{{html imgtag}}

${perex}

${title}

${perex}

Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Kde je u upoutávek na prodej instalačního materiálu hranice serióznosti?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] Dolů Poslední příspěvky Poslat téma Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb. Vyhláška zde ...

Autor Téma: Kde je u upoutávek na prodej instalačního materiálu hranice serióznosti?  (Přečteno 1773 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #18 kdy: 17.07.2017, 10:49 »

Seriózní marketing je vizitka seriózního dodavatele, tato přímá úměra platí i obráceně.
Pokud se markeťák chová jak ožralý milionář, myslím si o tom své a šáhnu po konkurenčním výrobku, cena mě v tu chvíli nezajímá, jde o princip.
Pojem seriózní marketing je asi špatný pojem.
Stejně tak může být seriózní reklama vlastně neviditelnou reklamou.
Ovšem existují klamavé, zavádějící nebo třeba stupidní nebo zavádějící.
Žádná nemusí být nutně špatně, záleží na kontextu a produktu který to má propagovat.
Pokud seriózní produkt propagujeme dané cílové skupině nevhodným způsobem, pak se to míjí účinkem.
Víte, kolik existuje marketingových oddělení, které se řídí podle: "podle sebe, odhaduju tebe"? Tedy když "si myslím já, tak tak myslí zbytek světa ...".
Zaznamenáno

.
Které tři funkce nových videopořadů chcete zdarma? Zvolte si zde!
 ....

- Proud a napětí objevíte vzápětí!  Elektrika.cz -
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 09.08.2017, 00:49 »

Seriózní marketing je vizitka seriózního dodavatele, tato přímá úměra platí i obráceně.
Pokud se markeťák chová jak ožralý milionář, myslím si o tom své a šáhnu po konkurenčním výrobku, cena mě v tu chvíli nezajímá, jde o princip.
Přesně tak.

Já rozlišuji dva druhy reklamy. Jedna mě nasměruje k věci, kterou hledám. Druhá mi nabízí věci, které nepotřebuji. Pokud danou věc hledám, je přesvědčování zbytečné a může přijít podbízení, abych koupil právě tady a ne támhle. Pokud danou věc nehledám, nejspíš ji nepotřebuji. Takového prodejce však nezajímá, že budu mít nepotřebnou věc, zajímá ho pouze přemístění obsahu mé peněženky do té jeho. Neohlíží se na mou škodu a stává se tak vlastně mým nepřítelem. A když ještě k přesvědčování používá techniku "pod mou úroveň", tím mne uráží a o to více se stává mým nepřítelem. Například vřeštící zelený mimozemšťan je jeden z důvodů, proč se určitému obchodu vyhýbám.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] Nahoru Poslední příspěvky Poslat téma Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.147 sekund, 22 dotazů.