Jak osvětlovat výrobní halu s clonícím mostovým jeřábem?

(1/2) > >>

Josef Roháček:
Jaké osvětlení použít pro mostový jeřáb,
který je umístěn ve výrobní hale k osvětlení prostoru pod ním.
Původní osvětleni bylo složeno ze dvou světlel a žárovek 500W/E33 /230V,
které ale vydržely pouze 1-2 týdny vlivem vibrací.
Rada revizního technika byla montáž automobilových žárovek,
ale problém je jak tyto žárovky uchladit.
Existuje vůbec nějaké řešení?



#105#

Miroslav Minařík:
Citace: Josef Roháček  04.04.2009, 22:31

....
Rada revizního technika byla  ...


Revizní technik není od návrhů, ale pro kontrolu. Příště se obraťte na projektanta. To je jeho byznys! A pokud chcete poradit zde, proč nepřiložíte k diskusi nějaká foto? Takto se tipy řešení dávají těžko.

Jirka Š. Svejkovský:
Citace: Josef Roháček  04.04.2009, 22:31

Rada revizního technika byla montáž automobilových žárovek,

Kolegu revizáka že pozdravuju. Asi měl svů jden (I revizázi ...).
Automobilové žárovky jsou určené k použití v automobilech. Na jiné použití vám výrobce nedá záruku.

Nevím, kde jsou vaše svítidla umístěna, jestli na stropě nebo na jeřábu, ale mohu vás ubezpečit, že znám taková svítidla v praxi a žádné neodchází.
Je to otázka vhodného řešení. Příště se neptejte revizáka, zkuste projektanta.

Zdenek Jakubcik 1:
Použít 12V automobilové žárovky ve Vašem případě je kuriozní a úsměvné.
Viděl jsem řešení, že na konstrukci jeřábu byly umístěny zářivková svítidla 2x58W s EP. V průběhu 4 let se na nich nevyskytla žádná závada.
Problémem je ovládání svítidel a jejich napájení. Pokud jsou obvody jeřábu vypnuty, mělo by být vypnuto i osvětlení a zpravidla by měly být všechny spotřebiče a ovládací obvody jeřábu napájeny přes oddělovací transformátor 400V/230V. Jak popsali dříve odpovídající, je toto nutné konzultovat s projektantem.

Michal Kolesa:
a jak jsou chlazeny žárovky v autě ?

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana