Diskuse Elektrika.cz

Pracovní zóna => -B- 30 denní zóna dostupných diskusí => Téma založeno: Filip Horáček 22.06.2016, 10:43



Název: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Filip Horáček 22.06.2016, 10:43
Právě jsem dospěl k životnímu poznání, že stejně jako mobilní operátoři se chovají operátoři energetičtí. A je velice dobré je čas od času vyměnit. Tak jsem se pustil do jednání s třemi hlavními energetickými lídry. I přes to, že mluvím s živými lidmi, připadám si jako oběť a nikoliv jako klient, po kterém chtějí peníze.

Vrcholu drzosti dosahuje ve všech ohledech RWE. Kromě toho, že mi spamuje všechny schránky nesmyslnými nabídkami slev na věci které nepotřebuji, ještě po mě chce osobní přítomnost při přepisu vlastníka.

Máte prosím někdo nějaké další zkušenosti při jednáních s těmito kolosy?


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 22.06.2016, 21:50

Myslím, že všechny rozrostlé companies se chovají podobně. Pokud je netlačí konkurent chovají se velice podobně. Mám zkušenosti s poskytovateli internetové konektivity. Hodně podobné.


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Václav Kalina DC 22.06.2016, 23:51
Po té co jsem přes DTEST změnil dodavatele s poloviční cenou silovky mi přišla od CEZu plná moc,  že za mě vyřídí odstoupení od smlouvy. Když jsem na to nereagoval, zavolala operátorka, že když u nich zůstanu, daj mi tu cenu taky. Roční úspora 8500,-  Bohužel mi to nenabídli dřív a navíc to bylo se závazkem na 24 měsíců a i tak byli o 500,- Dražší.


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Soukupp 23.06.2016, 06:30
Nejlepší zkušenost mám s E onem. Vše probíhá rychle a většinou bez problémů. S RWE a Bohemia energy to ještě ujde, ale jakákoliv změna trvá minimálně měsíc. Nejhorší zkušenost mám zatím s Lama energy a úplný vrchol byl Amper market, který vůbec nekomunikuje, ani telefonem, ani e-mailem a změna z nepřímého měření na přímé se kvůli jejich nezájmu protáhla na 3 měsíce.


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: raj 23.06.2016, 07:14
ĆEZ Distribuce:
Přišlo oznámění o vypnutí vn linky. Jelikož mám dvě,  koukám, že tato odstávka se netýká té "provozní" a tak jsem toto oznámení dále nepřeposlal firmám, co mají u mne na střeše antény. (jinak vždy přijedou technici s diesly, protože jejich UPSky celý den nevydrží)
Ráno v 7.00 tvrdý budíček:
Pardubice bez internetu,
Holice bez internetu,
Další spoje státní správy ... raději se neptat kam antény míří ...
ČEZ dostal jmen co se do něho vešlo, a my do hodiny přepojili veškerý provoz na druhou linku.
Po napsání mailu na ČEZ, který jsem psal spíše ze vzteku přijel věc prověřit šéf oblastní distribuce osobně - vše probíhalo naprosto věcně a velmi profesionálně.
Chybu uznali s tím, že případnou škodu samozřejmě uhradí.
Jelokož mám dobré vztahy s nájemníky mé střechy, vše jsme vyřešili v klidu.
Nemám s ČEZ jediný problém, vše vždy probíhá k mé naprosté spokojenosti.

 


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 23.06.2016, 08:08

Teď mi přišlo od E.ONu toto:
Citace
Vážený zákazníku,
chcete mít vždy s předstihem informaci o tom, kdy bude Vaše odběrné místo plánovaně odpojeno z důvodu údržby distribuční soustavy? Využijte naši novou bezplatnou službu!

Díky službě Informace o plánovaných odstávkách už nemusíte volat na Poruchovou službu nebo hledat na našich webových stránkách, ale veškeré informace obdržíte e-mailem či SMS zprávou. Stačí kliknout na odkaz níže a odeslat formulář/e

Místo spotřeby: .....
Chcete se o nové službě Plánované bezproudí dozvědět více? Podrobnější informace naleznete zde
Věříme, že oceníte možnost připravit se na plánované odpojení elektrické energie.

Děkujeme, že využíváte našich služeb, a přejeme vám krásný den.
S přátelským pozdravem
váš spolehlivý dodavatel energie
E.ON Energie, a.s.
Nepřeji si zasílat informační e-maily o produktech a službách.

Hmmm, to mi jako neřeknou dřív jinak? To musím být příjemcem spamu abych se to dozvěděl?


Název: Re: Jak správně komunikovat s dodavateli energie?
Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 23.06.2016, 08:30
Teď mi přišlo od E.ONu toto:
Hmmm, to mi jako neřeknou dřív jinak? To musím být příjemcem spamu abych se to dozvěděl?
Myslíš, že jako obvolají 5.000 odběratelů před každým vypnutím linky?

U nás je každé plánované vypnutí oznámeno papírem na veřejném místě dost dlouho dopředu, takže není potřeba žádná SMS.