Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  TESLA se nabije ve Vystrkově!
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: TESLA se nabije ve Vystrkově!  (Přečteno 12509 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 19.08.2016, 08:02 »

TESLA se nabije ve Vystrkově!
    TESLA se nabije ve Vystrkově! Málokdo ví, že nedávno otevřená dobíjecí stanice u exitu Humpolec je trafostanice osazená dvěma olejovými hermetizovaným i transformátory o výkonu 630kVA. Toto místo je velice strategické, protože překonáte dálnici D1 mezi Brnem a Prahou i s elektromobilem nižšího dojezdu!
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
TESLA se nabije ve Vystrkově!
   
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 19.08.2016, 19:32 »

Jsem žil v tom že Tesla je mezi eauty top a teď je zmiňována coby nižší dojezd to cumim
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #2 kdy: 19.08.2016, 19:45 »

Jsem žil v tom že Tesla je mezi eauty top a teď je zmiňována coby nižší dojezd to cumim
A kde je TESLA zmiňovaná "coby nižší dojezd"? Nějak to nevidím.
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 19.08.2016, 19:59 »

To tam čtu.
Tesla, možnost nabití u Humpolce i pro nižší dojezd Úsměv
Zaznamenáno
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #4 kdy: 19.08.2016, 21:21 »

Průjezd po D1 snižuje dojezd (můj odhad) na polovinu. Poskakování po panelech, čekání v zácpě, to je velká zkouška pro každý automobil.
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #5 kdy: 19.08.2016, 22:02 »

Mne spíš zaujalo, že (podle sortimentu přípojek) E.ON soudí, že většina elektromobilů na D1 budou Tesly.
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 19.08.2016, 22:41 »

Mě zaujalo, že se to tam jmenuje Vystrkov, já to znám jen jako Benzina na sjezdu z Humpolce Úsměv

Když jsem tam tankoval při cestě na spojku, tak jsem se bavil s týpkem co dělal střechu na te stanici. A ten říkal, že má takovejchto Voltage Station vyrůst snad 30 po republice.

Mimochodem, sice trošku OT, ale lehce to souvisí. v současnosti se toulám po kopcích okolo Flachau v Rakousku, a není bez zajímavosti, že je tu dost nabíjecích míst pro elektrokola, ve vesnicích, u horských chalup. Pochopitelně v údolích jsou půjčovny elektrokol.
Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #7 kdy: 19.08.2016, 22:49 »

To tam čtu.
Tesla, možnost nabití u Humpolce i pro nižší dojezd Úsměv

No, koukám, že vidíš i to, co tam není. Nevadí.
Toto místo je velice strategické, protože překonáte dálnici D1 mezi Brnem a Prahou i s elektromobilem nižšího dojezdu!
... než je Tesla. Třeba s Peugeotem ION. Když jsme dělali přejezd pěti IONů z Prahy do Brna na Amper 2011, tak jsme je všechny nabíjeli právě v Humpolci. ION má reálný dojezd 120km.

Tedy opravdu nevidím nikde napsáno, že Tesla má malý dojezd. Milane, tak nějak podobně čteš i ČSN?
 zle
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #8 kdy: 19.08.2016, 23:04 »

Mě zaujalo, že se to tam jmenuje Vystrkov, já to znám jen jako Benzina na sjezdu z Humpolce Úsměv
Já taky. Ale že si strejda Google pospíšil - je to tam trojmo!


* image.png (536.99 KB, 640x480 - prohlédnuto 455 krát.)
Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #9 kdy: 20.08.2016, 20:18 »


Tedy opravdu nevidím nikde napsáno, že Tesla má malý dojezd. Milane, tak nějak podobně čteš i ČSN?
 zle
Z tohoto kontextu je to snad zřetelné:
 TESLA se nabije ve Vystrkově!  Toto místo je velice strategické, protože překonáte dálnici D1 mezi Brnem a Prahou i s elektromobilem nižšího dojezdu!

Jinak je mě to fuk, vidím to jako stavění zmrzlinových stánků na sibiři, taky budou jistě velké fronty, určitě je to "povinný" počin dle čerpání nějaké dotace, nebo skutečně někdo věří že se náklady na stavbu a provoz mohou rentovat?
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #10 kdy: 21.08.2016, 10:56 »

... nebo skutečně někdo věří že se náklady na stavbu a provoz mohou rentovat?
A co s takovou informací? Jde o investici jako jakoukoliv jinou. To, že je tam teď dobíjecí stanice je fakt. Přijedeš, dobiješ, zaplatiš, odjedeš. U žádné konvenční pumpy taky nikdo nepřemýšlí o návratnosti. Konec konců ani nás se nikdo na návratnost investic do tohoto portálu neptá.
 tanecek

Teď je tolik dobíjecích stanic o kterých teď nevíš, že bych už o elektromobilu uvažoval i já.
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 21.08.2016, 12:12 »

U žádné konvenční pumpy taky nikdo nepřemýšlí o návratnosti.

Snad kromě investora.  Mrknutí

Pak ovšem vyvstává otázka, kdo do těchto nabíjecích stanic investuje a čí peníze investuje. Investor zjevně předpokládá zjisk, buď okamžitý (dotace),  nebo budoucí i když v současnosti ty stanice zcela určitě musí být ve ztrátě. Pak by bylo zajímavé mít informace, podle kterých se investor rozhoduje. Třeba by se také našla souvislost se snahou změnit zpoplatnění jističe před elektroměrem, ale to už je pouhá spekulace.
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #12 kdy: 21.08.2016, 12:23 »

U žádné konvenční pumpy taky nikdo nepřemýšlí o návratnosti.
 tanecek


Konvenční pumpa nefunguje v pokřiveném tržním prostředí dotací elektromobilit y, či jako v Norsku v záporném tlaku vlády, proto bych si naopak tipl, že o návratnosti se tam přemýší velice.
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #13 kdy: 21.08.2016, 12:57 »

Konvenční pumpa nefunguje v pokřiveném tržním prostředí dotací elektromobilit y, či jako v Norsku v záporném tlaku vlády, proto bych si naopak tipl, že o návratnosti se tam přemýší velice.
O návratnosti má přemýšlet investor. Je to jeho rozhodnutí a jeho starost.
Co je po tom spotřebiteli?
Respektive u nás je pořád zvykem čumět přes plot sousedovi a přemýšlet, kde na co vzal.

Jednoduše u Humpolce se dá nabíjet a je to. Pokud to vadí pochybovačům všeho, co je nové, pak elektromobilis tům asi ne.
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #14 kdy: 21.08.2016, 19:42 »

Respektive u nás je pořád zvykem čumět přes plot sousedovi a přemýšlet, kde na co vzal.


Pokud jsou to soukromé peníze na soukromé projekty, pak je vše naprosto v pořádku a nikomu po tom nic není. Jestliže se ale bere z peněz všem pro soukromé projekty, tak si myslím že je ta starost celkem legitimní. Není to čumění přes plot sousedovi, ale spíš snaha minimalizovat vlastní ztráty kvůli lobingu jiných. Na tzv. ekologii platíme všichni celkem dost na to, abychom měli právo vědět kam a komu ty peníze jdou.
Zaznamenáno
Filip Horáček
Nic není samosebou ...
*
Offline Offline



Apple fan running, GTD, TM, Omnifocus, Evernote ..


« Odpověď #15 kdy: 21.08.2016, 21:43 »

Pokud jsou to soukromé peníze na soukromé projekty, pak je vše naprosto v pořádku a nikomu po tom nic není. Jestliže se ale bere z peněz všem pro soukromé projekty, tak si myslím že je ta starost celkem legitimní.
Rozumím vám.
A tento případ je který? Víte, jak toto téma zde hodnotí dva mí kolegové, majitelé elektromobilů?  piskaci Tato zpráva sdělila fakt, že je konečně možné dobít elektromobily s nižším dojezdem na polovině D1. Oba jsou rádi. Ale český človíček to komentuje nejdříve tak, že Tesla má vyšší dojezd a když se to nechytá, přesedlá na další populární téma "dotace". Co kdyby nějaké byly a já do toho mohl kecat ... Tyto diskuze potvrzují, že u nás neplatí presumce nevinny. Ať se děje cokoliv je to špatně. Ať to již hodnotí zedník, topenář nebo elektrikář.
Zaznamenáno
Reportér
Reportuji to, co se nikam nevešlo!
*
Offline Offline



Analýza došlých redakčních příspěvků


« Odpověď #16 kdy: 21.08.2016, 21:47 »

Rozumím vám.
A tento případ je který? Víte, jak toto téma zde hodnotí dva mí kolegové, majitelé elektromobilů?  piskaci Tato zpráva sdělila fakt, že je konečně možné dobít elektromobily s nižším dojezdem na polovině D1. Oba jsou rádi. Ale český človíček to komentuje nejdříve tak, že Tesla má vyšší dojezd a když se to nechytá, přesedlá na další populární téma "dotace". Co kdyby nějaké byly a já do toho mohl kecat ... Tyto diskuze potvrzují, že u nás neplatí presumce nevinny. Ať se děje cokoliv je to špatně. Ať to již hodnotí zedník, topenář nebo elektrikář.
OK a teď už není nad čím diskutovat!
Zaznamenáno

Svá upozornění a tipy mi můžete zasílat pro zpracování na adresu reporter@... tt24.cz
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.054 sekund, 23 dotazů.