|
|
|
|
Kamil Novák
OSVČ

Oblíbenost autora: 284

|
 |
« Odpověď #2 kdy: 02.09.2010, 16:05 » |
|
Předesílám že nejsem odborník ale snad ani úplný laik. ... ... Do světel a do 400V ven jsem dotáhl samostatně modrý drát příslušného průřezu. Vím ze to není úplně čisté řešení ale lepší než to bylo dosud. .... Přivedl jsem do nové domovní rozvodníce původní kabel 4X6mm měď a zde zapojil ..... Následující neberte prosím jako nějaké mentorování, ale nebylo by lepší vše svěřit skutečnému elektrikáři? Jenom z výše uvedených věcí je jasné, že na tuto instalaci nemůžete získat kladnou revizi.  Alespoň od skutečného RT, nikoli od karikatury. Nebo snad nemáte v úmyslu si nechat revizi provést? 
|
Revizní technik E2/A - specializace na přístroje a zařízení ve zdravotnictví. působnost : zdravotnictví - celá ČR, ostatní revize - Královéhradecký, Pardubický a Liberecký kraj
|
|
|
| |
|
|
Jiří Schwarz

Oblíbenost autora: 203

|
 |
« Odpověď #4 kdy: 02.09.2010, 20:00 » |
|
Asi neumím číst - nějak jsem nepochopil ty dva chrániče... V podstatě souhlas s tím, co už napsali kolegové, pokud chcete konkrétně co je špatně, tak je toho víc, začíná to už "na přívodu", 4x6mm2 je špatně, buď 4x10 Cu nebo 4x 16Al nebo 5x6mm2Cu, atd...
|
Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miroš Jan
OSVČ - živnostník

Oblíbenost autora: 11

telefon +420 604791991
|
 |
« Odpověď #9 kdy: 02.09.2010, 22:28 » |
|