Máte nějaké zkušennosti se změnou dodavatele el. energie?
František Šohajda:
Máte nějaké zkušennosti se změnou dodavatele el. energie?
Díval jsem se na Bicorn a na kalkulačce mě vyšla úspora proti E ONu asi 700 .-Kč za rok což není mnoho ani málo !
Jaká mohou být úskalí těchto převodů?
...elektroměr zůstane E ONu a odečet by měl dělat také E ON.
Platba ale půjde druhé společnosti... .
co si o tom myslíte?
TOMÁŠ K:
Také mě tohle téma zajímá ,protože společnosti typu ČEZ atd mi dráždí žaludek.Pokusí m se zjistit více informací. (norm)
Miroslav Minařík:
Citace: František Šohajda 06.11.2008, 20:37
Jaká mohou být úskalí těchto převodů?
...elektroměr zůstane E ONu a odečet by měl dělat také E ON.
Platba ale půjde druhé společnosti... .
co si o tom myslíte?
Až dojde k plné liberizaci trhu s elektrickou energií, bude možnost si volit dodavatele energie doslova "instantně" na internetu po kliknutí.
Podobně jako si dnes převedete "papírově" číslo O2 jinam a dráty zůstávají stejné, podobně to bude i s elektrickou energií.
Pokud se ptáte na úskalí, pak rozdíly budeme hledat v poskytovaných službách. Tedy servisu služeb odběratelům.
Noví dodavatelé energie dnes mohou konkurovat možná trošku nižší cenou, je otázka, zda poskytnou už zpočátku to vše, co zajišťují stávající dodavatelé.
Může se také stát, že pro několik ušetřených stokorun příjdete o dnes běžnou službu. Ale o tom musí napsat někdo s praktickou zkušeností.
Milan Karvánek:
Citace: Miroslav Minařík 22.11.2008, 19:18
...Může se také stát, že pro několik ušetřených stokorun příjdete o dnes běžnou službu. Ale o tom musí napsat někdo s praktickou zkušeností.
Tak to by mě také zajímalo jaké dnes běžné služby mi rozvodné závody dodávají kromě elktriky? Nepočítám-li za "dnes běžnou službu" totálně nepřehledný ceník, uživatelsky nepřívětivý web a pro mě nevýhodné vyúčtováni pouze 1x za rok a z toho plunoucí núměrně vysoké zálohy. Myslím, že stávající dodavatelé nenasadili své budoucí konkurenci laťku věru vysoko.
Fuk Tomáš:
Citace: Milan Karvánek 22.11.2008, 21:22
Tak to by mě také zajímalo jaké dnes běžné služby mi rozvodné závody dodávají kromě elktriky? Nepočítám-li za "dnes běžnou službu" totálně nepřehledný ceník, uživatelsky nepřívětivý web a pro mě nevýhodné vyúčtováni pouze 1x za rok a z toho plunoucí núměrně vysoké zálohy. Myslím, že stávající dodavatelé nenasadili své budoucí konkurenci laťku věru vysoko.
Ono taky v oblasti dodávek domácnostem asi není moc co nabídnout.
Službu nepřetržitá, spolehlivá dodávka EE s odpovídajícími parametry napětí/kmitočet poskytuje distributor, a toho si nikdo vybrat nemůže. A o tuto službu jde asi většině odběratelů (v kategorii domácnost) především.
Obchodník (a jenom toho si můžeme vybrat) může nabídnout cenu silové elektřiny, vlídné zacházení, sdružení několika odběrných míst do jednoho účtu, časově proměnlivé zálohy, internetový přístup ke klientskému účtu... Kromě ceny jsou to samé drobnosti, které většina lidí nepotřebuje, tedy neocení, a tedy nepochopí, proč by za to měli připlácet.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana