Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  JAKÉ DOKLADY? - živnosti, osvědčení, legislativa
| | |-+  Kde si zažádat o zkoušku vyhlášky 50?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kde si zažádat o zkoušku vyhlášky 50?  (Přečteno 4727 krát)
Ondřej L
« kdy: 06.11.2009, 11:14 »

Jsem vyučen jako elektrikář silnoproud a v době když se zkouška dělal u nás na škole sem byl bohužel nemocný a nemohl sem se zůčastnit.
Po vyučení jsem pak pracovyl dva roky mimo obor a ted bych se k oboru rád vrátil a k tomu potřebuju vyhlášku 50 a bohužel nevím kde si zažádat o přezkoušení,  
Na internetu jsem hledal, ale nanic konkrétního sem nenarazil mohl by mi nekdo prosím poradit kde bych si mohl zažádat o zkoušku na vyhlášku 50 ?



#105# Zkuste si oprašit mateřský jazyk! To je strašný!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Malík
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline


Montáže a opravy elektro do 1000V, §8


« Odpověď #1 kdy: 07.11.2009, 10:27 »

Záleží, odkud jste ...

S sebou potřebujete oklad o dosaženém elektro vzdělání, doklad totožnosti, potvrzení o délce dosažené praxe a zprávu o způsobilosti od lekaře.
Ale to vše a mnohem více (ceny, termíny, podmínky) se dočtete na jednotlivých stránkách.  podivej
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Domovní a bytové elektroinstala ce.
Realizace datových sítí, rozvodů TV a DT,
specializace na STA stanice, TV a SAT rozvody bytových a rodinných domů
TV a SAT technika - prodej, servis
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A