{{html imgtag}}

${perex}

${title}

${perex}

Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Poslat téma Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?  (Přečteno 1033 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« kdy: 25.11.2017, 22:01 »

Co jako elektrikář vše za služby poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Když to už po několikáté slyším v TV, tak mi to nedá abych to nehodil do placu.
Když je tedy někdo klientem E.ONu tak mu to Horác zdarma naprojektuje, Radek Červený zdarma namontuje a třeba někdo zdarma zreviduje.
Nebo to bude zase šméčko? Jako slevy až 90%, ale ve skutečnosti jsou jen 10%?
Tedy nebude mít klient zdarma něco strašně důležitého?
Jako třeba kontrolu funkce proudového chrániče?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #1 kdy: 25.11.2017, 22:48 »

Nějak nechápu, co máš na mysli? Nějaká reklamní kampaň EONu?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy ....
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
České Budějovice a Vyšší Brod, ČR
www.elektro-hruda.cz
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 26.11.2017, 10:52 »

Vzhledem k limitování pojmu zdarma částkou 1.500,- vykoupenou vyššími stálými platbami, by to mohlo cca odpovídat příjezdu a ověření funkce chrániče s měřením vypínacího času a proudu a pro formu i impedance.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #3 kdy: 26.11.2017, 11:06 »

Nějak nechápu, co máš na mysli? Nějaká reklamní kampaň EONu?
Jo, reklamní akce. Ono to tedy nabízí již déle. Nejdřív, že jakési pojištění a teď služby ke smlouvě.
Ale ještě jsem žádného z elektrikářů, kteří by mi řekli jak to v praxi funguje fakt nepotkal.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #4 kdy: 26.11.2017, 11:36 »

Tak to já ti to mohu prozradit. Zákazník přes eon uzavře pojištění pro případ nějaké závady v EI. Pokud to nastane, kontaktuje pojišťovna elektrikáře, se kterým má nějakou ramcovou smlouvu, a ten v rámci smluvního limitu (2-5 tisíc) provede nějakou základní opravu s tím, že pokud jsou potřeba náhradní díly za víc jak 500,-tak doplatí zákazník. Většinou se jedná o vybavený hlavní jistič (plno lidí neví, že ho má), upaleny vodič, vadný jistič apod. Fakturuje se pojišťovně.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy ....
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
České Budějovice a Vyšší Brod, ČR
www.elektro-hruda.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #5 kdy: 26.11.2017, 11:49 »

Nevím, jak to má podchycené Eon, ale bude to podobný princip jako funguje u asistenčních služeb pojišťoven. A ten není zrovna růžový.
V praxi to vypadá tak, že klient má problém a zavolá na asistenční službu. Operátor zvedne telefon a začne obvolávat firmy v databázi, kdo na opravu vyjede. Potud asi vše v pořádku, kdyby tam nebylo ale....
Cena hrazená pojišťovnou má limit a ten často nebývá vysoký. Co je nad, si doplácí klient.
Vzhledem k tomu, že pojišťovna nemá s firmami smluvní vztah, je operátor závislý na tom, jestli sežene někoho, kdo má volno, aby teď hned na zakázku vyjel. Nikdy jsem nedomýšlel, co se stane, když v tomto modelu operátor nikoho nesežene.
Pojišťovna nemá zájem o servisní smlouvu s několika firmami, která by garantovala dostupnost služby v režimu 24/7 za předem definovaných podmínek. V praxi se tedy lehce může stát, že operátor nikoho nesežene a jediná firma, která mu kývne na výjezd, si řekne za výjezd v sobotu v noci 5 000 Kč. Nevím, jestli toto je už pak ta pomoc klientovi, který má limit např. 1500 Kč. Na straně druhé, dělat výjezdy v režimu 24/7 a ještě kolem toho docela dost papírovat a to vše nabízet za 350 Kč/hod může dělat jen zoufalec nebo choromyslný člověk.
Vzhledem k výše řečenému logicky vzniká další otázka. Kdo mě vlastně jako klientovi přijede na opravu? Neprověřený člověk, bez referencí, první šmudla, kterého operátor sehnal z veřejně dostupné databáze? No děkuji, asi nechci.

Výše jsem popsal princip, který funguje u asistenční služby jisté nejmenované velké pojišťovny. Neříkám, že to tak dělá i Eon. Pokud máte někdo info, na jakém principu to má Eon postavené, budu rád, když to napíšete pro srovnání.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #6 kdy: 26.11.2017, 13:19 »

Nevím, jestli toto je už pak ta pomoc klientovi, který má limit např. 1500 Kč. Na straně druhé, dělat výjezdy v režimu 24/7 a ještě kolem toho docela dost papírovat a to vše nabízet za 350 Kč/hod může dělat jen zoufalec nebo choromyslný člověk.
No právě tak to vidím. Chtěl bych se mýlit a čekal jsem, že to někdo vyvrátí a je to tak, že je vše pro blaho a dobro spotřebitele.
 tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
Petr Liskar
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 26.11.2017, 13:37 »

No právě tak to vidím. Chtěl bych se mýlit a čekal jsem, že to někdo vyvrátí a je to tak, že je vše pro blaho a dobro spotřebitele.
 tanecek
Ale kdeže. Je to pro blaho E.ONu.
Většinou jsou takovéto "skvělé" nabídky svázány se smlouvou na dva roky s automatickou prolongací.
Souhlasím s tím, že jen zoufalec by to pro E.ON dělal a E.ON to určitě ví - lze tedy očekávat jistý tlak na smluvní partnery E.ONu.
Též souhlasím s tím, že žádný soudný člověk takový dodatek nepodepíše. Podotýkám ale, že soudní jedinci jsou v celkové populaci minoritou...  Pláč
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
František Šohajda
*
Offline Offline


RT E2-A


« Odpověď #8 kdy: 27.11.2017, 06:26 »

Já to nezažil, jen z vyprávění kolegů elektro firem...
E ON stahuje cena dolů tak, že pro ně dělat za "pivo" je vysoká cena!!
Sice pak firmy mají práci po celý rok, ale za tu cenu?? (myslím hodinovou) Pláč
Samozdřejmě pro cenu pro sebe, kterou platí E ON.
Nevím, jaké máte informace další?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

RT -EZ   - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #9 kdy: 27.11.2017, 09:06 »

Též souhlasím s tím, že žádný soudný člověk takový dodatek nepodepíše. Podotýkám ale, že soudní jedinci jsou v celkové populaci minoritou...  Pláč

Naivko  tanecek Po tom jak dopadly poslední volby jsem ztratil i poslední špetku důvěry v lidi.

Jinak ne že bych nesouhlasil ale nejdřív bych rád viděl tu konkrétní smlouvu s EONem , než spustím nějaké soudy
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #10 kdy: 27.11.2017, 13:26 »

... nejdřív bych rád viděl tu konkrétní smlouvu s EONem , než spustím nějaké soudy

Proto jsem založil toto vlákno abych se dostal k nějaké reálné smlouvě a dodavateli, elektrikáři z masa a kostí.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
Petr Liskar
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 27.11.2017, 15:37 »

Proto jsem založil toto vlákno abych se dostal k nějaké reálné smlouvě a dodavateli, elektrikáři z masa a kostí.
Asi zůstaneš jen u touhy. Dost bych se divil, pokud by E.ON neaplikoval nějaké NDA.
Co mám zkušenost, tak čím větší prevít, tím silnější takové doložky bývají...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #12 kdy: 27.11.2017, 16:36 »


E.ON je snad na podvod příliš velký. Hnul mi žlučí s plynem, kdy šlo o prokazatelné selhání jedince. To se v chumlu koncernu ztratí. Něco podobného v B2B se však trestá obchodní smrtí. Ale to je jiný příběh.

V té proběhlé reklamě, dle mého soudu, si lze spotřebitelem představit ledacos. Ale ctěme presumci neviny a zjistěme skutečnosti dříve, než někoho otapetujeme na černo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
Lukáš Láryš
*
Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 27.11.2017, 16:45 »

Někdy v červenci nebo srpnu mi volala nějaká paní z firmy xy (název si nepamatuju), s tím, že si mně na základě nějakých referencí v mém regionu vybrali a mají pro mně neodolatelnou nabídku.  Zkrátka aby jsme pro ně dělali servis a opravy. V podstatě pohotovost 24hodin denně, v regionu Severní Morava. Smlouvu by mi dopředu k přečtení nedali (údajně aby se to nedostalo ke konkurenci), ceny určují taky oni, bez dalších informací.  Víc jsem z paní nedostal. Tak jsem jí řekl, že ceny si určuji sám a o spolupráci z důvodu nedostatku času nemám zájem, ať zkusí nějakého jiného vola, načež jsem se dověděl jak je to pro ni těžké, že neumí nikoho sehnat, že už volala na nejméně dvacet čísel a nikdo o tu skvělou nabídku nemá zájem.  Škleb
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroš Jan
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



telefon +420 604791991


« Odpověď #14 kdy: 30.11.2017, 13:40 »

Skvělá nabídka to je, ale jenom pro ně. Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

elektromontér, RT E2/A, strojní zařízení,průmyslové instalace
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Poslat téma Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.096 sekund, 22 dotazů.