Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak se starají výrobci a dodavatelé o "své" elektrikáře?  (Přečteno 33063 krát)
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #18 kdy: 25.04.2013, 07:59 »

No to je nejčastější domněnka.
Pokud se člověk nad sebou zamyslí a představí si sebe jako svého vlastního zákazníka, a zkusí si vynásobit kolik takových "já" potřebuji abych dosáhl potřebného zisku.
Resp. kolik nervů s ním musím zažít ...
Každý dává sám sobě tu největší důležitost. Asi je to logické.  Pokud dodavatel udělá chybu je "mrtvý". Pokud odběratel slíbí a nedodrží, tak se nic neděje.
Zdá se mi, že to sklouzává do filozofických sfér...
Já svým dodavatelům nic neslibuju, nemám důvod. Ani po nich žádné sliby -potřebuji reálnou informaci. Chci korektní obchodní vztah, tj. od nich očekávám dodávku kvalitního materiálu za dobrou cenu v dohodnutém termínu atd. Já od nich tento materiál odebírám, v případě nejakých atypů nebo většího objemu udělám závaznou objednávku, na základě které zboží odeberu (je zde pro dodavatele nějaké riziko, ale naprosto stejnému riziku čelím já ve vztahu ke svým odběratelům).
V případě nutnosti vracení nebo výměny zboží (špatně objednáno, zrušená zakázka apod.) je to na dohodě a umím pochopit, že něco třeba nejde nebo mě to něco stojí...
Vše je v korektním jednání a komunikaci.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy...
Smluvní partner společnosti EG.D
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
Jih ČR
www.elektro-hruda.cz
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #19 kdy: 25.04.2013, 08:12 »

Pokud to otočíme, tak základem starání se o své dodavatele by mělo být včas zaplatit v dohodnuté výši, a to napříč celým obchodním řetězem.

To ostatní už jsou pak jen pozlátka a budování obchodních a osobních vztahů. I když nabídnutí tykání člověku kterého si vážím a nějaká ta akcička s dobrým mokem mimo pracovní prostor také přijde vhod a tento vztah ještě upevní  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #20 kdy: 25.04.2013, 08:29 »

Zdá se mi, že to sklouzává do filozofických sfér...

Proč ne, vždyť to je podstata každého vztahu.

Ve velkoobchodu jsem pracoval.
A asi nejčastější "žgrynd" tehdy byl: "Udělejte nám skvělé podmínky budeme u vás brát ročně za "xy" tisíců i miliónů ročně". Uvěřil jsem, udělal jsem skvělé podmínky, utíral jsem jim pod bradou, dovezli jsme zboží na stavbu, byli po ruce technickou radou ... Nejen, že nedodržel slib obratu, ale ani to málo co odebral nezaplatil včas.
A to si po těch létech pamatuji všechny podobné existence velice dobře, alespoň zde na jižní Moravě. Protože se pohybuji mezi velkoobchody stále, vím, že se to moc nezměnilo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
David Hruda
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #21 kdy: 25.04.2013, 12:42 »

... Nejen, že nedodržel slib obratu, ale ani to málo co odebral nezaplatil včas.
To je ale o obchodním vyjednávání a jeho smluvním rámci a následném vymožení smlouvy.
Můžeme si něco slíbit, ale dokud to není na papíře se všemi konsekvencemi, nemá to valný smysl, nehledě na to, že obrat dnes je a zítra být nemusí.
Placení včas je problém pro mnohé, ale taky je to o nastavení interních limitů a termínů- jednou se odběratel zpozdí s platbou a příště už si to musím ošetřit jinak... Nějaké riziko ale vždy zůstane.
Určitě ale proaktivní má být dodavatel, to už je dáno trhem.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revize E2/A, montáže, projekty, alarmy...
Smluvní partner společnosti EG.D
Znalec v oboru ELEKTROTECHNIK A: rozvody a instalace, spotřebiče, hromosvody a ochrana proti přepětí, revize el. zařízení a hromosvodů. ELEKTRONIKA: zabezpečovací systémy, spotřební elektronika
Jih ČR
www.elektro-hruda.cz
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #22 kdy: 25.04.2013, 12:56 »

Souhlas s Davidem Hrudou

Jinak sliby snad do obchodního vztahu nepatří.
Běžní zákazníci se stávají mými VIP zákazníky až na základě realizovaných zakázek a splněných plateb.
Stejně chápu vztah i k svému dodavateli. Rabat získávám až po splnění obratu.
Jinak vztah je podle mě jasný. Já jsem ten, kdo potřebuje utratit peníze a VO se snaží, abych je utratil zrovna u nich.
Stejně se já snažím přesvědčit své zákazníky, že já jsem nejlepší volba, kde mohou utratit své peníze.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 25.04.2013, 20:19 »

Mimo to, že včas zaplatím, tak v lepším případě pošlu nějaký zpětný technický ohlas a vybraným jedincům pak video s plavající ženou
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #24 kdy: 26.04.2013, 14:23 »

JE jasné, že ani jedna strana nechce být ošizená. To znamená, že vztah by měl být takříkajíc vyrovnaný. Za své peníze, očekávám nějaké služby a kvalitu. Pokud se mi toho nedostává, jdu jinam. Stejně tak pokud neplatím v řádných termínech, musím platit hotově, abych si udržel nějaké ceny, nebo  odebírat zajímavé množství zboží.

ALe o tom tohle vlákno nemělo a nemá být.

SPíš šlo o slušný, až nadstandardní přístup jednotlivých prodejců. Třeba kvalitní technickou podporou, ochotou řešit problém i přes zavírací dobu a tak podobně. I když se toho nenajím, tak pokud mě někde mile přivítají, jistě tam půjdu rád  i příště. Nechci si kazit den otráveným skladníkem, kterého jsem vytrhnul svým příchodem  od mobilní hry.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Lukáš Malík
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline


Montáže a opravy elektro do 1000V, §8


« Odpověď #25 kdy: 26.04.2013, 15:18 »

Nechci si kazit den otráveným skladníkem, kterého jsem vytrhnul svým příchodem  od mobilní hry.



Zářným příkladem podobného je jistá pobočka Rexelu  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Domovní a bytové elektroinstala ce.
Realizace datových sítí, rozvodů TV a DT,
specializace na STA stanice, TV a SAT rozvody bytových a rodinných domů
TV a SAT technika - prodej, servis
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #26 kdy: 24.03.2014, 00:09 »

TAk mě napadá, zda toto vlákno není trochu i o Ampéru.

Tedy zástupci firem, s nimiž člověk dlouhodoběji spolupracuje a které zde vystavují, se ke mě chovali velmi vstřícně, řekl bych až horlivě. Všude okolo sebe jsem viděl široké přátelské úsměvy a plnou podporu jejich produktů. Od tištěných katalogů, přes CD, až po nové konakty na technickou podporu, případně zástupce.

Jména mnoha firem, se zde několikrát opakovala. Asi nepůjde o náhodu.

Za všechny pár jmen - HAGER, DEHN, TECO, KOPOS, BONEGA, Schneider-electric, ENIKA, ABB, Jablotron,

Není i vystavování na Ampéru známkou toho, že mají co ukázat a že stojí o přímý kontakt se zákazníky? Potom mi zde taky nějaká jména chyběla. Přitom bych je nemohl podezřívat z toho, že by se o své zákazníky nestarali.

Tedy zase spíš vše pozitivně. Alespoň za mě.  tanecek tanecek tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Stran: 1 [2] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.053 sekund, 23 dotazů.