Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Pendolino - Nenastupujte, zkušební jízda!
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Pendolino - Nenastupujte, zkušební jízda!  (Přečteno 6285 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« kdy: 23.07.2015, 22:33 »

Pendolino - Nenastupujte, zkušební jízda!
    Jak jsme se vezli při testování Pendolina. Jak takový vlak vypadá? Jakou má spotřebu takový rychlovlak? Jaké napětí a frekvenci potřebuje? Podívejte se s námi do útrob Pendolina!
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Pendolino - Nenastupujte, zkušební jízda!
   
Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 23.07.2015, 22:34 »


S odstupem času mne teď mrazí v zádech!
Tak koukám v čase 14:06 na místo srážky s návěsem. Nikdo z účastníku to nechtěl a stalo se ...

Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #2 kdy: 23.07.2015, 22:54 »

Mirku, před čtrnácti dny jsem měl nehodu. Trošku drsnější ťukanec, o nic nešlo. No, tak trošku šlo. Mě nic nebylo, paní taky ne. Jenom jsem jí musel ukecat, aby vystoupila z auta. Do deseti minut z něj byla ohnivá koule, dívali jsme se na to z bezpečné vzdálenosti.

Před pár dny mě vyhnal z postele ošklivý sen. Noční můra pár exeláns. Jak nad tím člověk přemýšlí, tak se to zhmotní. Stál jsem před tím citrónem, v něm seděla ta paní a křičela. Z auta šlehaly plameny a já nemohl vůbec nic dělat.

V reálu jí od průseru dělilo cca 30 cm, to stačilo abych jí vzal trochu na dveře a už nevystoupila. Ještě, že to byl jenom sen ...

Fuj, hnus!
Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #3 kdy: 23.07.2015, 22:59 »

Taková zajímavost - jako poměrně nové vozidlo má Pendolino dost dobře udělanou možnost rekuperace.
Ale ne vždy ji strojvedoucí "smí" používat. Pokud je to na trati, kde nejedou jiné vlaky, které by energii využili, můžeme použít parafrázi Nerudovského problému - kam s ní?
I kdyby to bylo technicky dobře vyřešené, legislativně by nebylo jednoduché energii "vrátit" dodavateli...
 
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #4 kdy: 29.01.2019, 09:02 »

Kabely ÖLFLEX TRAIN zabezpečují stabilitu funkcí dnešních vlaků
    Kabely ÖLFLEX TRAIN zabezpečují stabilitu funkcí dnešních vlaků. Když jsme v roce 2004 testovali na trase do Břeclavi Pendolíno při rychlosti 200km/hod.,  měli jsme možnost nahlédnout na (v útrobách skrytou) provozní kabeláž. Svazky vodičů, propojující různé systémy a zařízení připomínaly spíše rozvody v leteckém průmyslu. Ostatně, také jde o dopravní ...
    Zdroj: zde...


   


    Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
   
Kabely ÖLFLEX TRAIN zabezpečují stabilitu funkcí dnešních vlaků
   
Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.067 sekund, 23 dotazů.