí zhruba 250 000 až 400 000 Kč a amortizace dělá řádově 10 Kč na 1 km. Protože je tento parametr fatální a zároveň se dá snadno zamlčovat, veřejnost se ho hned tak nedozví.

To, o čem píšete by "mohla" být pravda v koncové brutto ceně.
Skutečnost, která je obecně skrytá (tedy i vám) je netto cena.
Informace co se píší v novinách jsou bludy a to, co říkají prodejci vozidel jsou (bludy)^2.
Byl jsem v Brně na Autosalónu. Jediný člověk, který byl technicky v obraze byl z ABB a stál u pavilonu Z u nabíjecí stanice.
Pokud ti, co stáli na prezentačních plochách např. Peugeot, Audi, Škoda ví tolik co o elektromobilec h i o běžných vozidlech, tak bych je vyhnal. Když tam postavím svou babičku bude hovořit o elektromobilec h zasvěceněji.

Osobně mi připadalo, že se Autosalon elektromobilů vůbec netýká.

Byli jste tam také někdo?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Online Online



« Odpověď #23 kdy: 04.06.2011, 20:39 »

Čekat v dnešní době úsporu od elektromobilu, je jako čekat úsporu od úsporky na WC v rodině bez střevních obtíží.
Alespoň vlastníci těchto aut, které "znám" mají z velké části IQ tykve, ale potřebují se nějak prezentovat, tak mají naučené ty kecy o úsporách nazpaměť aby se neztrapnili.
Čest výjimkám, kteří šetří životní prostředí nás všech za svoje peníze, pouze podotýkám: pokud mám nějaké informce, tak likvidace baterií taky není úplně jednoduchá, atd. atd. takže výsledný efekt může být v .......
Budoucnost po dočerpání ropy vidím jednoznačně v pro nás zatím neznámých UFO technologiích či využití sil blesku - před ním lidé utíkají pěkně po svých už staletí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #24 kdy: 04.06.2011, 23:06 »

Byl jsem tam v pátek. Toho chlapíka z ABB mohu potvrdit.
Nevylučuji další návštěvu, abych prověřil zde zmiňované domněnky, protože mi to připadá podobně.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #25 kdy: 07.06.2011, 07:58 »

Zde je první část z brněnského Autosalónu.
http://elektrika.tv/video/2011/110603_autosalon.mp4/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
František OK52
« Odpověď #26 kdy: 08.06.2011, 07:18 »

Včera byl na autosalónu kolega a potvrzuje mi ten druhý videoklip jako zcela přesný. Elektrická vozidla na autosalónu opravdu zahránila ta firma z Holešova co dělá přestavbu Superba na elektriku. Nikdo tam jinak o elektrických pohonech nic neví. Na druhou stranu kdyby tam ti odborníci byli, tak asi neměli s kým diskutovat, protože cílová skupina návštěvníků na technické detaily asi nečeká. http://elektrika.tv/video/2011/11autosalon2.mp4?start=0
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #27 kdy: 09.06.2011, 18:51 »

Čerstvý pořad z 9.6.2011
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10249971631-ekonomika/211411058390609/
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
halik
« Odpověď #28 kdy: 10.06.2011, 12:09 »

Čistě pouze provozní náklady jsou zcela jistě nižší než s naftou/benzínem. Bohužel elektrovozidlo samotné stojí v průměru 3x tolik co tradiční spalovací vozidlo. Je podstatně nižší dojezd, cca třetinový. No a v neposlední řadě propagátoři zamlčují jednu veledůležitou věc. A to spotřební daň. Ta u nafty/benzínu činí polovinu jejich ceny. Na mobilní elektřinu spotřební daň (zatím) není. Ale počítám, že pokud by pramen financí do rozpočtu ČR ze spotřební daně na fosilní paliva polevil, uvalí se bez skrupulí spotřební daň na elektřinu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #29 kdy: 10.06.2011, 14:34 »

... počítám, že pokud by pramen financí do rozpočtu ČR ze spotřební daně na fosilní paliva polevil, uvalí se bez skrupulí spotřební daň na elektřinu.

Hmmmm spekulovat na co v budoucnu vlada uvali dan je bezpredmetne.
Kdyz na vec prijde muze byt dan i na certvy vzduch.
Nikdo z nas nema kristalovou kouli.
Kdyz se tak divam na skladbu ceny elektrickeho Superbelu, tak muzeme odvodit levnejsi variantu v pripade, ze bychom nekupovali auto i se spalovacim motorem a naslednou individualni prestavbou.
Pokud by to byla tovarni seriovka cena by se mohla priblizit cene standardniho vozu.
Hlavni otazkou je motivace. Motivace je zisk. Pokud jde o znacku vyvijejici spalovaci motory desitky roku, cim budou motivovani, pokud to hlavni bude cizi outsourcing?

A jak asi bude vypadat takovy autoelektroser vis?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
František Janeček
*
Offline Offline




« Odpověď #30 kdy: 10.06.2011, 16:57 »

Pane Halík ta daň už je.
Daň z elektřiny

Pro zákazníky> Služby zákazníkům> Chci rozumět energetice> Daň z elektřiny

Od roku 2008 tvoří součást ceny elektřiny rovněž spotřební daň z elektřiny - jedna z nově zavedených tzv. ekologických daní vyplývajících z našich závazků vůči Evropské unii. Daň odvádí dodavatel elektřiny Celní správě hromadně za všechny své zákazníky,
To je ze stránek ČEZu.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #31 kdy: 10.06.2011, 23:30 »

Ta daň sice už existuje, ale jsou to jen drobné (34 Kč/MWh).
Ministra financí jistě časem, až bude počet elektromobilů v provozu zajímavý,  napadne, že ty lumpy motoristy je možno zdanit více.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #32 kdy: 11.06.2011, 08:06 »

Moc si to nedovedu prakticky představit ja se uvaluje daň na elektriku motoristům a domácnostím ne.
Ale myslím si, že hovořit o dani na něco, co ještě neexistuje je nesmysl.

Každá daň je kromě funkce v rozpočtu také určitý regulátor na trhu. A s elektromobily jsme ve fázi kdy se tato komodita musí zvýhodnit aby se slevnila a rozšířila. Až se stane tak běžnou jako třeba cigareta, tak se dá uvažovat, že státní ekonom bude chtít něco vycedit do rozpočtu.

Než se elektromobilit a rozšíří musí být trhu známé tyto body.
  • Efektivita užití elektromobilu spotřebitele
  • Efektivita výrobců elektrických vozidel
  • Efektivita provozovatelů nabíjecích stanic
Pokud tyto body nazveme trhem, pak musí do sebe zapadat jako puzzle. Nedá se očekávat, že rozvojem pohne nejslabší sociální složka populace. Asi jako u všech technologií na počátku poděkujeme nadšeným a bohatým uživatelům, kteří šli do užívání bez ohledu na ekonomiku provozu!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #33 kdy: 11.06.2011, 13:17 »

Měl jsem chvilku a začetl so do již zjištěných fakt. Vybírám zde krátkou pasáž o spotřebě a amortizaci.

Pro výpočet hlavních provozních nákladů na ujetou jednotku (km) je třeba především odlišit nákladové položky nabíjení (vedlejší) a amortizaci baterií (hlavní). Jejich poměr závisí na použité bat. technologii (cena-životnost v cyklech) a uvádí se cca 1/5 - 1/9 pro nabíjení v nízkém tarifu NT. Na základě dlouholeté zkušenosti Peugeot 106 (NiCd) spotřebuje 12 až 16 kWh na 100km. Při ceně noční energie (NT) 2Kč, jsou náklady na 100 Km zhruba 30Kč. Tj. 0,30Kč/Km. Při běžné ceně elektřiny 4,35 korun za kilowatthodinu vyjde 100 km zhruba na 57 korun.

Dodávka Peugeot Partner má spotřebu 16 až 20 kWh na 100km; pro amortizaci baterií PSA (NiCd) viz. odstavec cena.

Celkové provozní náklady jsou ve srovnání se spalovačem nižší, protože není třeba měnit olej, spojku, výfuk, svíčky, rozvody, opravovat motor. Neplatí se emise, klub dohodl pro elektromobily povinné ručení za 499Kč ročně AllRisk a osvobození daně silniční pro podnikatele při každé novelizaci. Díky rekuperačnímu brzdění se několikanásobn ě prodlouží životnost bzdového obložení, které jinak v městském provozu silně přispívá ke znečištění.

Viz
http://www.elektromobily.org/wiki/Nej%C4%8Dast%C4%9Bj%C5%A1%C3%AD_ot%C3%A1zky_k_elektromobil%C5%AFm#Jak.C3.A9_jsou_n.C3.A1klady_na_provoz.3F
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #34 kdy: 19.06.2011, 19:25 »

V pátek jsme s Petrem Jahodou v Brně zase řádili s CZero. Navštivili jsme Citroen a Zero postavili na zvedák, navštívili STK, výrobce rozvaděčů, revizního technika šalin a nakonec jsme se vypůjčené CZero pokusili prodat v autobazaru. Tento klip je jeden z návštívených míst ...

Viz ....

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
EKOLO
« Odpověď #35 kdy: 22.07.2011, 11:30 »

Spočítejte si, jaký výkon by byl potřeba pro nabíjení akumolátorů, kdyby se nahradila jen 1/4 aut v ČR elektromobily. Dojdete k číslu, že by se na nás stěží skládala celá Evropa. Nic proti elektromobilit ě, je to krásná věc ( sám jsem se podílel na návrhu měniče do elektromobilu),  ale varuji před neuváženou masovostí. 

Pokud bude 80% vozidel, tedy 4/5 našeho vozového parku, kde některé ani nejezdí, nahraženo elektromobily a najedou v průměru! 10 000 km ročně, tak spotřebují 6% elektřiny, která se u nás vyrobí ročně. To si nedovedete spočítat?  Toto množství lze i pouze ušetřit. Dále si spočítejte, kolik ušetříme ropy, o kolik bude méně hluku atd.Pokud chcete vědět o elektromobilit ě více, dejte se k nám! www.elektromob ily-os.cz
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.074 sekund, 22 dotazů.