Taky jsem z toho příspěvku pochopil, že profesor chodil se studenty do hospody
a nejlepší známku, kterou mohl student dostat byla čtyřka.
Dobře, takže znovu:
Druhák: Byl to ras. Student nevěděl dne ani hodiny, kdy se ho na něco zeptá a kdy bude písemka. Sebemenší neznalost byl problém. Nesnášeli jsme ho. Ale odvahu na to, aby se neučili, měli jenom tři spolužáci. Jeden raděj v pololetí změnil školu i obor, dva šli na konci roku na instalatéry. Zbytek se dokonale naučil dvojbrany, Ohma, Kirchhoffa, 3f sítě, výkony, impedance, admitance, tranzistory, uzměrňovače, rezonanční obvody, trafa,...
Třeťák: Choval se jako normální učitel. Operáky, filtry, klopáky, Karnaughovy mapy, poměrový detektor, Nyquista apod. nepoužívá každý a máme silný základy, takže stačí nakopnout literaturou a víme hned, o čem je řeč. Známkoval normálně, průměr lítal kolem 3.5. Nenávist se vytrácela, bral to férově a každý věděl, za co tu kouli vyfasoval. Písemek a zkoušení ubylo...
Čtvrťák: Už probíral jenom poslední zbytky a opakovali jsme k maturitě, protože člověk zapomíná. Kupodivu základy moc opakovat nemusel... Naprosto v pohodě a nebyl problém se potkat v hospodě a pokecat s ním.