Diskuse Elektrika.cz

VEŘEJNÁ ZÓNA => Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik => Téma založeno: Miroslav Minařík 25.11.2017, 22:01



Název: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 25.11.2017, 22:01
Co jako elektrikář vše za služby poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Když to už po několikáté slyším v TV, tak mi to nedá abych to nehodil do placu.
Když je tedy někdo klientem E.ONu tak mu to Horác zdarma naprojektuje, Radek Červený zdarma namontuje a třeba někdo zdarma zreviduje.
Nebo to bude zase šméčko? Jako slevy až 90%,  ale ve skutečnosti jsou jen 10%?
Tedy nebude mít klient zdarma něco strašně důležitého?
Jako třeba kontrolu funkce proudového chrániče?


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: David Hruda 25.11.2017, 22:48
Nějak nechápu, co máš na mysli? Nějaká reklamní kampaň EONu?


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Jiří_Hrubý 26.11.2017, 10:52
Vzhledem k limitování pojmu zdarma částkou 1.500,- vykoupenou vyššími stálými platbami, by to mohlo cca odpovídat příjezdu a ověření funkce chrániče s měřením vypínacího času a proudu a pro formu i impedance.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 26.11.2017, 11:06
Nějak nechápu, co máš na mysli? Nějaká reklamní kampaň EONu?
Jo, reklamní akce. Ono to tedy nabízí již déle. Nejdřív, že jakési pojištění a teď služby ke smlouvě.
Ale ještě jsem žádného z elektrikářů, kteří by mi řekli jak to v praxi funguje fakt nepotkal.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: David Hruda 26.11.2017, 11:36
Tak to já ti to mohu prozradit. Zákazník přes eon uzavře pojištění pro případ nějaké závady v EI. Pokud to nastane, kontaktuje pojišťovna elektrikáře, se kterým má nějakou ramcovou smlouvu, a ten v rámci smluvního limitu (2-5 tisíc) provede nějakou základní opravu s tím, že pokud jsou potřeba náhradní díly za víc jak 500,-tak doplatí zákazník. Většinou se jedná o vybavený hlavní jistič (plno lidí neví, že ho má),  upaleny vodič, vadný jistič apod. Fakturuje se pojišťovně.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Radek Červený 26.11.2017, 11:49
Nevím, jak to má podchycené Eon, ale bude to podobný princip jako funguje u asistenčních služeb pojišťoven. A ten není zrovna růžový.
V praxi to vypadá tak, že klient má problém a zavolá na asistenční službu. Operátor zvedne telefon a začne obvolávat firmy v databázi, kdo na opravu vyjede. Potud asi vše v pořádku, kdyby tam nebylo ale....
Cena hrazená pojišťovnou má limit a ten často nebývá vysoký. Co je nad, si doplácí klient.
Vzhledem k tomu, že pojišťovna nemá s firmami smluvní vztah, je operátor závislý na tom, jestli sežene někoho, kdo má volno, aby teď hned na zakázku vyjel. Nikdy jsem nedomýšlel, co se stane, když v tomto modelu operátor nikoho nesežene.
Pojišťovna nemá zájem o servisní smlouvu s několika firmami, která by garantovala dostupnost služby v režimu 24/7 za předem definovaných podmínek. V praxi se tedy lehce může stát, že operátor nikoho nesežene a jediná firma, která mu kývne na výjezd, si řekne za výjezd v sobotu v noci 5 000 Kč. Nevím, jestli toto je už pak ta pomoc klientovi, který má limit např. 1500 Kč. Na straně druhé, dělat výjezdy v režimu 24/7 a ještě kolem toho docela dost papírovat a to vše nabízet za 350 Kč/hod může dělat jen zoufalec nebo choromyslný člověk.
Vzhledem k výše řečenému logicky vzniká další otázka. Kdo mě vlastně jako klientovi přijede na opravu? Neprověřený člověk, bez referencí, první šmudla, kterého operátor sehnal z veřejně dostupné databáze? No děkuji, asi nechci.

Výše jsem popsal princip, který funguje u asistenční služby jisté nejmenované velké pojišťovny. Neříkám, že to tak dělá i Eon. Pokud máte někdo info, na jakém principu to má Eon postavené, budu rád, když to napíšete pro srovnání.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 26.11.2017, 13:19
Nevím, jestli toto je už pak ta pomoc klientovi, který má limit např. 1500 Kč. Na straně druhé, dělat výjezdy v režimu 24/7 a ještě kolem toho docela dost papírovat a to vše nabízet za 350 Kč/hod může dělat jen zoufalec nebo choromyslný člověk.
No právě tak to vidím. Chtěl bych se mýlit a čekal jsem, že to někdo vyvrátí a je to tak, že je vše pro blaho a dobro spotřebitele.
 (dance)


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Petr Liskar 26.11.2017, 13:37
No právě tak to vidím. Chtěl bych se mýlit a čekal jsem, že to někdo vyvrátí a je to tak, že je vše pro blaho a dobro spotřebitele.
 (dance)
Ale kdeže. Je to pro blaho E.ONu.
Většinou jsou takovéto "skvělé" nabídky svázány se smlouvou na dva roky s automatickou prolongací.
Souhlasím s tím, že jen zoufalec by to pro E.ON dělal a E.ON to určitě ví - lze tedy očekávat jistý tlak na smluvní partnery E.ONu.
Též souhlasím s tím, že žádný soudný člověk takový dodatek nepodepíše. Podotýkám ale, že soudní jedinci jsou v celkové populaci minoritou...  :'(


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: František Šohajda 27.11.2017, 06:26
Já to nezažil, jen z vyprávění kolegů elektro firem...
E ON stahuje cena dolů tak, že pro ně dělat za "pivo" je vysoká cena!!
Sice pak firmy mají práci po celý rok, ale za tu cenu?? (myslím hodinovou) :'(
Samozdřejmě pro cenu pro sebe, kterou platí E ON.
Nevím, jaké máte informace další?


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Jan Franěk 27.11.2017, 09:06
Též souhlasím s tím, že žádný soudný člověk takový dodatek nepodepíše. Podotýkám ale, že soudní jedinci jsou v celkové populaci minoritou...  :'(

Naivko  (dance) Po tom jak dopadly poslední volby jsem ztratil i poslední špetku důvěry v lidi.

Jinak ne že bych nesouhlasil ale nejdřív bych rád viděl tu konkrétní smlouvu s EONem ,  než spustím nějaké soudy


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 27.11.2017, 13:26
... nejdřív bych rád viděl tu konkrétní smlouvu s EONem ,  než spustím nějaké soudy

Proto jsem založil toto vlákno abych se dostal k nějaké reálné smlouvě a dodavateli, elektrikáři z masa a kostí.



Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Petr Liskar 27.11.2017, 15:37
Proto jsem založil toto vlákno abych se dostal k nějaké reálné smlouvě a dodavateli, elektrikáři z masa a kostí.
Asi zůstaneš jen u touhy. Dost bych se divil, pokud by E.ON neaplikoval nějaké NDA.
Co mám zkušenost, tak čím větší prevít, tím silnější takové doložky bývají...


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 27.11.2017, 16:36

E.ON je snad na podvod příliš velký. Hnul mi žlučí s plynem, kdy šlo o prokazatelné selhání jedince. To se v chumlu koncernu ztratí. Něco podobného v B2B se však trestá obchodní smrtí. Ale to je jiný příběh.

V té proběhlé reklamě, dle mého soudu, si lze spotřebitelem představit ledacos. Ale ctěme presumci neviny a zjistěme skutečnosti dříve, než někoho otapetujeme na černo.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Lukáš Láryš 27.11.2017, 16:45
Někdy v červenci nebo srpnu mi volala nějaká paní z firmy xy (název si nepamatuju),  s tím, že si mně na základě nějakých referencí v mém regionu vybrali a mají pro mně neodolatelnou nabídku.  Zkrátka aby jsme pro ně dělali servis a opravy. V podstatě pohotovost 24hodin denně, v regionu Severní Morava. Smlouvu by mi dopředu k přečtení nedali (údajně aby se to nedostalo ke konkurenci),  ceny určují taky oni, bez dalších informací.  Víc jsem z paní nedostal. Tak jsem jí řekl, že ceny si určuji sám a o spolupráci z důvodu nedostatku času nemám zájem, ať zkusí nějakého jiného vola, načež jsem se dověděl jak je to pro ni těžké, že neumí nikoho sehnat, že už volala na nejméně dvacet čísel a nikdo o tu skvělou nabídku nemá zájem.  ;D


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Miroš Jan 30.11.2017, 13:40
Skvělá nabídka to je, ale jenom pro ně. :D


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Pavel Horský 19.05.2019, 18:45
Smlouvu by mi dopředu k přečtení nedali (údajně aby se to nedostalo ke konkurenci),  ceny určují taky oni, bez dalších informací.  

A jak by tedy chtěli uzavřít smlouvu, když ji protější straně nedají před podpisem přečíst? Trošku přitažené za vlasy a nebo přímo lež?


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Lukáš Láryš 19.05.2019, 22:28
Dopředu, myšleno na základě tel. rozhovoru, pouze osobně s jejich zástupcem.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Zdenek Hejčl 19.05.2019, 22:57
Tohle jsou finty prodejců.
Taky to u mne zkoušeli, taky jsem chtěl smlovu předem k prostudování..
Ne, to se musí pročíst a  podepsat na místě - nátlak prodejce.  (zle)
Tak mi už nevolejte....  ;)


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 20.05.2019, 08:19
Jak velký je problém při osobní návštěvě obdržet návrh smlouvy k prostudování a pak se s obchodníkem rozloučit, ať se staví pozítří? Pokud se mu to nebude líbit, tak ať už nechodí.

Mimochodem, podobná jednání preferuju na neutrální půdě. Třeba v kavárně. Nevím, proč bych ho měl tahat domů.


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Jiří Schwarz 20.05.2019, 09:01
A jak by tedy chtěli uzavřít smlouvu, když ji protější straně nedají před podpisem přečíst? ...
Asi došlo k nějakému omylu a a volající myslel, že jsem z jíného konce naší země.
Kdosi mě také volal a bylo to prezentováno asi tak, že "když se dohodneme, že se dohodneme",  dozvím se podrobnosti...
Ale skončili jsme na tom, že "nejsem z Prahy"...


Název: Re: Co vše za služby jako elektrikář poskytujete klientovi E.ONu zdarma?
Přispěvatel: Martin Škopek 26.05.2019, 11:20
Mé zkušenosti z "druhé strany":

Beru od E.ONu elektřinu i plyn. Ohledně této služby mě kontaktovali jako zákazníka, že ji nevyužívám atp. Asi po 3. telefonátu říkám OK, udělejte mi revizi hromosvodu. Asi za 2 dny mi volali, že konečně někoho sehnali, kdo mi ji udělá a domluvili jsme si termín.
Pak přijeli 2 chlapíci. Viděli "reklamu" na mé služby hned u zvonku a tak se hodně a precizně činili. Pokecali jsme, byli asi z 30 km vzdáleného města. Samozřejmě, že tuto službu dělali poprvé a shodli se, že i naposled.
Za týden přivezli RZ, doplatek nechtěli - páč jsem uznalý, tak jsem jim samozřejmě něco přidal. Udělali si zkušenost...

Bylo to loni, letos zase mohu čerpat v rozsahu 1500 Kč, tak jsem zvědav, s jakou nabídkou se ozvou :-)

BTW bezplatně mi i 1x ročně dělají kontrolu a servis kotle (Viessmann). Protože si vždy rád  popovídám s lidmi z praxe, tak vždy s nimi kecám, čímž si i hlídám kvalitu a nikdy nemám problém. Též jednou ročně jezdí na kontrolu spalinových cest (od kotle),  což je ale spíš taková formalita pro papír.

Tudíž jako zákazník s E.ONem, nemám problém. Přestože s nimi spolupracuji občas na jiných projektech, tyto služby jsou vůči této mé práce "anonymní",  tedy nevyužívám žádných nadstandardníc h výhod.