Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  VEŘEJNÁ ZÓNA
| |-+  Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik
| | |-+  Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?  (Přečteno 29492 krát)
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #90 kdy: 19.02.2017, 11:42 »

... šejci v Dubaji řeší dron jako Taxi!
Čili randál se povznese na vyšší úroveň. Technicky i co do podlaží.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří Kubík
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #91 kdy: 19.02.2017, 11:52 »

Někteří vědátoři upozorňují na to, že vzhledem k používání lithia to s tou
ekologií u současných elektromobilů není nic moc.

Mně se také zdají daleko lepší palivové články.
0,5 - 0,95V a 0,5W cm2 (dle mých informací) je docela dost.
Nějak to ale zatuhlo.

Asi náročnost nádrží na vodík.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Kurka
*
Offline Offline



Projektant automatizace a strojů


« Odpověď #92 kdy: 19.02.2017, 13:25 »

Možná to bude za 20-50 let úplně jinak než si myslíme  Škleb Auta, autobusy i vlaky  vystřídají teleporty a namísto 6h letu na dovolenou to jen "cvakne" a my vylezeme z "telefonní budky" někde u hotelu v karibiku.

A v kapse budete mít lísteček, "Když nepošleš do 1 hodiny na účet xxx  10 000USD, tak   ňadra té tlusté černošky co odcestovala před tebou zůstanou na tvých zádech. Příjemnou dovolenou"
(Přenos byl zavirován teleportvirem.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Nikdy není dost času,aby se to udělalo dobře. Ale pak je dost času, aby se to udělalo znovu

Teorie=vše víme ale nic nefunguje
Praxe=vše funguje a nevíme proč
Teorie spojena s praxí=nic nefunguje a nikdo neví proč

Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté

Ďábel je skryt v detailu
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #93 kdy: 19.02.2017, 15:36 »

A v kapse budete mít lísteček, "Když nepošleš do 1 hodiny na účet xxx  10 000USD, tak   ňadra té tlusté černošky co odcestovala před tebou zůstanou na tvých zádech. Příjemnou dovolenou"
(Přenos byl zavirován teleportvirem.)

Dovedu si představit i užitečnější teleportaci než na dovolenou v Karibiku. Třeba do mladší fyzické schránky  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Ivan Taraba
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #94 kdy: 26.02.2017, 00:55 »

Troufnu si odhadnout 20 let. Kromě technologie výroby a skladování elektřiny to bude vyžadovat výměnu generací, více smogových situací, více plicních nemocí a dražší ropu. Zatím ještě rozhoduje generace zvyklá na opojnou vůni a zvuk spalovacích motorů, generace nenáročná na životní prostředí. Za takové situace není technologický pokrok dostatečně tlačen vpřed. Místo vodíku bych sázel spíše na superkapacitor y, ale kdoví...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Piszkos Munkak
Neverifikovaný uživatel @4
***
Offline Offline



« Odpověď #95 kdy: 26.02.2017, 19:25 »

Já doufám, že za mého života k tomu nedojde. Když jsem viděl v Autosalonu proud 107A u nabíječky Tesly, tak mám obavy jak bude vypadat síť, až se budou večer auta připojovat do zásuvek. Nedělní pečení kachny se protáhne na dvě hodiny, jak bývalo zvykem na některých vesnicích. Jsem na konci vedení a občas je poblikávání dost nepříjemné i když se to zlepšilo. Před pár lety byl pokles napětí poznat i na otáčkách vysavače. Navíc jsem petrolhead a takováhle popelnice je dobrá jedině na převážení kufrů na nádraží.  Škleb
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #96 kdy: 27.02.2017, 09:06 »

Já doufám, že za mého života k tomu nedojde.

Jj. to si říkal každý kdo hledal nevýhody na žárovkách a preferoval raději petrolejovou lampu, nebo svíčky.  Případně obdělával pole koňmo a nevěřil traktorům.

Osobně nehádám a hádat odmítám. Možná že "čmouda" převálcují elektroauta, možná to bude jiný druh pohonu. V principu mi to je jedno, protože se nakonec stejně budu muset přizpůsobit nabídce. Jasné ale je to, že nynější růst počtu aut na benzín a naftu, prostě nebude udržitelný déle než cca 20 let. Pak nutně dojde ke zdražení paliva na neúnosnou úroveň (to už se pomalu děje) a předpokládám že i k většímu ekologickému zdanění. Jinak to prostě asi nemůže dopadnout.

Dovedu si představit i užitečnější teleportaci než na dovolenou v Karibiku. ...

To byl smozřejmě jen příklad možného využití podobné technologie.  Mrknutí  Třeba tím budeš cestovat do zaměstnání na druhém konci světa každý den, aby jsi mohl zůstat bydlet tam, kde hospodařila tvoje rodina už několik generací.
Když jsem u toho. Mohla by podobná technologie zastavit migrace národů, nebo by ji jen zpomalila? Změnili by se městské silnice na pěší zóny, nebo by je developeři do metru zastavěli? Vyvstává s tím mnoho mnoho nových otázek  tanecek

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #97 kdy: 27.02.2017, 15:37 »

Osobně nehádám a hádat odmítám. Možná že "čmouda" převálcují elektroauta, možná to bude jiný druh pohonu.

Elektroauta jsou fajn, jízdní vlastnosti mají pěkné, jen ty baterky nějak váznou. Už tu bylo mnoho zázračných zpráv, ale že by někdo chrlil bezpečné baterie, umožňující bezproblémový provoz, po kamionech, jsem nějak nezaznamenal. Polovina národa tu žije v objektech panelákového typu a vzhledem k místu se situace spíš zhorší než zlepší, nabíjení přes noc doma nepřipadá v úvahu a je třeba rychlé nabití u nějaké stanice a to bez front.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Revús
RTEZ E1 A, B
*
Offline Offline




« Odpověď #98 kdy: 27.02.2017, 16:31 »

A čo toto?

https://auto.sme.sk/c/20469708/lichtenstajnska-firma-predstavila-elektromobil-do-ktoreho-sa-dolieva-palivo.html
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

You don´t have to be old to be wise. (Judas Priest)
But I am :-)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #99 kdy: 27.02.2017, 17:35 »


To zrychlení je při 48V zvláštní, jaký proud musí téct na dosažení takového výkonu? Loni už měli prý zahájit výrobu předchůdce tohoto typu a zatím jsem o něm neslyšel. Pokud někdo tvrdí, že technologii má a výsledky se odsouvají, je v tom určitě nějaký háček.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Malík
Neverifikovaný uživatel @5
*****
Offline Offline


Montáže a opravy elektro do 1000V, §8


« Odpověď #100 kdy: 27.02.2017, 19:10 »

"Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?"

...doufám, že k tomu za mého života nedojde.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Domovní a bytové elektroinstala ce.
Realizace datových sítí, rozvodů TV a DT,
specializace na STA stanice, TV a SAT rozvody bytových a rodinných domů
TV a SAT technika - prodej, servis
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #101 kdy: 28.02.2017, 08:08 »

Ozubená pleš říkal že bude elektromobilit u podporovat stát což by bylo to nejhorší.


Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Vít Rotrekl
*
Offline Offline



« Odpověď #102 kdy: 28.02.2017, 18:06 »

Ozubená pleš říkal

 funny funny zed zed funny funny no coment Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Mírně pokročilý RT Úsměv
Jiří_Hrubý
Neverifikovaný uživatel @7
*******
Offline Offline



« Odpověď #103 kdy: 28.02.2017, 20:02 »

Normální vývoj by jejich rozmach umožnil až po dosažení parametrů překonávajícíc h spalovací motory.
Pokud budou ve velkém nasazeny direktivou, či pokřiveným systémem dotací, bude to dostatečně velký vzorek pro provedení průzkumu spokojenosti uživatelů.
Fanoušci evehiklů budou nadšeni, uživatelé spalováků taky, ale jen ze zrychlení, ne tak dojezdu, topení, klimatizace...
To by právě vyřešil volný trh, bez dotací a zvýhodňování. Až se bude prodávat evehikl s dojezdem 600km za 400kKč, bude to zajímavé, do té doby jen pro nadšence.
Někdy minulý týden byl na ČRo Plus rozhovor s propagátorem emobility, jeho úžasný argumenty že "ty dráty už stejně všude máme, tak proč je nevyužít " nebo "elektromobilit a je bez emisí" byly odzbrojující.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #104 kdy: 28.02.2017, 23:47 »

Propagátoři emobility mě připomínají pubertální názory děvčat na rozměr 30/6 a s jiným ne tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #105 kdy: 20.06.2017, 21:06 »

Napadlo mě, že pokud se elektromobil prodává v Alze, tak to může znamenta, že je to běžné auto. Nebo ne?  Škleb Mrknutí Škleb Mrknutí

DOkonce máte navýběr ze dvou modelů

https://www.alza.cz/tesla-x-100d-d4977589.htm?o=20
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #106 kdy: 20.06.2017, 21:43 »


DOkonce máte navýběr ze dvou modelů

Nikoliv ze dvou modelů, ale ze dvou kusů.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/alla-zacala-prodavat-elektromobily-tesla-skladem-ma-zatim-dv/r~bae03e9e559411e7b0440025900fea04/?redirected=1497987737
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #107 kdy: 21.06.2017, 07:27 »

Napadlo mě, že pokud se elektromobil prodává v Alze, tak to může znamenta, že je to běžné auto.
Asi bych to za běžne nepovažoval, ale určitý signál to tedy fakt je.
I když důvodů k umístění může být více, určitě to Alza nedostala do komise a několik miliónu zaplatila.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Stran: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.07 sekund, 23 dotazů.