Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  Proč mi po výměně ložisek motor již nejede?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Proč mi po výměně ložisek motor již nejede?  (Přečteno 21697 krát)
Miroslav Fau
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 03.03.2013, 14:56 »

V té části kam vede ten kabel by měly být kroužky na a těch by se mělo něco dotýkat.
S největší pravděpodobnos tí se nedotýká. Mohlo dojít k poškození při stahování. 
Točila se ta hřídelka po smontování lehce ?

Ano
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 03.03.2013, 16:26 »

Ano

Tak platí první část mé rady.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Liskar
*
Offline Offline



« Odpověď #20 kdy: 03.03.2013, 18:20 »

Tak platí první část mé rady.
Myslím, že ne.
Dle mého názoru motor nemá ani komutátor, ani kroužky. Řekl bych, že ty cívky napravo jsou stator a rotor je "ten hrneček" vlevo a je přes stator navlečen. Rotor vypadá, že je klasický klecový...

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #21 kdy: 03.03.2013, 18:47 »

Myslím, že ne.
Dle mého názoru motor nemá ani komutátor, ani kroužky. Řekl bych, že ty cívky napravo jsou stator a rotor je "ten hrneček" vlevo a je přes stator navlečen. Rotor vypadá, že je klasický klecový...



Máte pravdu - bylo by tam málo místa.
Rotor je určitě ten hrneček.
Potom je třeba prověřit vinutí a přívod. Když ani nebručí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #22 kdy: 04.03.2013, 04:52 »


Jedná se o motor systému Papst, tj. asynchronní motor u něhož je rotor vně statoru. Zřejmě došlo k poškození vinutí těsně před demontáží nebo při demontáži, protože v tomto typu motoru žádné kartáče nejsou. Zajděte do nejbližší převijárny a oni vám ho za nějaký peníz přezkouší a případně navrhnou cenu za převinutí. Víc s tím asi sám neuděláte.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Miroslav Fau
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #23 kdy: 08.03.2013, 19:59 »

Jedná se o motor systému Papst, tj. asynchronní motor u něhož je rotor vně statoru. Zřejmě došlo k poškození vinutí těsně před demontáží nebo při demontáži, protože v tomto typu motoru žádné kartáče nejsou. Zajděte do nejbližší převijárny a oni vám ho za nějaký peníz přezkouší a případně navrhnou cenu za převinutí. Víc s tím asi sám neuděláte.

Dám na vaši radu a děkuji všem za pomoc Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Václav L.
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #24 kdy: 09.03.2013, 18:57 »


Ještě bych doporučil proměřít vodiče vinutí mezi sebou zda ukazují ohmově, jinak po smontování i s příslušným čerpadýlkem nesmí nikde zavazet ani dřít jinak se motor neroztočí bohužél motorek při napájení ze sítě i při netočení nebzučí.
  
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 [2] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.051 sekund, 23 dotazů.