Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?  (Přečteno 3322 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 31.12.2017, 09:02 »

Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
    Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace? Ne všechno ruské a americké musí být nutně špatné. Vždy je dobré se inspirovat něčím, co je prakticky použitelné. Mezitím co ruské inspirace vzaly za své po změně systému, tak inspirace ze zemí rozvinutého kapitalismu stále vedou. Vůbec není rozhodující, zda se to někomu na českém mikrorybníčku líbí. Fakt je ten, že sami spotřebitelé ...
    Zdroj: zde...


    


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
    
Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
   


* za_ty_prachy_se_i_poseru.jpg (13.51 KB, 389x195 - prohlédnuto 293 krát.)
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #1 kdy: 31.12.2017, 09:49 »

Osobně se domnívám, že úkolem každé reklamy je, udělat všechno proto aby jakýkoliv nabízený produkt získal "dobrou pověst" a především aby široká veřejnost vůbec dostala tento produkt do podvědomí. Jinými slovy aby si ho zapamatovala. To se děje jak pomocí pozitivní, tak negativní reklamy. Podle mne je ale v našich končinách nejúčinější vtipná reklama.

Podle sebe mohu soudit, že bych si tohoto řemeslníka rozhodně dlouho pamatoval. Tedy by to svůj účel splnilo.  Mrknutí
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 31.12.2017, 10:17 »


   Odborníci na reklamu říkají, že i negativní reklama prodává, prostě lidé už jsou tak zblblí, že si jdou koupit výrobek proto, aby se přesvědčili, že je špatný. Ostatně dobrým příkladem tohoto jevu jsou výsledky voleb.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Pavel Ryšavý
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 02.01.2018, 15:35 »

  ...,  prostě lidé už jsou tak zblblí, že si jdou koupit výrobek proto, aby se přesvědčili, že je špatný ...

Ne, tak to nefunguje.
Když jdete nakupovat většinou sáhnete po známých věcech, a reklama vám dává pocit že danou věc, nebo výrobce, nebo značku, znáte. Většina nakupování (a tím i reklamy) je o pocitech, které si ani neuvědomujete.
Zaznamenáno

Smysl pro humor - znak ducha bystrého
.45 ACP; 7,62x39; 7,62x54R; 9x19; 12/70
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.058 sekund, 23 dotazů.