Jak je pevný betonový sloup vedení pokud ho někdo používá k tahání vozidla?

<< < (2/3) > >>

Miroslav Revús:
Keď  som ako učeň kopával na praxi základovú jamu na stĺp, tak som sa nadrel ako kôň. Ak je aj stĺp vášho suseda osadený v stupňovitej jame 1,7m hlbokej, cca 1,5 až 1,7m dlhej a cca 0,5m širokej a naplnenej betónom, tak to pri výške ukotvenia offroadu cca 0,5-1m určite vydrží.

Na vrchole by ho učite zlomil po krátkej dobe.

Petr Doležal:
to Pavol2605:
Vrcholový tah se tady neřeší, ale jeho hodnota se dá pomocí momentů při známé výšce vrcholu přepočítat na tah v dané výšce, třeba těch 50 cm

Martin Novák:
Pri vrcholovem tahu treba jen ty 3 kilonewtony (= cca 300 kilogramu) v sestimetrove vysce mi vychazi tah ve vysce 50 centimetru na nejakych 3,6 tuny. To by ciste teoreticky ten offroad mohlo unest... 

Patrik Augustin:
podle meho vydrzi v pohode ale zalezi jak je zabetonovany.P okud tam neni skala ta to bude asi v pohode.To ze je to offroad neznamena ze to pojede na lede.Na lede to nejede ani se zimakama na 4x4 pokud nema uzaverky diferencialu.C oz ja treba nemam a proto mame navijaky aby sme se mohli vyprostit.Podi vejte na auta JME nebo CEZ vetsina jich ma navijak a pochybuju ze se po poli kdyz zapadnou vyprostuji jinak nez ze se privazou za sloup.je potreba uchytit navijak co nejnize a hodne zalezi na tom jak je ten sloup uchycen.Pamatu ji si ze za mlada kdyz jsem byl u montazni cety tak jsme zaboha nemohli dostat do zeme jeden sloup asi v 75cm byla skala.Tak se to tam tak nechalo a na ten nikdo ani nechtel lezt natoz se za nej vazat s autem  ;D

Václav 3:
Pevnost sloupu záleží také na jeho stáří a stavu, mnoho starších betonových sloupů má zkorodovanou vnitřní ocelovou výztuž, která svojí korozí způsobuje narušení povrchové vrstvy betonu a takový sloup velice snadno praskne i těsně nad zemí .

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana