Ako by ste riesili pripojenie zalozneho generatoru?
Jaroslav Hasala:
Stykač se může při přetížení "přivařit", tj. zůstane sepnutý. Z toho důvodu je nutné mechanické blokování - pokud je jeden stykač sepnutý, druhý nejde sepnout. Mezi vypnutím jednoho stykače a zapnutím druhého je prodleva cca 0,5 s.
Pokud by byly sepnuté oba stykače, proud by šel z DA zpět do sítě.
Tomi:
:) no hej, asi sa nechapeme , ide mi o to ci pri prepnuti s DA na el.siet je nutne zachovat nejake oneskorenie povedzme 5sec a potom pripojit el. siet alebo jednoducho tie stykace prepojit hned (i ked s oneskorenim 0,5sec ako pises), hlavne ma zaujima tento aspekt aby to nezanechalo nejake nasledky na el. spotrebicoch, myslim ze vypadok povedzme 0,5sec je horsi nez vypadok na 5-10sec, ci sa mylim ?
Miloslav Janoušek:
Myslím,že výpadek 5-10sec je horší než 0,5sec,to je malé bliknutí,ke kterému občas v síti dojde.Za 10sec se mohou zastavit motory a potom se rozbíhají najednou,pokud jsou připojeny přes vypínač a ne stykače.
:
To co popisujete není vůbec tak jednoduché ,jak se na první pohled může zdát.Pokud je v činnosti dieselagregát a dojde k opětnému obnovení dodávky el.energie,bylo by nejlepší přifázovat agregát k síti a potom DA odstavit.To ale není jednoduché,a energetické rozvodné závody (JME) E-on připouští pouze asynchronní generátory.K provozu potřebujete síť.Pokud si vyrobíte synchronní generátor,tak budete muset odpojit od DA a potom zapnout síť.S nějakým mžikovým přepnutím bych si moc nehrál.A uvědomte si,že musíte na DA udržet napětí,kmitočet.Tak ať si neuděláte škodu na spotřebičích.P řece jenom už nejsou jen žárovky a tepelné spotřebiče.
Diskuse je to na dlouho.Je také otázkou k jakému účelu to chcete použít.
Pavel Ryšavý:
Tak tohle bych neřešil, pokud chcete nový diesel většina výrobců je schopná dodat jej i ze záskokovou automatikou. Nesnažil bych se vymýšlet vymyšlené a odzkoušené. PR
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana