Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Elektromateriál - diskuse o materiálech a jejich použití
| | |-+  Je bezpečný prodlužovací přívod ACAR S10 1,5M G?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Je bezpečný prodlužovací přívod ACAR S10 1,5M G?  (Přečteno 30719 krát)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #18 kdy: 29.12.2012, 18:15 »

Proč by měl Legrand vyrábět na 10 zásuvek, když v praxi většině uživatelů stačí 5 ...

Sice nejsem student ale občas se i něco učím takže podobnost tu je. Zkusil jsem spočítat kolik mám v této chvíli obsazených zásuvek u PC kde pracuji. Současný stav je jedenáct obsazených a to ještě nepřišel synek aby si u mě nechal nabít mobil, tablet nebo MP3.
1-notebook
2-bedýnky
3-scanner
4-tiskárna
5-server
6-lampička
7-router
8-PC
9-monitor
10-scartovačka
11-externí disk

Mě osobně se zdá deset sakra málo a to nepočítám že někdy zásuvky prostě vedle sebe dát nejdou a jedna pozice musí zůstat volná.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
MadyCZ
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 29.12.2012, 18:35 »

Asi jsem nestandartní student, ale když to zkouším spočítat:
1. Adaptér k notebooku
2. Napájení monitoru
3. Router
4. Lampička
5. Externí disk
6. Reproduktory
7. Nabíječka na telefon

8. Občas nabíječka na AA akumulátory (ta prakticky zabere 3 zásuvky díky své velikosti)
9. Nabíječka na příslušenství