Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Připojení do energetické sítě nn (nízkého napětí
| | |-+  Co říkáte na call centra energetik?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Co říkáte na call centra energetik?  (Přečteno 50423 krát)
Roman Šafránek
*
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 13.06.2011, 13:19 »

Používám callcentrum distributora především na hlášení "bezproudí" (tento výraz jsem se naučil kdysi od operátorky a tak ho používám, vypadá to líp, než když volá Franta "ňeide mi eletrika do televizije"). Většinou se alespoň dozvím, že o tom ví/neví, pokud ví tak je univerzální odpověď závada na vn, pracuje se na ni, termín neznámý.
Zkušenost z jiných callcenter (velcí operátoři telekomunikačn ích služeb): Operátorka se mě snaží přesvědčit ať si restartuju ADSL modem u několikasetmeg abitové přípojky po optice, pokud je potřeba nějakou složitější technickou změnu, připadám si jako bych mluvil do stromu, takže jsem se naučil následující postup:
- požadavek posílám emailem s dobře dohledatelným předmětem
- počkám 10 minut
- volám callcentrum s tím, že jsem poslal mail, že je to urgentní a jestli by to mohli popostrčit k technikům (maily totiž vyřizují ty samé operátorky, ale až ve chvíli kdy mají čas, což je tak někdy k večeru nebo přes oběd)
- do mailu nezapomenu uvést zmínku, že doufám, že se službu podaří vyřešit v termínu daném "SLA TOP",  kterou mi slíbili dopisem z 5.9.2009 (kdy jsem poslal písemnou stížnost na výpadky a kvalitu servisu...)

Většinou to funguje a poměrně brzy mi volá zpátky technik...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #19 kdy: 13.06.2011, 14:38 »

Netvrdil bych, že jsou až tak neznalí. Volám často na ČEZ Distribuci kvůli odplombování. Trošku mi vadí, že se musím proklikat přes plechovou tlamu, ale s tím asi nic neudělám.

Pokud je problém technického rázu, obvykle dostanu kontakt na příslušného technika, se kterým to vyřídím.

Poslední případ, kdy byla paní chytřejší než já, se stal nedávno. Chtěl jsem nahlásit odplombování RE na společné chodbě, kde ještě nebyl elektroměr. Adresa jí nestačila, chtěla číslo odběrného místa, ale to jsem neměl zase já. Už jsem se chtěl začít čílit, jak to mám udělat, když se mě zeptala "... a nějaký jiný elektroměr v té skříni není?" (byly tam další dva).

 
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
raj
« Odpověď #20 kdy: 13.06.2011, 14:40 »

Už nevím u které společnosti to bylo, ale na jejich internetových stránkách měli velice pěkně znázorněné "bludiště" call centrem. Vypadalo to jako parodie na vývojový digram, ale jako pomůcka SUPER.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #21 kdy: 13.06.2011, 16:18 »

Nemohu si na call centrum E-Onu nějak zásadně stěžovat. Jednání bývá bezproblémové a pokud nedokážu najít technickou shodu s operátorkou, předá jednání technikovi.
Spousta věcí se dá lehce vyřešit po telefonu a bez běhání. Běžně funguje i emailová korespondence.

Občas se stane, že člověk kápne na "knedlu",  která tam ještě včera umývala WC a dnes je operátorka na záskoku. Bývá to ale zpravidla vyjímka. V takovém případě začnu říkat do telefonu haló, haló, slyšíme se, haló, haló,..... Pak telefon zavěsím a volám znovu. Pravděpodobnos t, že to ta stejná "knedla" vezme znovu je mizivá.

V poslední době je komunikace s E-Onem z mého pohledu velice příjemná, těch pár vyjímek pohled na věc zásadně nezmění, všude jsou lidé. Spíš mě trápí bujení administrativy, každou chvíli nějaká změna ve formuláři, přičemž ten starý automaticky už není akceptován, potvrzení revizního technika o revizní zprávě, která se přidává k tomuto formuláři  ajoooo,  atd.  Úsměv  
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #22 kdy: 13.06.2011, 18:05 »

Citace
V poslední době je komunikace s E-Onem z mého pohledu velice příjemná,

Je to jeden z mála distributorů kterého chválím i já.....po telefonu od zákazníka z terénu, vše se vyřeší bez problémů....!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #23 kdy: 13.06.2011, 18:08 »

Jsem před rozhodnutím, zda vytvořit pro studio Elektrika.tv zvláštní přípojku na IČ, resp. pro právnickou osobu. Myslíte si, že takové call centrum mi kvalifikovaně odpoví, který tarif by byl nejvhodnější a zda se vůbec vyplatí podnikatelská přípojka?

Jinak bych si sedl k excelu a počítal. Ale když máme ta call centra ...
Nebo se pletu?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 13.06.2011, 19:00 »

Jsem před rozhodnutím, zda vytvořit pro studio Elektrika.tv zvláštní přípojku na IČ, resp. pro právnickou osobu. Myslíte si, že takové call centrum mi kvalifikovaně odpoví, který tarif by byl nejvhodnější a zda se vůbec vyplatí podnikatelská přípojka?

Jinak bych si sedl k excelu a počítal. Ale když máme ta call centra ...
Nebo se pletu?

No tím, že poradí si nejsem uplně jistej. Možná že vám dají na výběr pouze s se sazbou. Ale jak se to (ne)vyplatí asi nezbude nic jiného než kalkulačka nebo excel.

Jinak co se týče komunikace s Eonem, taky nemám nějaké zásadní problémy. A když ta ona na druhém konci telefonu nerozumí otázce postupuju jako Radek Červený. Zavěsím, vytočím znovu, zvedne někdo jiný a ten už chápe.

 Konkrétně jsem řešil umístění rozvaděče na fasádě RD. Řadovka s ER ve vnitř. Probíhala rekonstrukce investor chtěl rozvaděč venku. Jedna slečna z call centra s tím měla problém že to bude vedle HDS (cca 60cm nad tereném spodní hranou) a trvala na umístění elektroměru ve "výšce očí". Za dva dny jsem volal znovu a zvednul to někdo jiný a ten už s tím neměl problém.  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Josef Slanina
*
Offline Offline



Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik


WWW
« Odpověď #25 kdy: 13.06.2011, 19:44 »

Já si myslím, že je to úplně jedno, jak to je. Když příjdete na pobočku ČEZu, tak tam za počítačem sedí ženská, která o elektrice ví to, že kope a eto vsjo. Pokud chcete řešit nějaký technický problém, tak jsou v koncích. A call centra, to je to samé, akorát nedochází k osobnímu kontaktu.

Asi 2 měsíce zpět, jsem měl jednu zkušenost.
V Podbořanech u švagrové dělám v paneláku rekonstrukci bytu. Panelák vystavěn někdy na konci 70. let, napájen z trafostanice naproti zmiňovanému paneláku. Švagrová bydlí v posledním 5. patře. Jištění bytu je na chodbě v pochybné plechové budce vedle stoupačky. Jelikož je švagrová jednofázový uživatel, chtěli jsme provést připojení na 3 fáze. Když jsem viděl stav stoupaček, tak mi nebylo moc dobře. Obrázky zde.

Když jsem naměřil hodnoty L1: 212V L2: 215V a L3: 217V zašel jsem na pobočku ČEZu a chtěl vědět, jaké napětí je na vstupu do domu. Předložil jsem foto stoupaček a řekl jsem že bych rád jejich vyjádření a naměřené hodnoty abych mohl udeřit na správce budovy o nutnosti rekonstrukce. Baba za kompem na mě vyvylila oči, co to po ní vlastně chci atd. Naštěstí zrovna přijel nějaký technik, který řekl, že to prověří a provedou kontinuální týdenní měření.
Po 14 dnech přišel mé švagrové dopis, že se REKLAMACE NEUZNÁVÁ, že naměřené hodnoty jsou v souladu s ČSN EN 50160 a pravidly provozování distribuční soustavy.
To jsem se dosti naštval a volal na CALL CENTRUM aby mi sdělili naměřené hodnoty, že takovéhle řeči o souladu s normou může říci každý vrátný a že se nejednalo z naši strany o reklamaci, ale o dotaz abychom věděli, zda se v těch nádherných stoupačkách nenachází přechoďák. Operátorka mi odpověděla, že o ničem neví, že neví co je to přechoďák a že už vůbec neví o nějakém měření. Řekla mi, ať si napíšu dopis buď písemně, nebo mailem. Dostat ji v tu dobu do rukou, tak je po ní, i když za to nemůže.
V rámci zdravé naštvanosti jsem poslal na email ostrý dopis, že se nejednalo o reklamaci, ale dotaz o naměřených hodnotách. Ne proto abych zpochybňoval kvalitu dodávky z jejich strany, ale abych ohnul se správcem budovy o nutnosti rekonstrukce elektroinstala ce veřejných prostor včetně stoupaček. Zdůraznil jsem, že výmluva na soulad s normou a neposkytnutí naměřených údajů je z jejich strany dosti neadekvátní jednání a že doufám, že mi to nebylo nesděleno záměrně. Vyzdvihnul jsem, že jsem řesvědčen o tom, že tyto údaje nepodléhají žádnému stupni státního utajení, tudíž nevidím důvod, proč se o ně nepodělit.

Na druhý den mi 2 x telefonovali z ČEZu, že mi to opravdu ZÁMĚRNĚ nesdělili, že sice údaje nepodléhají žádnému stupni státního utajení, ale také nikde není povinost tyto údaje sdělovat. Že je používají pro své interní potřeby. Jelikož ale uznávají mé argumenty jako pádné, tak že mi posílají protokol z měření na zodpovědnost technika a že věří, že tyto údaje nikde nezneužiji. Takové martýrium jsem musel skrze 3 hodnoty obstát. A nepomohla mi ani pobočka, ani call centrum. Všude člověk bez elektro vzdělání.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik
Čistá 216
Čistá u Rakovníka
Tel: 608420957
email: slanina.j@elektrosoftservis.cz
web: http://www.elektrosoftservis.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #26 kdy: 13.06.2011, 20:05 »

Když jsem viděl stav stoupaček, tak mi nebylo moc dobře

To já když někde vidím jističe Kania, tak mi také není dobře. A navíc si udělám obrázek o patlalovi, který se v tom hrabal přede mnou  zle
Slušný řemeslník elektrikář si touto značkou nebude špinit ani brašnu, natož ruce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #27 kdy: 13.06.2011, 20:11 »

A máte představu kdo na tom call centru tedy má sedět?
V Brně je teď víc, než 60 mladých lidí.
Nedovedu si představit kdo tam má být a už vůbec ne, kde se takoví lidé vezmou.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #28 kdy: 13.06.2011, 20:24 »

Instalace co je na fotkách je v chomutovských panelácích v podstatě standard. A že jich tu máme.

Co se týče formulářů, je to děs. mohu drbat pouze společnost ČEZ. Stáhnul jsem formulář ze stránek ČEZ distribuce. Špatně. Přítelkyně na telefonu (call girl) mě přesměrovala na stránky přímo ČEZu, kde správný formulář byl. Měl jsem co dělat, abych to zákazníkovi vysvětlil.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Josef Slanina
*
Offline Offline



Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik


WWW
« Odpověď #29 kdy: 13.06.2011, 20:27 »

Nedovedu si představit kdo tam má být a už vůbec ne, kde se takoví lidé vezmou.
Měl by tam být člověk s elektrotechnic kým vzděláním a ne nějaká administrativn í fiflena s velkýma přednostma a příjemným hlasem. Člověk,který ví, o co jde. Je mi jasné, že ve školách ty děcka naučí houby, ale řešit něco tak, jako, že nemůžeš sehnat práci, tak šup s tebou za pár šupů do call centra se mi nelíbí.
Musím mít předpoklady pro elektrotechnic ké založení a práci v energetice. Bohužel, fiflena, která si tam jde akorát nalakovat nehty a o oboru nemít ani páru, to nepomůže nikomu a lidi akorát vytočí.

Myslím si, že je sostu absolventů elektro učilišť a škol. Bohužel ani ti nemají o obor zájem. Na elektrikáře dříve chodila elita, dnes kdejaký idiot. A ještě k tomu projde, protože škola má peníze na hlavu. O soukromých školách ani nemluvě. Ale já se těm žákům ani nedivím, když vidí, že kdejaký manažírek, který nic nedělá, jako v jedne Rakovnické fabrice existuje  funkce Asistent Asistenta plánovače a bere nekřesťanské prachy za nicnedělání. Tak všichni budeme manažeři. A jak to dopadá? Nedostatek kvalitních řemeslníků je tu. A bude hůř.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik
Čistá 216
Čistá u Rakovníka
Tel: 608420957
email: slanina.j@elektrosoftservis.cz
web: http://www.elektrosoftservis.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #30 kdy: 13.06.2011, 20:31 »

Na straně druhé technik s přehledem tuto práci dělat nebude, technik nebývá asertivní a ten plat také nebude nějaká hitoška.

Zřejmě toto bude slepá ulička a budeme se muset smířit s těma fiflenama, co mají ty přednosti, které my v tom telefonu nevidíme....  Zlej
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #31 kdy: 13.06.2011, 20:35 »

Jsem před rozhodnutím, zda vytvořit pro studio Elektrika.tv zvláštní přípojku na IČ, resp. pro právnickou osobu. Myslíte si, že takové call centrum mi kvalifikovaně odpoví, který tarif by byl nejvhodnější a zda se vůbec vyplatí podnikatelská přípojka?
Odpověď je jednoduchá - podnikatelská přípojka pro studio se vyplatit nemůže, ale dodavatel EE by se mohl zlobit, kdyby se domákl, že statisticky významné procento spotřeby v tarifu Dxx používáš pro podnikání.
S výběrem nejvhodnějšího tarifu a dodavatele ti pomůže kalkulačka ERÚ.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #32 kdy: 13.06.2011, 20:43 »

Odpověď je jednoduchá - podnikatelská přípojka pro studio se vyplatit nemůže, ale dodavatel EE by se mohl zlobit, kdyby se domákl, že statisticky významné procento spotřeby v tarifu Dxx používáš pro podnikání.
S výběrem nejvhodnějšího tarifu a dodavatele ti pomůže kalkulačka ERÚ.
Ono to není významné %.
A dodavatel mě nebude přece šikanovat, že si dobíjím služební mobil v nízkém tarifu pro domácnost!
 box box box box
To bychom už byli fakt jak u blbých na dvorečku.
I když ...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Roman Šafránek
*
Offline Offline



« Odpověď #33 kdy: 13.06.2011, 20:45 »

Možná existuje nějaká statistika "vyřešenosti" požadavků ma první telefonát. Na telefonu nemusí být elektrikář s 10ti lety praxe aby dokázal dohledat odběrné místo v systému a vyčíst z toho, že v té oblasti nejde elektrika, nebo z několika předvolených možností vybrat, že je tam porucha, má se to zaplombovat... ale měl by existovat jasný proces, podle kterého se do problému zapojí technik. Možná by u distributora mohly mít montážní firmy a elektrikáři zřízené nějaké ověření (zajdu tam s papírama od 50tky a řivnosťákem, dostanu osobní autorizační číslo) aby se snáze dostali k technikům. Nebo by stačilo, kdyby se na callcentru řeklo, že potřebuji s technikem konzultovat místo připojení... říct místo a technik by se do druhého dne ozval...

To Slanina:
Je sice hezké, že se snažíte přemluvit majitele domu k rekonstrukci elektro, ale co z toho má distributor? Proč by měl distributor dělat na své náklady nějaké monitorování když si někdo vymyslel, že by zrovna potřeboval nějaký argument? Myslím si, že se vám spíše snažili vyhovět, ale v systému nemají kolonku "měření na přání",  bez vyplnění požadavku to udělat nejde, tak to zadali jako reklamaci. Když dáte auto do servisu třeba na garančku, tak vám ho taky zkontrolují a řeknou OK a nebo co je třeba opravit, ale že by vám k tomu dali sjetinu z diagnostiky, protokol o měření oleje v převodovce a tlaku v pneumatikách, podrobný protokol technika o chování vozu při zkušební jízdě... o tom pochybuju.
A přesně proto existují callcentra - aby odfiltrovala "balast" od skutečných požadavků a ty důležité požadavky posunula k řešení. Je jasné, že to né vždy funguje

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #34 kdy: 13.06.2011, 21:01 »

A dodavatel mě nebude přece šikanovat, že si dobíjím služební mobil v nízkém tarifu pro domácnost!
I když ...
A dáváš to nějak do nákladů?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Josef Slanina
*
Offline Offline



Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik


WWW
« Odpověď #35 kdy: 13.06.2011, 21:08 »

Proč by měl distributor dělat na své náklady nějaké monitorování když si někdo vymyslel, že by zrovna potřeboval nějaký argument?

A co z toho máme my, živnostníci, když někde děláme něco navíc? Dobrý pocit z dobře odvedené práce a ze spokojeného zákazníka, aby se k nám zase vrátil.
Myslím si, že distributor a my technici by jsme měli žít v nějaké symbióze a pomáhat si. Dále jak někdo, kdo neví o elektrice více, než že kope, může vyfiltrovat balast, od skutečně oprávněných podnětů a žádostí.
A poslední věc je ta, která už tu byla milionkrát omýlaná. Pro laiky musíte mít pádný argument a hlavně na papíře, jinakjste pro ně zloděj, co si chce zajistit práci a je připravit o peníze.
Leč za společné prostory zodpovídá majitel, nikoliv nájemník a pokud tam někdo uhoří, půjde majitel sedět za všeobecné ohrožení. Zvláště, když byl o stavu uvědoměn. Proto jsem chtěl tento argument, který při svolání schůze předložím.Bydl í v tom paneláku moje příbuzná a jaksi mi není ukradená. Nehledě na to, že už v tom paneláku parkrát už hořely umakartová bytová jádra právě od staré elektroinstala ce. Mezi umakartem je totiž polystyren, v něm drážka pro kabely, které jsou Al a ještě x krát čokoládama nastavované. A ty stoupačky s tím oizolováváním a nastavováním není výjímka. Leč laik to vidí tak, že když to funguje, tak je to OK. Ale když jim předložíte papír a sdělíte, že díky těm přechoďákům mají vyšší odběr proudu a tím pádem platí víc za vyúčtování, shrnete bezpečnostní rizika a uděláte sumář peněz navíc za 3 4 5 nebo 10 let, tak už se začnou koukat jinak.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrikář, Revizní technik E2A, IT Technik
Čistá 216
Čistá u Rakovníka
Tel: 608420957
email: slanina.j@elektrosoftservis.cz
web: http://www.elektrosoftservis.cz
Stran: 1 [2] 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Které zkoušky a školení potřebuje energetik k výkonu své funkce?
 Je naděje, že dodavatel vrátí peníze za neodebranou elektřinu?
 Ako pripojiť malú veternú elektráreň do distribučnej sústavy?
 Jak provést revizi napětovo-frekvenční ochrany?
 Jak se synchronizuje náběh více centrál proti poškození zpětným proudem?
 Aké sú zásady pre dovoz a vývoz elektriny?
 Jak je v praxi řešena geografická hranice mezi dodavateli energie?
 Má se stát odsávání elektřiny z atmosféry zdrojem energie budoucnosti?
 Máte někdo zkušenost s RSP Energy?
 Je jednání prodejců firmy Centropol legální?
 Chcete podnikat v energetice? A jste připraveni vědomostmi o legislativě?
 Také projektujete bez hlubších znalostí energetického zákona?
 Co nového v oblasti měření energií
 Blackout – noční můra energetiků
 Nestabilní zdroje způsobují, že od začátku roku 2010 je elektrizační soustava provozována na hranici bezpečného limitu
 Víte, že se nacvičuje BLACK OUT již několik roků?
 Od ČEZ a dalších velkých hráčů odcházejí desetitisíce lidí. Ne všichni ale zaplatí méně
 Co víte o energetickém průkazu budovy?
 LPE: Nové trendy v zabezpečeném napájení elektrickou energií
 Má někdo zkušenosti s výrobou elektrické energie?
 Viděli jste dokument o elektrice v New Yorku?
 Jak ovlivňují sluneční bouře elektrickou síť?
 Co myslíte, je férové, že platíme za německé přebytky energie?
 Konference o jaderné energetice s Jiřím Markem
 O projektování reaktoru
 Řešení Alstom Grid
 Servis zařízení distribuce elektrické energie
 Evžen Tošenovský o energetické koncepci EU
 Michal Hejl o problematice ICT v teplárenství
 Kogenerační jednotka na bázi mikroturbíny
 Jakou odbornost potřebuje osoba vystavující energetický štítek budovy?
 Pražská distribuční síť a výpadky elektřiny
 Tématem letošních Dnů teplárenství a energetiky bude české teplárenství v energetické unii
 21. ročník konference Dny teplárenství a energetiky: Rozhovor s Martinem Hájkem
 Jak může vzniknout blackout nadbytkem výkonu v síti?
 Dny teplárenství a energetiky - Vláda by měla schválit aktualizaci Státní energetické koncepce
 Dnů Teplárenství a energetiky se účastnilo přes 1.000 návštěvníků. Jak je hodnotili?
 EZÚ: Česko a Korea si budou uznávat certifikáty a zkoušky
 ABB: Digitalizace v energetice nabízí lepší práci s daty
 Sdružovací skříň pro primární zónu jaderného reaktoru
 Čím zmerať, (testovať) zmeny v napájacej sieti?
 Nano Energies - zásobování energií z obnovitelných zdrojů
 ### ENERGETIKA #1 Atomové elektrárny se Stanislavem Cieslarem
 Musím souhlasit s věcným břemenem, které chce E.ON na mém pozemku?
 Medzinárodné vedecké podujatie Energetika 2016
 ENIKA: Navisys měření a monitoring energií
 Vodíkové technologie v energetice a dopravě
 Decentrální energetika v praxi a technologie ORC
 Proč nezaplatím více peněz za 230V než za 220V?
 Už jste někdo viděli kapesní elektrárnu?
 Analýza účinnosti energetické jednotky v ostrovním provozu
 Opatření při energetické certifikaci budov
 Věděli jste, že elektřina ze solárních elektráren bude brzy nejlevnějším zdrojem?
 Jaká byla brutto výroba elektrické energie v historii československa?
 Má už někdo, nějakou zkušenost s tzv. virtuální baterií (E.ON)?
 Musím mít při prodeji bytu průkaz energetické náročnosti budovy?
 ČEPS slaví 20 let od svého vzniku
 Co bylo tématem, dnes již populární konference Energie pro budoucnost
 Budeme mít také ministra pro elektřinu?
 Modul RTU pro dispečerské řízení
 Trajekt Ellen pluje čistě na elektrickou energii
 Skupina Sev.en Energy hodlá do modernizace elektrárny v Počeradech vložit miliardy
 ČEPS zmodernizovala vedení spojující rozvodny Mírovka a Čebín
 Odstartoval největší projekt energetických úspor, ČVUT ušetří 20 milionů Kč.
 Industriální turistika je v Česku stále oblíbenější
 Voda z hor jako zdroj čisté elektřiny
 ČVUT se podílí na vzniku aplikací pro lokální energetické systémy
 Chladící věže Dukovan zalila barva krve se symbolem srdce
 ENERGY BOX monitoruje spotřebu výrobního provozu. Půjčte si jej!
 TECO LIVE: Jak umí FOXTROT řídit veřejnou, elektromobilní a fotovoltaickou ...
 Máte praktické zkušenosti s mikrosítí (Microgrid)?
 ČEPS dokončila modernizaci vedení V460 v Moravskoslezském kraji
 Proč stála Evropa před masivním výpadkem elektřiny?
 Nová podoba gravitační baterie má podobu jeřábu
 PowerLogic - správa energie, fakturační měření a monitorování kvality energie
 Kvalita dodávané elektrické energie v sítích nízkého napětí
 Bylo hlasování v pořadu Rozpaky kuchaře Svatopluka fikce nebo realita?
 Co zvolit když BOHEMIA ENERGY ukončila dodávky elektřiny a plynu?
 Systém SANDRA bude instalován v další elektrárně
 Je zdaněná platba za přetoky z FVE?
 Znáte změny v připojovacích podmínkách ČEZ od 1.4.2022? Poslouchejte!
 Jak se určuje energetická bilance administrativní budovy?
 Jak pohlížet na spotový trh elektrické energie?
 Co si myslíte o komunitní energetice a sdílení elektřiny?
 Jakým způsobem šetří energie budov systém SimONet?
 Odkud se dozvědět více o regulaci dodávané energie?
 Síťové monitory řady SIMON
 Jaké složky ceny ovlivňují konečnou cenu elektřiny dnes?
 Co je to zkratka BEMS?
 Ceny energií ve stálém pohybu a co my s tím?
 RTU: Řešení WAGO v energetické automatizaci
 Také víte, jak na pasivní domy?
 AMPER 2011 - O firmě Profess, představení profesní instrumentace
 AMPER 2011 - O Ústavu fyziky plazmatu Akademie věd
 AMPER 2011 - Česká fotovoltaická asociace, Fotovoltaika v Česku na ústupu
 Kde byste použili měření energie pomocí HWg-PWR vy?
 Co myslíte kdo má víc radioaktivity? Muž nebo žena?

Aktuální slova (2)

Aktuální slova KUTIL (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.099 sekund, 24 dotazů.