Jaké je vnitřní zapojení cívek takových elmotorů do trojúhelníku?

<< < (4/8) > >>

Jan Nevoda:
Ale na praktickém sepnutí jen jednoho stykače na D trvám! Lisy jsou totiž provozovány jen na pomalo a to je na D a je vždy sepnut od zapnutí po vypnutí jen jeden stykač!! Proto mě také velmi zajímá jaké je vlastně vnitřní zapojení cívek motoru a to zejména do D !
Na Y jsou totiž v rozvaděči klasicky zapojeny dva jiné stykače!- je využito 6 přívodních fázových vodičů
A situace jak jsem popsal i přesně odpovídá nákresu na víčku motoru! tj. na D jsou zakresleny jen tři fázové vodiče!
Takže se v případě D rozhodně nejedná o prakticky stejné zapojení jako u klasické kombinace Y/D

 (poklona)  za pochopení a trpělivost.

Kalina Jiří:
Pane Nevodo,
podívejte se na schéma v předchozím příspěvku pana Kurky.
Při nižších otáčkách je sepnut pouze stykač K2, při vyšších otáčkách je sepnut stykač K1 a zároveň s ním stykač K3. 

Jan Nevoda:
 (poklona)  za upozornění, nějak jsem se předtím obrázku podrobně nevěnoval-nesrovnal zejména vnitřní zapojení cívek motoru, které samozřejmě logicky odpovídá mým motorům.

"Zapojení sice vypadá jako klasický rozběh Y/D, ale je jiné pořadí svorek na motoru (fázování) a motor je samozřejmě jinak vinutý."

Ale zarazila mě ta formulace, která není úplná a přesná, protože se samozřejmě v případě D u mých motorů nespínají DVA stykače jako klasické kombinace Y/D, takže jsem se pak nevěnoval přesněji onomu obrázku, který ale jasně odpověděl na můj dotaz.

 (poklona) .

Josef Pentoda:
A je konec legrace. (dance)

Filip 5555:
,  pročetl jsem si diskuzi, řeším zapojení motorů, kde nemám zkušenosti s tímto zapojením a proto prosím zkušenější o radu.Svorkovni ci motoru jsem vyfotil a změřil odpory. (poklona)  za reakce.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana