Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  U Břeclavi nový a krásný železniční most!
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: U Břeclavi nový a krásný železniční most!  (Přečteno 5300 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 17.11.2015, 08:02 »

U Břeclavi nový a krásný železniční most!
    U Břeclavi nový a krásný železniční most! Vít Rotrekl posílá aktuální foto nového mostu na koridoru Brno Břeclav.
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
U Břeclavi nový a krásný železniční most!
   
Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #1 kdy: 17.11.2015, 11:52 »

Je na tom mostu něco "elektrického",  co by stálo za pozornost?

Já bych tu měl "pozdrav" z druhého konce republiky.
V Karlových Varech zbourali horní nádraží, má tam stát krásný nový terminál. A jako první krok tam vyrostl nový anténní stožár vysoký kolem 30m, kde nad anténami je oddálený jímač se 2 svody HVI vodičem.


* stožár 1.jpg (751.59 KB, 2000x1500 - prohlédnuto 561 krát.)

* stožár 2.jpg (613.18 KB, 2000x1500 - prohlédnuto 506 krát.)
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 17.11.2015, 12:27 »

Hmm, zajímavého elektrického nic. Teda asi. Nepředpokládám, že by ten most někdo nasvětloval. Kdyby byl ve městě, tak by to bylo pěkný, ale vzhledem k tomu, že je kdesi v lužních lesích, téměř na hranici CZE-AT, tak to nemá smysl. GPS loc:48°44'14.232"N; 16°52'39.164"E

Možná je zajímavostí jen to jakým způsobem probíhá montáž a usazení. Nejdříve se svaří jednotlivé díly spodní části mostu. Po té se most vysunul. Pak se svařily mostní oblouky, jeřábem se přenesly na spodní díl konstrukce. A nakonec se dodělaly táhla.
Celková hmotnost mostu je cca 800 tun. Kdy spodní díl, který se vysunoval měl cca 500 tun.

Z elektrického pohledu, stojí za zmínku jen to, že pro stavbu musela být zřízena mobilní trafostanice 22kV/0,4kV. Protože pro potřeby svařování, bylo třeba mít přípojku 250A,
Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Jan Bocek
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 17.11.2015, 17:54 »

Já bych tu měl "pozdrav" z druhého konce republiky.
V Karlových Varech zbourali horní nádraží, má tam stát krásný nový terminál. A jako první krok tam vyrostl nový anténní stožár vysoký kolem 30m, kde nad anténami je oddálený jímač se 2 svody HVI vodičem.

Na takovém stožáru by se vyjímala 3 elementová směrovka pro pásmo 40 m .....ale ne blízko dráhy a zástavby. Znám jeden stožár v Holyšově, který má 56 m  a ty směrovky tam jsou. A točí se horní část stožáru s anténami. Je tam třielementovka pro 80 m....
Zaznamenáno

specializace: průmyslová instalace, kontrola strojů
                   revize elektrického zařízení E1B
telefon:        777 273 732
email:           jan.bocek@safeb.cz
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #4 kdy: 17.11.2015, 20:02 »

... Znám jeden stožár v Holyšově, který má 56 m  ...
Vím který myslíš, bydlím od něj cca 15km, nemám to přímo od Pavla OK1MY,  údajně největší škodu neudělal blesk, ale "ptáci"...
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.05 sekund, 23 dotazů.